mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvad er der galt med et helt alm vækkeur?! Hvorfor er de eneste løsninger mobilen, som man skal slå lydløs til, slå vibrator fra, sluk den helt, læg den på en pude ect.
Hvad er der galt i at lade mobilen blive i jakkelommen og gå i seng uden at skal gøre alt det der, og lade ens ALM vægggeur ringe og det eneste man skal gøre er at trykke på én knap!?
Hvad er der galt i at lade mobilen blive i jakkelommen og gå i seng uden at skal gøre alt det der, og lade ens ALM vægggeur ringe og det eneste man skal gøre er at trykke på én knap!?
True that, men så kunne man så også sige at jeg kunne have valgt et billigere vækkeur hvis de havde nogle. :)Mort (35003) skrev:Det var dig som ikke ville betale 300 kroner for et vækkeur :)
Og havde så også forventet at jeg ville få mere for pengende for et OBH ur der koster 350 end mit gamle OBH ur som jeg gav 99 kr for dengang.
Og hvor det dyrere er i ringere kvali end mit gamle havde jeg ikke lige forventet.
SlettetBruger (34950) skrev:Jep. Det er nok fordi i mobber mig sådan...fjols (34949) skrev:SlettetBruger (34941) skrev:Hvad den dog til gengæld IKKE ka finde ud af er at streame en mkv der liggr på en Lan forbundet PC, hvis Boxee Boxen kører WiFi :P
Den kan vel godt "finde ud af det".
Det er vel bare fordi dit WiFi er for langsomt til at streame den?
Det er N :( og Accesspunktet er 4 meter væk, kun med en sofaryg imellem
At det er N er irrelevant, læs op om WiFi:
http://www.tomshardware.com/picturestory/571-wi-fi...
http://www.tomshardware.com/reviews/wi-fi-performa...
.. der en stort torsk. sådan en rigtig stor en af slagsen!
Sidder og udfylder ESTA min tur til USA næste mandag. Det kører skide godt og alt falder totalt i hak; jeg kan finde mit pas og finder i samme ombæring min oplader til mit kamera! og jeg finder min pung. bang bang bang, ansøgning sendt og betalt!
Så skal jeg så oprette én for min ven som også skal med. Får styr på pasoplysninger og hele baduljen, og da jeg så vælger hans fødselsår får jeg valgt 1996 i stedet for 86. Ha ha tænker jeg, der kunne det da nemt være gået galt hva!
Så slår det mig, at jeg sådan set ikke er helt sikker på, at jeg selv har valgt den rigtige dato.. Heldigvis har jeg taget et screendump af min egen ansøgning, og kan se, at jeg ja... sørme så om jeg ikke også har fået skrevet "1998" i fødselsår i stedet for 88.. flot.. Så nu har den amerikanske stat tjent $4 på mig, da den første heldigvis bliver afvist..
Sidder og udfylder ESTA min tur til USA næste mandag. Det kører skide godt og alt falder totalt i hak; jeg kan finde mit pas og finder i samme ombæring min oplader til mit kamera! og jeg finder min pung. bang bang bang, ansøgning sendt og betalt!
Så skal jeg så oprette én for min ven som også skal med. Får styr på pasoplysninger og hele baduljen, og da jeg så vælger hans fødselsår får jeg valgt 1996 i stedet for 86. Ha ha tænker jeg, der kunne det da nemt være gået galt hva!
Så slår det mig, at jeg sådan set ikke er helt sikker på, at jeg selv har valgt den rigtige dato.. Heldigvis har jeg taget et screendump af min egen ansøgning, og kan se, at jeg ja... sørme så om jeg ikke også har fået skrevet "1998" i fødselsår i stedet for 88.. flot.. Så nu har den amerikanske stat tjent $4 på mig, da den første heldigvis bliver afvist..
......der har været syg siden i lørdags.
Jeg har spist ca. 12 peanuts og er gået fra 101 kg til 96.5 kg.
Jeg ryster,fryser og sveder på samme tid.
Kaster slim op, hoster, har kvalme og feber.
Det er eddermanme ikke sjovt at være mig lige nu.
Og jeg kender ikke nogen i byen- så jeg må selv kæmpe mig ned efter mad.
Rasmus064 (35006) skrev:#005
Ja, det et tegn må man er ved at blive voksen... har jeg hørt.
Hvilket spil er det?
The Sims 3 :p
qw_freak (35014) skrev:afhængig af hvor høj du er, så tror jeg ikke det er en skidt ting...:)
Bortset fra, at det meste nok er væske, når han nu er syg... Han tager sikkert det meste på igen, når han bliver rask.
Mamad (moveax1ret) (35011) skrev:Og jeg kender ikke nogen i byen- så jeg må selv kæmpe mig ned efter mad.
Protip: www.just-eat.dk
Also: Hvordan helvede kan det ske at du ikke bare kan ringe til din fætter?
Nej..?qw_freak (34957) skrev:Ronson (34953) skrev:Jeg er nogenlunde sikker på at en nyfødt killing dør når man tyrer den ned i nogle fliser og den ligger helt stille. Specielt når man gør det et par gange for at være sikker.
Tvivler på den når at mærke noget.
Youzz be trawlling...
Mamad (moveax1ret) (35023) skrev:Wollah, jeg ska' stik' dig med den kniv, forstår du!
You're welcome.
...Der lige fik et opkald:
M = hende der ringede, R = mig
M: hjælp Anjas tastatur er underligt, den skriver tal istedet for bogstaver
R: Numlock, i finder den oppe til højre på tastaturet
M: Ja, tak det hjalp
R: Står vi lige så med det med vandet?
M: Hvad?
R: Ja at vi lukkede for jeres vand til festen i lørdags..
M: !! VAR DET JER??? JEG MÅTTE HA EN VVS MAND FORBI igår!
R: Nej det var ikke os..
M: Gu var det så. Vi kunne ikke komme i bad Mandag morgen!
R: *LOL*
R: Troede da i vidste det var os, i så vi rodede i skabet
M: Det var kraftedme ikke sjov Rene!
R: Eh.. Hvordan var det ikke sjovt?
*Forsætter med lidt flaming*
Fuck hvor grinern.. Colapusheren; Hvis du ikke allerede havde gættet det så var det hos Maria :D
M = hende der ringede, R = mig
M: hjælp Anjas tastatur er underligt, den skriver tal istedet for bogstaver
R: Numlock, i finder den oppe til højre på tastaturet
M: Ja, tak det hjalp
R: Står vi lige så med det med vandet?
M: Hvad?
R: Ja at vi lukkede for jeres vand til festen i lørdags..
M: !! VAR DET JER??? JEG MÅTTE HA EN VVS MAND FORBI igår!
R: Nej det var ikke os..
M: Gu var det så. Vi kunne ikke komme i bad Mandag morgen!
R: *LOL*
R: Troede da i vidste det var os, i så vi rodede i skabet
M: Det var kraftedme ikke sjov Rene!
R: Eh.. Hvordan var det ikke sjovt?
*Forsætter med lidt flaming*
Fuck hvor grinern.. Colapusheren; Hvis du ikke allerede havde gættet det så var det hos Maria :D
Det kom helt af sig selv. Jeg gik ind i market for at installere og prøve en launcher. Den kunne ikke ret meget, så jegg hoppede ind i market appen igen, og så kom det nye interface i stedet.
Super flot og en del mere overskuelig end den gamle. Nok ikke så android agtig i designet, som nogle har nævnt, men hvem ved hvordan Icecream Sandwich kommer til at se ud...
Jeg synes det er en stor forbedring under alle omstændigheder. Thx Google!
Super flot og en del mere overskuelig end den gamle. Nok ikke så android agtig i designet, som nogle har nævnt, men hvem ved hvordan Icecream Sandwich kommer til at se ud...
Jeg synes det er en stor forbedring under alle omstændigheder. Thx Google!
Mamad (moveax1ret) (35011) skrev:......der har været syg siden i lørdags.
Bare rolig! Du fejler ikke noget som en god gang eutanasi ikke kan ordne! Har du hørt din læge om du skal på penicillin?
Nogen siger at det kan hjælpe at rydde cachen. Jeg skal ikke kunne sige om det passer, men det tager jo ikke mange sekunder at prøve ;)
Jeg føler jeg har været på toppen af at have det værst, og jeg får det langsomt lidt bedre nu.
Jeg har spist 1 stykke franskbrød med skinke(Nej, jeg er ikke muslim) og ost- det havde jeg i maven i en time.
Så endte jeg med at ligge på badeværelset gulvet og kampsvede og ryste og kaste op.
Så det går fremad. Så der burde da ikke være nødvendigt med pencilin?
Jeg døjer dog lidt med nogle vitamin ubalancer(Jeg er skabt til at være steder hvor solen skinner mere)- og jeg frygter at det spiller ind.
Jeg føler jeg har været på toppen af at have det værst, og jeg får det langsomt lidt bedre nu.
Jeg har spist 1 stykke franskbrød med skinke(Nej, jeg er ikke muslim) og ost- det havde jeg i maven i en time.
Så endte jeg med at ligge på badeværelset gulvet og kampsvede og ryste og kaste op.
Så det går fremad. Så der burde da ikke være nødvendigt med pencilin?
Jeg døjer dog lidt med nogle vitamin ubalancer(Jeg er skabt til at være steder hvor solen skinner mere)- og jeg frygter at det spiller ind.
Det er ellers meget almindeligt, at muslimer spiser svin. Jeg kan huske, da det første pizzeria åbnede i min by - dengang havde vi mange gode samtaler med den spændende, cirka 45-årige, tyrkiske ejer. Han var vældigt glad for skinke, men det måtte hans forældre ikke vide.
Når jeg bliver ca. 45, må mine forældre godt vide, at jeg spiser svin, altså.
Zhadow (35038) skrev:Nogen siger at det kan hjælpe at rydde cachen. Jeg skal ikke kunne sige om det passer, men det tager jo ikke mange sekunder at prøve ;)
Ind i Programadministration og vælge Ryd Cache? Hjalp ikke :(
Mamad (moveax1ret) (35039) skrev:Nej, jeg er ikke muslim
Vantro gurker? Nu har jeg da aldrig..!
Alrekr (35041) skrev:Ind i Programadministration og vælge Ryd Cache? Hjalp ikke :(
Ja og øv :(. Du må have tålmodighed så. Men de må jo så være igang med at rulle ud i Danmark, så forhåbentligt varer det ikke længe.
vandfarve (35043) skrev:Du er heller ikke sandneger, blot en fransk douche.
Ja, gad vide hvad forældrene siger til at han ikke altid spiser kvast and, frølår eller østers...
LinguaIgnota (35040) skrev:Det er ellers meget almindeligt, at muslimer spiser svin. Jeg kan huske, da det første pizzeria åbnede i min by - dengang havde vi mange gode samtaler med den spændende, cirka 45-årige, tyrkiske ejer. Han var vældigt glad for skinke, men det måtte hans forældre ikke vide.
Jeg havde en ven i gymnasiet der var tyrker (eller noget i den retning.. Vil tro den korrekte term er 'perker') og troende muslim. Han havde dog det lille problem at han elskede flæskesteg og flæskesvær!
Når han spiste hjemme hos mig (sorry Lingie, vi var ret gode venner), så lavede min mor flæskesteg med hele baduljen! Han var satme lykkelig i flere uger bagefter!
vandfarve (35043) skrev:Du er heller ikke sandneger, blot enfranskpolsk douche.
Er ret sikker på hans rigtige navn er af polsk oprindelse. Han ligner jo også en polak.
MiniatureZeus (35045) skrev:Vil tro den korrekte term er 'perker') og troende muslim.
Det rigtige udtryk er perle.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.