mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Zhadow (35050) skrev:Kan du ikke bare spise nogle D-vitaminer?
Joh- jeg må også hellere lige huske at spise den for i dag nu.
... Der mangler et beskrivende ord for den her følese:
(Bilanalogi)
Min bror har anskaffet en ny bil, den er vildt lækker, og sådan en ønsker jeg mig virkelig virkelig virkelig også, jeg er absolut ikke jaloux, og absolut heller ikke misundelig, da jeg synes det er mega godt for ham at han fået fat i den bil, jeg under ham den fuldt ud og er glad på hans vegne...
Men jeg vil VIRKELIG også gerne have sådan en bil...
Hvad kalder man den følese med et ord som kan fyldes ind i denne sætning: "Jeg er _________ på min bror." ?
...Sætningen må godt bygges om men meningen skal være som ovenfor, ligesom man kan fylde 'jaloux' og 'misundelig' ind i den.
(Bilanalogi)
Min bror har anskaffet en ny bil, den er vildt lækker, og sådan en ønsker jeg mig virkelig virkelig virkelig også, jeg er absolut ikke jaloux, og absolut heller ikke misundelig, da jeg synes det er mega godt for ham at han fået fat i den bil, jeg under ham den fuldt ud og er glad på hans vegne...
Hvad kalder man den følese med et ord som kan fyldes ind i denne sætning: "Jeg er _________ på min bror." ?
...Sætningen må godt bygges om men meningen skal være som ovenfor, ligesom man kan fylde 'jaloux' og 'misundelig' ind i den.
Der er ikke et udtryk, der passer. Du er jo ikke "noget" på din bror. Du er "noget" på din brors bilmodel.
qw_freak (35055) skrev:... Der mangler et beskrivende ord for den her følese:
(Bilanalogi)
Men for at svare på spørgsmålet??
(nej, 'begærer' er ikke ordet, det er en tilstand jeg jeg er i..)'
Hehe, kan godt se at man kan overføre det på kvinder, men det er heligvis ikke det det handler om! :) Det handler om at min bror har en type genstand som jeg også gerne vil være ejer af.. (som man hvis man har råd kan købe, ikke en pik! )
qw_freak (35069) skrev:qw_freak (35055) skrev:... Der mangler et beskrivende ord for den her følese:
(Bilanalogi)
Men for at svare på spørgsmålet??
(nej, 'begærer' er ikke ordet, det er en tilstand jeg jeg er i..)'
Hehe, kan godt se at man kan overføre det på kvinder, men det er heligvis ikke det det handler om! :) Det handler om at min bror har en type genstand som jeg også gerne vil være ejer af.. (som man hvis man har råd kan købe, ikke en pik! )
Er det en thailandsk kone? De har jo tit også en pik!
som nu har 2 programmer som laver backup af samme folder det ene er dropbox og det andet er one.com's cloud drive
qw_freak (35076) skrev:Altså det kan vi jo så ikke afgøre for dig før der kommer nogle billeder af "situationen" på bordet.... :p
Du må være syg.
snesman (35077) skrev:NioBe (35075) skrev:Hmm, har nu aldrig haft hovedpine når jeg er sulten... Så ville jeg da leve på hovedpine piller resten af livet.
Tror nu mere at det er "den tid på måneden".
Jeg hører snart mere om din perioder, end om caeks skidevaner. Weird...
Er det godt eller dårligt?
Udover det... Hvis du høre det ofte så er det tegn på jeg ikke nedlægger min mensens nok.
Lol gu var det ej.
Brøddet er blevet noget blødt værk. og dressingen er enten forsvundet eller lavet om :S
Brøddet er blevet noget blødt værk. og dressingen er enten forsvundet eller lavet om :S
wait wuut....man da ikke købe win8 i nu?? kan man??XorpiZ (35084) skrev:.. der netop har crashet (metro)IE10 i Win8 ved at højreklikke på en indlejret youtube-video og vælge Copy URL. :n
Hvorfor har jeg ikke hørt om det noget før HVOORRRRFFFFOOORRR!!!! *klik**klik* *downloading*Magten (35089) skrev:http://msdn.microsoft.com/en-us/windows/apps/br229516
Edit: tak
Edit2: :-/ gad vide hvad for en af de 3 punkter jeg skal vælge
Edit3: valgte bare "Windows Developer Preview English, 64-bit (x64)"
der har de sygeste feber inducerede mareridts.
Stemningen var som i den her film:
og jeg observerede folk der marchede i takt med johanne smidt som leder.
Det ender så med at johanne smidt laver et grin som en ond heks i en tegnefilm og jeg vågner badet i sved.
Jeg tror jeg underbevidst er bange for kommunisme.
Jeg har ellers aldrigt rigtigt gået op i højre/venstre før.
Stemningen var som i den her film:
og jeg observerede folk der marchede i takt med johanne smidt som leder.
Det ender så med at johanne smidt laver et grin som en ond heks i en tegnefilm og jeg vågner badet i sved.
Jeg tror jeg underbevidst er bange for kommunisme.
Jeg har ellers aldrigt rigtigt gået op i højre/venstre før.
csstener (35090) skrev:Hvorfor har jeg ikke hørt om det noget før HVOORRRRFFFFOOORRR!!!! *klik**klik* *downloading*
http://newz.dk/forum/software/windows-8-developer-...
Edit.. HA DD, jeg kom først
csstener (35090) skrev:Hvorfor har jeg ikke hørt om det noget før HVOORRRRFFFFOOORRR!!!! *klik**klik* *downloading*
http://newz.dk/microsoft-udgiver-et-preview-af-win...
qw_freak (35092) skrev:csstener (35090) skrev:Hvorfor har jeg ikke hørt om det noget før HVOORRRRFFFFOOORRR!!!! *klik**klik* *downloading*
damit....how could i mis that...damit damit damit damit damitDaniel-Dane (35093) skrev:http://newz.dk/microsoft-udgiver-et-preview-af-windows-8-til-udviklere
qw_freak (35092) skrev:Edit.. HA DD, jeg kom først
Alrekr (35096) skrev:Ja, men DD kom mest!!
Præcis, jeg foretrækker at komme mest frem for først.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.