mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Er du sikker på at du er på det rigtige forum?SlettetBruger (35095) skrev:Ja for det ødelægger da godt nok hele dit liv at du ikke kan prøve et preview...
Nørder
Min chef synes jeg kommer for sent, min kæreste synes jeg kommer for tidligt. Alt i alt må det gå lige op.
... der havde glemt at jeg skal læse en artikel om ekspressionen og samspillet mellem kaliumkanaler i hestehjerter.. Til i morgen. Dumme heste!
... der havde glemt at jeg skal læse en artikel om ekspressionen og samspillet mellem kaliumkanaler i hestehjerter.. Til i morgen. Dumme heste!
...Der påpejer at det snart er 5 måneder siden en vis Newz-Bruger første gang nævnte at han ville sende et par, fra mig, udlånte Fivefingers, som jeg endda af venlighed insisterede på at betale første porto på.
SlettetBruger (35108) skrev:...Der påpejer at det snart er 5 måneder siden en vis Newz-Bruger første gang nævnte at han ville sende et par, fra mig, udlånte Fivefingers, som jeg endda af venlighed insisterede på at betale første porto på.
Godt du får dem gratis :)
Får dem gratis? >_< den ene halvdel er fået som del af et tilbud hvis man køber over x antal kroner, den anden halvdel har jeg selv købt fordi jeg alligevel skulle handle der. ^^
csstener (35113) skrev:...som ikke kan sove og skal op kl 6 i morgen :-/
Så er det da godt det ikke var i dag du skulle op.
NioBe (35122) skrev:...der købte og så Løvernes Konge.
...der blev helt nostalgisk.
Hvad med den nye scene der er med hvor stemmerne ikke er indspillet af de samme personer som resten af filmen? ^^
SlettetBruger (35123) skrev:NioBe (35122) skrev:...der købte og så Løvernes Konge.
Hvad med den nye scene der er med hvor stemmerne ikke er indspillet af de samme personer som resten af filmen? ^^
Der var ikke nogle nye scener i. Eller, Jo. De havde lavet en "bloopers" med uoriginale tegninger og andre stemmer hvis det er den du tænker på. Filmen i sig selv var original.
Kris (35115) skrev:...der har fået en gave i løbet af natten. og det er en af de store! Fyldt med snot og ondt i halsen.
Edit: Det der mobil newz er da bare det bedste!
Hvad er det for noget med mobil newz??
Good bedring :_)
Du skal bruge:
- En mobiltelefon med en webbrowser
- Et dataabonnement til førnævnte telefon
Herefter åbner du browseren på telefonen og skriver www.newz.dk i adressefeltet.
Nu har du mobil newz.
- En mobiltelefon med en webbrowser
- Et dataabonnement til førnævnte telefon
Herefter åbner du browseren på telefonen og skriver www.newz.dk i adressefeltet.
Nu har du mobil newz.
Skidt hjemmeside til abonnementer du fandt der. Prøv med www.mobileaks.dk i stedet. Der findes også en Android-app som overvåger forbruget og anbefaler de absolut billigste abonnementer.
NioBe (35124) skrev:SlettetBruger (35123) skrev:NioBe (35122) skrev:...der købte og så Løvernes Konge.
Der var ikke nogle nye scener i. Eller, Jo. De havde lavet en "bloopers" med uoriginale tegninger og andre stemmer hvis det er den du tænker på. Filmen i sig selv var original.
Åh, jeg tænker på den nye Blu ray 'Diamond editionz'
Det er også den som NioBe snakker om. Der er ikke nogle nye scener med. Læs anmeldelsen på filmz.. det ville helt 100 været nævnt der, hvis der var noget om det..
Min Disney Freak af en veninde beklagede sig så sent som i forgårs over hvor tydeligt man kan høre det ikke er den rigtige mufassa der taler. Åbenbart skulle scenen indeholde nogen typiske Disney 'tøhø' moments.
Må lige spørge hende hvor præcist det er.
Tvivler jeg på.. Der står det er Aage Haugland der lægger stemme til, hvilket han også gjorde på den originale.
SlettetBruger (35131) skrev:Min Disney Freak af en veninde beklagede sig så sent som i forgårs over hvor tydeligt man kan høre det ikke er den rigtige mufassa der taler. Åbenbart skulle scenen indeholde nogen typiske Disney 'tøhø' moments.
I det ekstra materiale de har smidt med på skiven der kan man godt høre / se forskel. Men synes ikke at jeg bemærkede noget under selve filmen. Men endelig hør hende ad. Så kan jeg selv lige bekræfte det.
"omarbejdet ligesom der indgår en helt ny scene med musik af Elton John."
Mon ikke det er den scene de taler om? Overstående er om Diamond BD udgaven :)
Mon ikke det er den scene de taler om? Overstående er om Diamond BD udgaven :)
Caek of Doom (35136) skrev:...der spørger hvem der skal med til Aalborg Metal Festival d. 3-5. november? :D
Syntes sku aldrig programmet til Aalborg metalfest er særlig fantastisk. Så springer også over i år :) Tilgengæld er der RW på lørdag, og Wolves i november :D
...der lige har været oppe og handle ind.
...der har 2½ minut hver vej.
...der blev drivvåd BEGGE veje...
...der ikke var blevet våd OVERHOVEDET hvis jeg var købt 2½ minut tidligere/senere :S
...der har 2½ minut hver vej.
...der blev drivvåd BEGGE veje...
...der ikke var blevet våd OVERHOVEDET hvis jeg var købt 2½ minut tidligere/senere :S
...der kan sige at det tidligere regnede så voldsomt på Lolland og Falster, at det næsten føltes uansvarligt at køre 30kmt på landevejen.
...der kan sige at det tidligere regnede så voldsomt på Lolland og Falster, at det næsten føltes uansvarligt at køre 30kmt på landevejen.
med ødelagt tastertur:
som har få<et smadre<t sit taste<rtur af e<n e<ll<er and<en spads<er. i klass<en da vi havde< be<ste<m os for at lave< proje<ct he<r til afte<nde<n og p<ersone<n vil ikk give< sig til ke<nde<
med virtuel tastertur:
som har fået smadret sit tastertur af en eller anden spadser. i klassen da vi havde bestem os for at lave project her til aftenden og personen vil ikk give sig til kende
som meget gerne vil vide om der findes et sted hvor man kan købe et nyt tastertur til en acer aspire 7540 ?
(fuck man det tog 9min at skrive det)
(fuck man det tog 9min at skrive det)
Nyt tastatur og hvordan man kan skifte det. Det ser ud til at være nogenlunde nemt. Se side 63 (side 72 egentlig, men der står 63 i hjørnet af siden).
Det sidste link er fundet gennem http://www.justanswer.com/computer/42yrh-replace-k...
Det sidste link er fundet gennem http://www.justanswer.com/computer/42yrh-replace-k...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.