mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
MiniatureZeus (32849) skrev:vandfarve (32847) skrev:"SE MIG! Jeg er Daniel, og jeg kan finde ud af at bruge mobilversionen af rejseplanen.dk."
Jebus...
:(
Sådan har han været hele dagen. Det skal du ikke tage dig af. Ae-ae.
mikk4237880 (32850) skrev:...som lige fik denne popup her på newz.dk andre som har fået den samme popup??
Ja, den kommer, når statistiksæsonen begynder.
Det var en hård sommer derfor var Terracide og LinguaIgnota nød til at sælge deres kat. Du så annoncen på Newz.dk og valgte at slå til da katten var i god stand bortset fra at dens bagdel var lidt mærkelig, men det tænkte du ikke på, set i bakspejlet burde du havde været meget bekymret. Da du kom til ejendommen hvor Terracide og LinguaIgnota bor bød de dig venligt velkommen. Deres Villa var enorm, inden i lignende det en svensk ødegård(det var måske derfor at Terracide sagde velkomme til sverige), på væggene var der store plakater om dyresex dog kunne du ikke som om det var for eller imod. LinguaIgnota opvarte dig med 15 forskellig slags hjemmebagte småkager, han var meget påtrængende og du syntes at han intimiderede dig, og sendte der signaler som du kun ønske at kvinder sendte dig. Du tog venligt imod en småkage og sagde med en nervøs stemme om I ikke skulle tale om dyret. Terracide troede med det samme at du talte om hans penis og begyndte at snakke om hvor lang hans penis var og hvordan han brugte det imod hans elskede kat. LinguaIgnota sagde med det samme at Terracide skulle stoppe med at lyve om hans ædle dele og sagde at du bare lige skulle vente i 5 min så ville han ud for at hente katten så du kunne se og røre ved den. De 5 minutter som du ventede føltes som timer fordi at Terracide blev ved med at stirre intenst på dig som om han ville sige noget til dig, du kunne til sidst ikke klarer det længere så du beslutter dig for at spørger pænt om hvorfor han stirrede på dig, han svarede med en slesk røst at han tænkte på om du havde en større penis en ham og om han måtte se din pik, du blev selvfølgelig forurettet og afviste ham blankt. Han tiggede om at se den, du afviste, han tryglede om at se den, du afviste og tænkte WTF, han truede dig for at se den, du blev lidt bange men afviste stadig. Han så ingen anden udvej end at tvinge dig til at vise ham den. Du kæmpede en brav kamp, men måtte se dig slået og så skete der nået pinlig da du lå nøgen kom LinguaIgnota ind, han så på Terracide og sagde er du begyndt uden mig og Femfingerkaj(Femfingerkaj var åbenbart kattens navn). Kattesælgeren så på dig med et lumsk smil og du fik bange anelser. Var annoncen på Newz.dk kun en lokkedue så Terracide, LinguaIgnota og deres kat Femfingerkaj kunne få afløb på deres seksuelle fantasier? Det viste sig at det netop var sagen. Du så katten Femfingerkaj få sin anus pennetreret af en af kattesælgere, den miavede meget det lød som om den kunne lide det. Du hørte noget bag dig, du blev bange og vendte hovedet den anden katte sælger gjorde sig klar til at tag dig bagfra. Du skreg efter din mor da han pennetrede dig.
...Der måske får gæster i nat... Elsker at vågne og der så bare er flere mennesker i lejligheden end da jeg gik i seng xD
Vil du lade ham ødelægge "Jeg er ham..." tråden??Daniel-Dane (32871) skrev:Aaaaw. <3
Vi skrider, gutter. /thread
Var du da ude og drikke igår??Magten (32877) skrev:Gawd ja! Skal lige have startet cyklen så.. Tror ikke bilen må køre nogen steder :(
Bliver man da ikke fuld af????????????????????????????????Daniel-Dane (32880) skrev:Magten spiste gær.
...som lige har købt csstener.dk men er nød til at vente 2 timer før den er oppe.
fordi det er sjælden jeg laver et bruger navn som hedder mikk4237880 mere. mit bruger navn går som regel som csstener for ALLE nye brugere jeg laverMort (32883) skrev:Hvorfor købte du ikke mikk4237880.dk i stedet ?
har jeg kun været 2 gange om jeg må beSlettetBruger (32885) skrev:Medmindre du kommer i dårlig karma 3 gange
men over veger at slette denne bruger og lave en csstener men så skal jeg vente 2 måneder før jeg kan rateSlettetBruger (32888) skrev:Det må vi gøre noget ved
Du har da en CSStener konto allerede.
http://newz.dk/~csstener
csstener [SLETTET]SlettetBruger (32890) skrev:Du har da en CSStener konto allerede.
Så det har jeg ikke..
fjols (32891) skrev:Kan du ikke bare merge de 2 brugere og bruge navnet csstener?
Det er grunden til jeg overvejer at lave en som hedder csstener og slette mikk4237880
så er det jo ikke en ny bruger :-Pfjols (32893) skrev:Du kunne også bare omdøbe din bruger.
Men man kan selvfølgelig ligeså godt gøre tingene lidt ekstra besværlige...
Hvorfor vil du have en ny bruger? oO er det pga karmaen igen? Hvis det er, så er det simpelthen for åndssvagt. Vi andre lever med den karma vi har eller prøver at gøre den bedre ved at skrive noget, folk gider at læse.
Hvis det er pga brugernavnet, kan du jo bare omdøbe den.
...
... der er på ferie med familien i sønderjylland fra i dag til lørdag, og er sikker på jeg kommer til at kede mig af helvede til -.-
Hvis det er pga brugernavnet, kan du jo bare omdøbe den.
...
... der er på ferie med familien i sønderjylland fra i dag til lørdag, og er sikker på jeg kommer til at kede mig af helvede til -.-
Elskov (32895) skrev:Hvis det er pga brugernavnet, kan du jo bare omdøbe den
... Det har han gjort ^^ han hed mikk23423532452345 før
Elskov (32895) skrev:... der er på ferie med familien i sønderjylland fra i dag til lørdag, og er sikker på jeg kommer til at kede mig af helvede til -.-
Not sure if troll or flamebait
Det var dråben FUCKING LORTE FULLRATE DE HAR KRAFTEDME BLOCKERET DEN IP MIN NYE HJEMMESIDE BRUGER.
Har lige brugt næsten 2 timer sammen med en supporter fra one.com på at finde ud af hvorfor jeg ikke kan komme ind på den hjemmeside jeg har købt idag også finder vi fandeme ud af at det Fullrate som blocker ip'en
Har lige brugt næsten 2 timer sammen med en supporter fra one.com på at finde ud af hvorfor jeg ikke kan komme ind på den hjemmeside jeg har købt idag også finder vi fandeme ud af at det Fullrate som blocker ip'en
skrevet mail til FUllrate:
email til Fullrate skrev:Hej, jeg har lige købt domænet csstener.dk men ip'en til min side virker til at være blockeret af jer så vil gerne høre om det er noget i kan fjerne? Domænet er lige blevet købt(5 timer siden) så der ligger ikke noget ulovligt på den, faktisk ligger der slet ikke noget på den for jeg kan ikke komme ind på min ejen side da i har blockeret forbindelsen til den.
Med venlig hilsen.
Mikkel Skov Petersen
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.