mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
.....der er ham der er super smadret efter en natlig deployment på et produktions system, og så 2 timers log monitorering.
Kom i seng kl. 3, vågnede kl. 6 af kærestens vækkeur(eksamen i dag), faldt så i søvn kl. 6.30 og vågnede 7.00 af at underboen SMADREDE løs med et eller andet i væggen.
Tænkte, FUCK det, jeg står op og tager et bad. Der var intet vand, underboen er ved at installere toilet.
Nå pyt....så laver jeg da bare en kop kaffe.
Men ingen vand.............
Kom i seng kl. 3, vågnede kl. 6 af kærestens vækkeur(eksamen i dag), faldt så i søvn kl. 6.30 og vågnede 7.00 af at underboen SMADREDE løs med et eller andet i væggen.
Tænkte, FUCK det, jeg står op og tager et bad. Der var intet vand, underboen er ved at installere toilet.
Nå pyt....så laver jeg da bare en kop kaffe.
Men ingen vand.............
Rasmus064 (32757) skrev:Hvordan var Mamad så? Du skrev at du kunne nå ham 9 gange i løbet af natten, så nu ville jeg høre alle detaljer.
Ingen Lucid dreaming i nat desværre... Lidt leg med ekskæresten, og lebbesex var 2 af nattens højdepunkter.
Dog det var altså i 'tvangsdrømme'
Mere bogstaveligt lebbe delen da jeg var under tortur ^^
Alrekr (32759) skrev:... som lige fandt ud af, at Marvel slog Peter Parker ihjel i juni, og nu har introduceret en sort/latino-fyr ved navn Miles Morales som manden bag masken! [1]
Spider-Man === Peter Parker. Period.
Ja, fik også lige min virtuelle kaffe galt i halsen.. wtf..
Det er karakteren der er vigtig. Såfremt skuespilleren er ligesågod så kan det være bedøvene ligemeget hvordan han ser ud.
SlettetBruger (32761) skrev:Det er karakteren der er vigtig. Såfremt skuespilleren er ligesågod så kan det være bedøvene ligemeget hvordan han ser ud.
Det er i tegneserien......
...Der sagde
"Er det graviditets-kiloerne der har taget livet af jeres Yoga bold." til kontorets milf da jeg så bolden lå flad på en hylde.
Det er nogen måneder siden hun fødte, og ser egentlig brand godt ud... men kunne ikke dy mig ;-)
Hun blev gal.. ? :S
"Er det graviditets-kiloerne der har taget livet af jeres Yoga bold." til kontorets milf da jeg så bolden lå flad på en hylde.
Det er nogen måneder siden hun fødte, og ser egentlig brand godt ud... men kunne ikke dy mig ;-)
SlettetBruger (32765) skrev:...Der sagde
Min kæreste ville nok have losset dig i løgene. But you like that kind of shit?!
makloka (32733) skrev:...der tænker WTF over http://politiken.dk/indland/ECE1352205/minister-vi... Børn skal sgu være børn så længe det varer
hvis man faktisk læser artiklen, så finder man ud af det ministeren foreslår ikke er så skørt endda. Det er bare politiken der har funder en ret åndsvag overskrift.
venstreorienterede ludder avis...
lav aldrigt under nogen omstændigheder sjov med en kvindes vægt.
Højde, hudfarve, lugt- kan fint gå. Men aldrigt vægten.
Højde, hudfarve, lugt- kan fint gå. Men aldrigt vægten.
Kvinder og selvironi...kvinder og selvironi....you have been warned...
...der har fået en kunde til at løbe hurtigt lige pludselig..
"Vi får en stor mængde data så vi vil gerne have udvidet drevet på filserveren med 100GB"
Det er bare lidt svært når de ikke har godkendt udvidelsen af deres SAN så der er plads på deres datastore til det..
"Vi får en stor mængde data så vi vil gerne have udvidet drevet på filserveren med 100GB"
Det er bare lidt svært når de ikke har godkendt udvidelsen af deres SAN så der er plads på deres datastore til det..
Så ikke engang hendes ansigtsudtryk da jeg sagde det, rodede nede under bordet hos hendes overvægtige kollega.
Gav hende en skål nødder så blev hun lidt glad igen
Gav hende en skål nødder så blev hun lidt glad igen
MiniatureZeus (32729) skrev:Nu beholder du hænderne over dynen hele natten, unge mand!
Der var ingen dyne. Der var koldt. Jeg kastede op på Næstved station. :(
Når men du kan da huske det så du kan da heller ikke have fået serlig meget at drikkeDaniel-Dane (32774) skrev:Jeg var lige steget af bussen. Derefter kastede jeg op PÅ jorden klokken 9 om morgenen.
Daniel-Dane (32774) skrev:Jeg var lige steget af bussen. Derefter kastede jeg op PÅ jorden klokken 9 om morgenen.
Det er vigtigt at kaste op efter en god tur i byen. Det giver endda bonus point hvis du formår at kaste op på dine sko, i bus eller tog eller i taxaen. Hvis du endda rammer andre mennesker med dit opkast, så er det 2x bonus!
Og man har det bedre dagen efter.
Alle kan drikke så meget at de glemmer.
Problemet er nok hvis man, som jeg tror DD gør, drikker letvægtsting som rom/cola eller techno-bajere som Breezers og mokai :D
Problemet er nok hvis man, som jeg tror DD gør, drikker letvægtsting som rom/cola eller techno-bajere som Breezers og mokai :D
...som ikke kan vente til PAX for der bliver Minecraft 1,8 released
https://plus.google.com/116872576248355504859/post...
https://plus.google.com/116872576248355504859/post...
DU SAMMENLIGNEDE BARE IKKE, Mokai med bajere. Mokai er slet ikke det samme som en Bajer!!!!!!!!!!!!!!!!!SlettetBruger (32779) skrev:techno-bajere som Breezers og mokai :D
Der er fandeme ingen rigtige mænd som drikker Mokai
SlettetBruger (32779) skrev:Og man har det bedre dagen efter.
Det er lige meget, om jeg drikker øl, vodka eller en blanding deraf. Jeg får det dårligere af sidstnævnte, men jeg husker stadig.
SlettetBruger (32779) skrev:Problemet er nok hvis man, som jeg tror DD gør, drikker letvægtsting som rom/cola
Rom/cola er ikke letvægts, hvis det blandes 50/50 og man får ½ flaske Morgan på ~15 minutter, uden at have fået noget at spise hele dagen. Det giver blackout.
Amatør.
I torsdags fik jeg lyst til at være fuld og skulle indhente et par kammerater. Bællede en hel flaske 12-års wisky på 2 minutter og indtog 3/4 flaske 16-års over den næste time for at komme i godt humør.
Amatør.
I torsdags fik jeg lyst til at være fuld og skulle indhente et par kammerater. Bællede en hel flaske 12-års wisky på 2 minutter og indtog 3/4 flaske 16-års over den næste time for at komme i godt humør.
Jakob Jakobsen (32787) skrev:Bællede en hel flaske 12-års wisky på 2 minutter og indtog 3/4 flaske 16-års over den næste time for at komme i godt humør.
Sure you did.
Jakob Jakobsen (32787) skrev:#86
Amatør.
Spild af god whiskey...
Må indrømme at jeg drikker sgu ikke for at blive fuld, men for at have det sjovt med mine venner..
Det hjælper gevaldigt... Men jeg går ikke i byen med den hensigt at, "nu skal jeg satme være pattestiv!", men "nu skal jeg sgu ud og have en god stund med min venner!"
(stund i mangel af bedre ord)
(stund i mangel af bedre ord)
... som lige har hjulpet min far med sin 6 år gamle Toshiba bærbare. Opgraderet til Win7, men lydkortet understøttes ikke. Dertil er tastaturet ved at stå af på nogle taster pga. hans tidligere cigaretrygning, og den er bare ved at være gammel (Pentium M-processor - ulala). Han skal derfor have 'ny' computer. Han siger, at hvis jeg kan finde en til 5000-6000 kr som jeg kunne tænke mig, så skal jeg bare købe den (på hans kort) og så overtager han min gamle (kostede 5000 fra ny). Hvad kan anbefales?
Alrekr (32793) skrev:... som lige har hjulpet min far med sin 6 år gamle Toshiba bærbare. Opgraderet til Win7, men lydkortet understøttes ikke. Dertil er tastaturet ved at stå af på nogle taster pga. hans tidligere cigaretrygning, og den er bare ved at være gammel (Pentium M-processor - ulala). Han skal derfor have 'ny' computer. Han siger, at hvis jeg kan finde en til 5000-6000 kr som jeg kunne tænke mig, så skal jeg bare købe den (på hans kort) og så overtager han min gamle (kostede 5000 fra ny). Hvad kan anbefales?
Den her ser rimelig lækker ud:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4...
er du syg?? eller vent lidt det er vi sku alle sammen her inde. Min pointe er at det der er en HP bærbar..så vis han gerne vil undgå smeltede taster så skal han nok vælge en anden.makloka (32794) skrev:Den her ser rimelig lækker ud:
mikk4237880 (32795) skrev:er du syg?? eller vent lidt det er vi sku alle sammen her inde. Min pointe er at det der er en HP bærbar..så vis han gerne vil undgå smeltede taster så skal han nok vælge en anden.makloka (32794) skrev:Den her ser rimelig lækker ud:
wat?
Prøver lige på en lidt mere civiliseret måde: Som du sikker ved så er HP's bærbare kendte for at blive meget varm, så vil derfor råde ham til ikke at købe en HP.makloka (32796) skrev:mikk4237880 (32795) skrev:er du syg?? eller vent lidt det er vi sku alle sammen her inde. Min pointe er at det der er en HP bærbar..så vis han gerne vil undgå smeltede taster så skal han nok vælge en anden.makloka (32794) skrev:Den her ser rimelig lækker ud:
wat?
Ja der var nogen som gad gøre det :-Pfjols (32798) skrev:Hold da kæft, mikk siger noget fornuftigt.
Jeg er sgu stolt af dig!!! Vi har opdraget dig godt...
MiniatureZeus (32789) skrev:Spild af god whiskey...
Må indrømme at jeg drikker sgu ikke for at blive fuld, men for at have det sjovt med mine venner..
Nu var det et par wiskeyer der ikke smagte godt, så så meget spild syntes jeg ikke det var. Jeg har stadig 10-12 stykker af de "gode" tilbage.
Jeg har et problem med at blive fuld, skal jeg drikke mig fuld over et par timer, kræver det ca. 2 flasker ren alkohol. Af samme grund drikker jeg mig aldrig fuld i byen. Det ville blive alt for dyrt.
Jeg har desuden prøvet flere gange, men jeg kan simpelthen ikke nå at blive direkte fuld af at drikke almindelig øl.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.