mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
terracide (32649) skrev:LinguaIgnota (32648) skrev:Det ville ganske rigtigt stryge mig mod hårene, hvis det havde været under normale omstændigheder. Men jeg havde forventet det af Henrik. Den "mand" (en mand uden testikler?!) er så meget redneck, at der ikke er nogen vej tilbage.
Og så får han vist seksuel tilfredsstillelse af at "voldtage sproget". Den lille klamrian.
I liek to touch mah lady parts. *ss*
terracide (32652) skrev:For de udfordrede:
http://tglife.com/
terracide (32652) skrev:For de udfordrede:
http://laegehaandbogen.dk/mandlige-konsorganer/ill...
Nu hvor du er derinde, kan du så ikke være en skat og få lukket munden på hans (edit: Linguas, hvis du skulle være i tvivl) evindelige psykosomatiske senil demens spam?
Eller er det bare den sædvanlige omgang varm luft fra din side?
vil lige på pege at min smartphone ikke har skulle lade siden Tirsdag sidste uge(har sonyericsson) så det er vist kun nokia som er fucked.terracide (32641) skrev:...har fået ny firma mobil.
Min gamle SE W595 døde, hårdt og brutalt.
Jeg har fået en Nokia X6-00 16 GB :/
Så jeg er gået fra Sony Ericson til Nokia.
(Bye bye habbits, hello "WFT laver den fon nu?!"
Fra en "dumbphone" med FYSISKE taster til en såkaldt smartphone med touch.
(Slut med at SMS, det lort er mit liv for kort til nu)
Og sidst men ikke mindst...jeg er gået fra at kunne lade 1 gang i ugen til at skulle lade hver dag.
Så 0 skridt frem og 3 tilbage...smartphones...opreklameret gøjl!
Jeg elsker Faktas nye kassemedarbejder.
Der står to kunder i køen foran mig.
Den første kunde træder frem og lægger sine varer på båndet. Kassemedarbejderen skanner hurtigt og ivrigt, indtil han støder på dagens hidtil største udfordring. Han samler udfordringen op og henvender sig til kunden med let skælvende stemme: "Er det her sådan et iceberg?"
Kunden kigger lidt skeptisk på ham, tøver og svarer: "Nej, det er hvidkål..." Kassemedarbejderen finder PLU-nummeret på oversigten, fortsætter transaktionen og kan lettet gå videre til næste kunde.
Den næste kunde træder frem og lægger sine varer på båndet.
Kassemedarbejderen, tydeligt mærket af sit livs første konfrontation med hvidkål, skanner lidt langsommere og lidt mindre ivrigt.
I de to sekunder der går, fra han ser de aflange, grønne tingester med hvide dupper i bunden og til han samler dem op, kan man ane et udtryk af panik i hans øjne. Han vejer de aflange, grønne tingester i hånden, mens han stille får fremstammet: "H-hvad er det her?" og efter en kort pause fortsætter: "Er det... forårsløg?"
Han ser stolt ud, da kunden nikker bekræftende.
Den måde, han får forpårsløg til at lyde som noget fremmedartet og eksotisk på, antyder, at hans største gastronomiske oplevelser til dato har bestået af fiskepinde og pomfritter. Gawd bless him.
Hvidkål, iceberg, tomato, tomato. - Og heldigt nok for ham, så var der stregkode på min bakke med vindruer.
Den første kunde træder frem og lægger sine varer på båndet. Kassemedarbejderen skanner hurtigt og ivrigt, indtil han støder på dagens hidtil største udfordring. Han samler udfordringen op og henvender sig til kunden med let skælvende stemme: "Er det her sådan et iceberg?"
Kunden kigger lidt skeptisk på ham, tøver og svarer: "Nej, det er hvidkål..." Kassemedarbejderen finder PLU-nummeret på oversigten, fortsætter transaktionen og kan lettet gå videre til næste kunde.
Kassemedarbejderen, tydeligt mærket af sit livs første konfrontation med hvidkål, skanner lidt langsommere og lidt mindre ivrigt.
I de to sekunder der går, fra han ser de aflange, grønne tingester med hvide dupper i bunden og til han samler dem op, kan man ane et udtryk af panik i hans øjne. Han vejer de aflange, grønne tingester i hånden, mens han stille får fremstammet: "H-hvad er det her?" og efter en kort pause fortsætter: "Er det... forårsløg?"
Den måde, han får forpårsløg til at lyde som noget fremmedartet og eksotisk på, antyder, at hans største gastronomiske oplevelser til dato har bestået af fiskepinde og pomfritter. Gawd bless him.
Hvidkål, iceberg, tomato, tomato. - Og heldigt nok for ham, så var der stregkode på min bakke med vindruer.
du skulle bare have taget stregkoden af og sagt det var Tomater og at de var sadt ned til 5krXorpiZ (32659) skrev:Det er fandme også svært med de grøntsager, når de ikke er vacuum-pakkede eller ligger en i pose i fryseren.
Jeg ved hverken hvordan Iceberg ser ud, eller forårsløg... Det kan jeg så skrive på min ansøgning til Fakta
...Der er færdig af grin. Der er cykelløb i Esbjerg, som jeg stolt skuer fra mit vindue... efter 2 runder snakkes der lidt fra højtalerne om at det har været godt, og alt det obligatoriske, Politiet fjerne spærringerne og biler strømmer ind i gaden...
...Sammen med cykelløbets tredje runde som de havde glemt alt om ;D
Fuck det var awesome. Motorcykelbetjentene gav helt op.. det samme gjorde rytterne. :D
...Sammen med cykelløbets tredje runde som de havde glemt alt om ;D
Fuck det var awesome. Motorcykelbetjentene gav helt op.. det samme gjorde rytterne. :D
... der sidder tre meter fra en gurker, der lige har kritiseret alt om Danmark og gjorde grin med, at den eneste kultur, som Danmark har, er vores drikkekultur. Gæt, hvad hun har i hånden? Jep, 3 liter papvin.
Assimilation completed. Kald hende Jette og giv hende et job som enlig Fakta-bums på Frederiksberg.
Assimilation completed. Kald hende Jette og giv hende et job som enlig Fakta-bums på Frederiksberg.
LinguaIgnota (32658) skrev:Jeg elsker Faktas nye kassemedarbejder.
faktas medarbejdere er en uudtømmelig kilde til sjove observationer i hvordan man klarer det hårde liv som kassemedarbejder i dagens Danmark!
Noget af det bedste er dog når der kommer en mor der for at få sin 3 årige datter til at holde kæft i bare 9 minutter, allernådigst har givet hende lov til at æde sådan en klam salamipølse, og den kære fakta medarbejder så går igang med at fortælle den snart desperate mor,(der godt ved at når lille Ingemarie om 45 sekunder har ædt sin Sally-Snack, så begynder tuderiet igen) at "En anden gang må du ikke åbne varen før du har betalt den".
Jeg vil aldrig blive overrasket hvis der en dag er følgende spiseseddel uden for at kiosken: "Fakta medarbejder fik stukket 54 Sally Snack op i røven af desperat mor!"
mikk4237880 (32657) skrev:vil lige på pege at min smartphone ikke har skulle lade siden Tirsdag sidste uge(har sonyericsson) så det er vist kun nokia som er fucked.
SE er vist de eneste som ikke er fucked. HTC, Samsung og Nokia (smartphones) holder ingen strøm længere...
Min gamle iPhone 2 holder sgu stadig strøm i 3 dage og det med fuld blus på lys og wifi slået til.
Hvis jeg kører uden wifi og med lyset på 1/3 så kan den holde i 5,5-6 dage..
Der er så heller ikke GPS i og processor etc er måske ikke så kraftig på de der nymodens smartphone men ellers er der vel ikke den store forskel..
Hvis jeg kører uden wifi og med lyset på 1/3 så kan den holde i 5,5-6 dage..
Der er så heller ikke GPS i og processor etc er måske ikke så kraftig på de der nymodens smartphone men ellers er der vel ikke den store forskel..
LinguaIgnota (32658) skrev:Jeg elsker Faktas nye kassemedarbejder.
03-08-2011 21:20:03 Rune: http://newz.dk/forum/tagwall/jeg-er-ham-84763/page...
03-08-2011 21:21:57 Alfaman: HAHAHhaa grinte højlydt :D
Så deeet...!
Kan du ikke få nogle af de voksne til at sætte den op?terracide (32641) skrev:...har fået ny firma mobil.
Min gamle SE W595 døde, hårdt og brutalt.
Jeg har fået en Nokia X6-00 16 GB :/
Så jeg er gået fra Sony Ericson til Nokia.
(Bye bye habbits, hello "WFT laver den fon nu?!"
Fra en "dumbphone" med FYSISKE taster til en såkaldt smartphone med touch.
(Slut med at SMS, det lort er mit liv for kort til nu)
Og sidst men ikke mindst...jeg er gået fra at kunne lade 1 gang i ugen til at skulle lade hver dag.
Så 0 skridt frem og 3 tilbage...smartphones...opreklameret gøjl!
Du har vel, som alle de andre tåber der går fra noget bras til noget godt, glemt at slå alt det fra de ikke bruger. Hvis du kun bruger den til opkald og sms så slå bt/wifi/gps/3g/synkronisering og andet fra du ikke bruger. Ring til mig hvis du skal have hjælp til at finde menu-knappen.
inb4 "den slags skal være slået fra som standard" - du har 65544³ stikkontakter rundt om dig. Brug dem. I har vel strøm i Sverige?
Jeg har alverdens ting slået til på min "fon", kan godt holde 2 døgn hvis jeg ikke misbruger den. Hvis du ikke bruger alle de funktioner som jeg gør så er du godt nok retarderet hvis du ikke kan få den til at holde så længe. Eller også har du fået en defekt telefon. Jeg tror dog der er større chance for førstnævnte.
SlettetBruger (32673) skrev:Hvilken Newz karakter skal jeg ha sex med første gang jeg opnår kontrol i drøm?
RonRon.. Det vil sgu se kært ud!
Jeg finder lige opskriften til dig imorgen, det er alt for avanceret til at jeg kan huske det i hovedet :)vandfarve (32670) skrev:Nogle gode råd?
Jeg er blevet træt af den klassiske version af italiensk 00-mål. Hvor længe og hvordan lader du eksempelvis din hæve? Og forbager du bunden?
Inb4 cookingz.newz.dk
Hvis du kan lide en tyk bolle-agtig dej, så har jeg en god opskrift som jeg plejer at lave..
Den fungere egentlig også fint til tynde pizzaer.
Den fungere egentlig også fint til tynde pizzaer.
- der lige håber at nogen er jer overkloge-overmennesker på newz lige gider hjælpe mig :)
pretty please - with sugar on top?
http://newz.dk/forum/hardware/installation-af-ny-h...
Sjovt Pikkuk, Ligesom jeg trykkede på denne tråd tænkte jeg "Damn jeg nåede ikke at åbne 'din' tråd i ny fane"
Magten-> Jeg tænkte faktisk på Mamad som en kandidat. Bare for se om jeg på en eller anden måned kan få ham stenet irl.
Magten-> Jeg tænkte faktisk på Mamad som en kandidat. Bare for se om jeg på en eller anden måned kan få ham stenet irl.
At reklamere for sin tråd er ikke just populært og jeg tror jeg snakker på alles vegne når jeg beder dig om ikke at gøre det.pikkuk (32678) skrev:- der lige håber at nogen er jer overkloge-overmennesker på newz lige gider hjælpe mig :)
(jeg voter dig irrellevant for det)
Underligt for nogle år(eller kun 1 år(kan ikke huske)) siden blev jeg svindet til Pga. jeg linkede til en tråd som jeg omtaltegumleren (32682) skrev:#80
Du snakker ikke på mine vegne i hvert fald.
EDIT: For jeg synes, det er i orden, at han gør det. Hvis I ikke skulle ha' opfanget den.
...Der er godt træt af rockerne i Esbjerg. Nu må de kraftedme lige tage og slappe af med den gaspedal når det er sengetid i hverdagene.
Rockere kommer kørene op til kryds.. 4 mand, gasser op og ned og larmer fuldstændig. Efterfulgt af 3 biler med lakajer ( de var alle maskerede eller så grimme man ikke gad kigge. )
De suser så afsted for fuld knald når det bliver grønt. Stor Audi A8, Landrover.. og så en peugout 208 ^^ Det var nok børnene...
5 minutter efter kommer de så den anden vej fra, bare flere motorcykler og flere biler, efterfulgt af politi.
4 gange er de kørt forbi i løbet af de sidste 30 minutter.
Nu ligger der selvfølgelig også en Bandidos støttegruppe få blokke herfra... Men for helvede, Man kan jo ikke side og nyde et stykke beroligene musik inden sengetid når de larmer sådan.
Rockere kommer kørene op til kryds.. 4 mand, gasser op og ned og larmer fuldstændig. Efterfulgt af 3 biler med lakajer ( de var alle maskerede eller så grimme man ikke gad kigge. )
De suser så afsted for fuld knald når det bliver grønt. Stor Audi A8, Landrover.. og så en peugout 208 ^^ Det var nok børnene...
5 minutter efter kommer de så den anden vej fra, bare flere motorcykler og flere biler, efterfulgt af politi.
Nu ligger der selvfølgelig også en Bandidos støttegruppe få blokke herfra... Men for helvede, Man kan jo ikke side og nyde et stykke beroligene musik inden sengetid når de larmer sådan.
mikk4237880 (32684) skrev:Underligt for nogle år(eller kun 1 år(kan ikke huske)) siden blev jeg svindet til Pga. jeg linkede til en tråd som jeg omtaltegumleren (32682) skrev:#80
EDIT: For jeg synes, det er i orden, at han gør det. Hvis I ikke skulle ha' opfanget den.
Det er dig vi ikke kunne li.
det vidste jeg så ikke..har først set/lagt mærke til ham nuAlrekr (32685) skrev:Prøver du at spille smart? Pikkuk er gammel herinde, og må flere ting end andre.
Hvad er beroligende musik for dig(bare nyskærig) for skal jeg høre musik lig inden jeg skal i seng så er det hardstyle/trance/hardbaseSlettetBruger (32687) skrev:...Der er godt træt af rockerne i Esbjerg. Nu må de kraftedme lige tage og slappe af med den gaspedal når det er sengetid i hverdagene.
mikk4237880 (32692) skrev:Hvad er beroligende musik for dig(bare nyskærig) for skal jeg høre musik lig inden jeg skal i seng så er det hardstyle/trance/hardbaseSlettetBruger (32687) skrev:...Der er godt træt af rockerne i Esbjerg. Nu må de kraftedme lige tage og slappe af med den gaspedal når det er sengetid i hverdagene.
Slipknot.. Dejligt beroligende og ganske smukt
mikk4237880 (32692) skrev:Hvad er beroligende musik for dig(bare nyskærig) for skal jeg høre musik lig inden jeg skal i seng så er det hardstyle/trance/hardbase
Gunners Dream er en af favoritterne.
At reklamere for sin tråd er ikke just populært og jeg tror jeg snakker på alles vegne når jeg beder dig om ikke at gøre det.
... der tænker baaah - men alligevel er ked af at jeg trådte dig over tæerne med jernbeslåede sikkerhedssko.
tager det ikke så tungt ville bare lige sige det(faktisk er der slet ikke noget jeg tager tungt).pikkuk (32696) skrev:At reklamere for sin tråd er ikke just populært og jeg tror jeg snakker på alles vegne når jeg beder dig om ikke at gøre det.
... der tænker baaah - men alligevel er ked af at jeg trådte dig over tæerne med jernbeslåede sikkerhedssko.
mikk4237880 (32684) skrev:Underligt for nogle år(eller kun 1 år(kan ikke huske)) siden blev jeg svindet til Pga. jeg linkede til en tråd som jeg omtaltegumleren (32682) skrev:#80
mikk4237880
Oprettet:
18. mar. 2011 20:56
...det der med hukommelsen mikk :D
pikkuk (32698) skrev:mikk4237880 (32684) skrev:Underligt for nogle år(eller kun 1 år(kan ikke huske)) siden blev jeg svindet til Pga. jeg linkede til en tråd som jeg omtaltegumleren (32682) skrev:#80
mikk4237880
Oprettet:
Han er faktisk gammel herinde også - tidligere kendt under CSStener (http://knowyournewz.dk/index.php?title=Mikk4237880)
pikkuk (32698) skrev:mikk4237880 (32684) skrev:Underligt for nogle år(eller kun 1 år(kan ikke huske)) siden blev jeg svindet til Pga. jeg linkede til en tråd som jeg omtaltegumleren (32682) skrev:#80
mikk4237880
Oprettet:
Nummeret efter mikk angiver hva nummer bruger han bruger nu.. ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.