mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Han indrømmede, at han havde stjålet det fra krakkemutten - men så slettede han min kommentar. Nu føler jeg mig uretfærdigt behandlet.
Mnc (34811) skrev:Fik jeg da 2 gange for 2-4 uger siden. :PNioBe (34810) skrev:...der laver flæskesteg, med kartofler og brun sovs...
Hvor ofte er det lige man laver det, hva?!
1 gang herhjemme, og ~1 uge efter til fødselsdagsspisning.
Mums.
Sådan noget som flæskesteg og frikadeller samt rigtige kartolfer man ikke hiver ud af en pose fra en fryser. De er en delikatesse i mit hus... Det ses sjældendt.
Ronson (34814) skrev:Frosne kartofler.. øh.
Anyway, flæskesteg gør sig ikke uden franske kartofler og brun(ede )kartofler. Kan du komme i gang, kvinde!
Nu ORKER jeg ikke at stå og lave alm kartofler og brune kartofler. Også kun til 2 personer. Men de franske kartofler er der da. :P
RonnioBe:
Til flæskesteg hører der hvide kartofler, franske kartofler, brune kartofler, brun sovs (opbagt på flæskestegens fond), ribs gele & varmt rødkål.
Jeg har sikkert glemt noget, men det er minimumslisten som jeg lige kunne komme i tanke om.
Den tidligere omtalte fødselsdagsspisning indebar forresten også, at vi blev tvunget til at mæske os i hjemmelavet æblekage.
For satan i helvede hvor smagte det godt alt sammen.
Also, et absolut MUST når man laver flæskesteg...
Man skal lave nok steg til, at man ingenlunde kan løbe tør ved bordet, hvis man antager 1 svær per skive OG at der skal der være nok til, at man kan smovse svær mens stegen hviler, og sovsen færdiggøres. :D
Ja ja, det er en videnskab i sig selv, at lave flæskesteg.
Til flæskesteg hører der hvide kartofler, franske kartofler, brune kartofler, brun sovs (opbagt på flæskestegens fond), ribs gele & varmt rødkål.
Jeg har sikkert glemt noget, men det er minimumslisten som jeg lige kunne komme i tanke om.
Den tidligere omtalte fødselsdagsspisning indebar forresten også, at vi blev tvunget til at mæske os i hjemmelavet æblekage.
Man skal lave nok steg til, at man ingenlunde kan løbe tør ved bordet, hvis man antager 1 svær per skive OG at der skal der være nok til, at man kan smovse svær mens stegen hviler, og sovsen færdiggøres. :D
Mnc (34816) skrev:RonnioBe:
Mnc, forhelvede da! Er det dig eller mig der laver maden her i huset?!?!
Hvis du absolut skal brokke dig over min mad så lav den selv!
...der er meget imponeret af google navigation til android. Det fungerer bare, og interfacet er nemt at bruge. 5 stjerner herfra.
... som skamløst reklamerer for newz.dk Enhancement Suite. Jeg laver det hele selv, hvis ingen andre melder sig, men lidt respons i ny og næ vil varme mit hjerte.
Til gengæld skal kort opdateres konstant hvis de skal følge med google. Der er fordele og ulemper, terra.
Andre fordele ved googles løsning er at det bruger google søgning, så man kan finde stort set alt. Og så er street view sgu da genialt når man lige får et billede af destinationen.
Andre fordele ved googles løsning er at det bruger google søgning, så man kan finde stort set alt. Og så er street view sgu da genialt når man lige får et billede af destinationen.
Yep. Der er mange gode detaljer. Blandt andet også at den selv skifter til nightmode, man kan pinch zoome og det er virkeligt nemt at se hele ruten ved at trække kortet rundt. Den zoomer også lidt ud, når der kommer et sving forude, så man ser det i godt tid.
LinguaIgnota (34828) skrev:Er dukken punkteret? /instantrimshot
...der ikke kan finde ud af om det er flamebait eller sjovt :(
Det er sikkert begge dele. Jeg tildeler ham en sjov-rating, og du giver ham en flamebait. Deal?
Nej! Du skal ikke smide en interessant efter ham!
Edit:
Jeg er begyndt at skrive de mærkeligste ord i stedet for de ord, jeg vil skrive, på det seneste.
Nej! Du skal ikke smide en interessant efter ham!
Edit:
Jeg er begyndt at skrive de mærkeligste ord i stedet for de ord, jeg vil skrive, på det seneste.
Det var plat, var det. Men ærlig talt, så er jeg da ked af, at du er ked af det, altså. Sig endelig til, hvis der er noget, Daniel kan gøre!
Ellers tænk på at det kunne være værre. Prøv at forestille dig du var sammen med Lise! Eller, gud forbyde det, du byttede liv med vandfarve!
De to tanker hjalp mig meget, da jeg selv blev single. Og så Lingies blide ord og komfortable hænder om aftenen når jeg savnede omsorg.
De to tanker hjalp mig meget, da jeg selv blev single. Og så Lingies blide ord og komfortable hænder om aftenen når jeg savnede omsorg.
Du skal nok ikke lytte for meget til Mini. Berlinmuren har en kæreste, det har han ikke. Udled af dét, hvad du vil...
drbravo (34821) skrev:Fungerer det offline? Jeg var lykkelig for min nokia nav da jeg var i tyskland - det havde været ret dyrt med online kort.
Jeg ville personligt nok ikke gøre det, hvis jeg skulle alt for meget rundt i udlandet. Hvis du ikke kan ko mme til wifi, når du har brug for det, er du på røven. Men så er der jo co-pilot etc. Jeg kan bare bedre lide det her.
Magten (34836) skrev:...der var inde og se Drive igår.. Fed film med et nice soundtrack :)
Jeg overvejer at tage ind og se den i dag, men hvordan er sproget i filmen? Er det svært at forstå hvis man ikke kan læse undertekster?
Jeg skal nemlig have en udlænding med, som er god til engelsk, men nogen gange kan det godt gå lidt hurtigt på film.
FORTÆL NU!
Jeg synes den var ret let at forstå, de snakker nemlig ikke særlig hurtigt. Ihvertfald ikke i forhold til andre film :)fjols (34840) skrev:Jeg overvejer at tage ind og se den i dag, men hvordan er sproget i filmen? Er det svært at forstå hvis man ikke kan læse undertekster?
Jeg skal nemlig have en udlænding med, som er god til engelsk, men nogen gange kan det godt gå lidt hurtigt på film.
FORTÆL NU!
Nå, men jeg har fødselsdag. Og hurra for dét.
Så var det sådan, at kæresten overbragte mig et sært udseende objekt, som både vækkede min nysgerrighed og fremprovokerede en del angst. Det var helt fladt, objektet, og der stod noget på det - i den mest besynderlige skrifttype jeg nogensinde har set.
"Hvad er dét?", spurgte jeg, mens jeg gryntende cirklede omkring den spøjse genstand, som nu var blevet anbragt på bordet. "Det er et brev.", svarede hun, uden at fortrække en mine.
"Et brev?", gentog jeg. "Ja, et brev.", sagde hun og fortsatte: "Det er en slags email på papir."
- Jeg synes ikke rigtigt, at det gav nogen form for mening, men emails, dét kan jeg dog forstå, så jeg prøvede forsigtigt at klikke på "brevet".
"Der sker ikke noget!", proklamerede jeg skuffet og forvirret: "Heller ikke når jeg dobbeltklikker!"
Hun så på mig, som om jeg var idiot. "Du skal åbne det, din tard...", sagde hun.
Åbne det! Selvfølgelig!
Jeg stilede straks mod værktøjskassen og bevæbnede mig med skruetrækkere i forskellige størrelser, for nu skulle lortet sateme åbnes!
Fuld af fornyet håb og med en skruetrækker i hånden kastede jeg mig frådende over brevet. Jeg ledte og ledte og ledte, men jeg kunne dælme ikke gennemskue, hvor de skide skruer sad.
Jeg blev ked af det. Ked af det og trist indeni.
"Lad nu være at spille dum!", udbrød kæresten. Hun udbrød det så højt, at jeg fór sammen i et hjørne og begyndte at ryste, mens tårer af frustration, tristhed og skuffelse piskede ned af mine kinder.
Kæresten rystede på hovedet, løftede en lap på brevet og hev et stykke kulørt papmateriale ud.
"Nu har jeg aldrig…", mumlede jeg - mit hjerte fuld af mistro og mit hoved fuld af undren. [url=
Så var det sådan, at kæresten overbragte mig et sært udseende objekt, som både vækkede min nysgerrighed og fremprovokerede en del angst. Det var helt fladt, objektet, og der stod noget på det - i den mest besynderlige skrifttype jeg nogensinde har set.
"Hvad er dét?", spurgte jeg, mens jeg gryntende cirklede omkring den spøjse genstand, som nu var blevet anbragt på bordet. "Det er et brev.", svarede hun, uden at fortrække en mine.
"Et brev?", gentog jeg. "Ja, et brev.", sagde hun og fortsatte: "Det er en slags email på papir."
- Jeg synes ikke rigtigt, at det gav nogen form for mening, men emails, dét kan jeg dog forstå, så jeg prøvede forsigtigt at klikke på "brevet".
"Der sker ikke noget!", proklamerede jeg skuffet og forvirret: "Heller ikke når jeg dobbeltklikker!"
Hun så på mig, som om jeg var idiot. "Du skal åbne det, din tard...", sagde hun.
Åbne det! Selvfølgelig!
Jeg stilede straks mod værktøjskassen og bevæbnede mig med skruetrækkere i forskellige størrelser, for nu skulle lortet sateme åbnes!
Fuld af fornyet håb og med en skruetrækker i hånden kastede jeg mig frådende over brevet. Jeg ledte og ledte og ledte, men jeg kunne dælme ikke gennemskue, hvor de skide skruer sad.
Jeg blev ked af det. Ked af det og trist indeni.
"Lad nu være at spille dum!", udbrød kæresten. Hun udbrød det så højt, at jeg fór sammen i et hjørne og begyndte at ryste, mens tårer af frustration, tristhed og skuffelse piskede ned af mine kinder.
Kæresten rystede på hovedet, løftede en lap på brevet og hev et stykke kulørt papmateriale ud.
"Nu har jeg aldrig…", mumlede jeg - mit hjerte fuld af mistro og mit hoved fuld af undren. [url=
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.