mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
OxxY (35140) skrev:Syntes sku aldrig programmet til Aalborg metalfest er særlig fantastisk. Så springer også over i år :)
http://aalborgmetalfestival.dk/
Jeg synes det er et ganske fedt program :)
snesman (35138) skrev:Uh, nice. Metalfestivaller er win. Dog sker der det når man bliver far, at man bliver jævnt kedelig:(
Don't be ;(
... der har opdaget et nyt band gennem Dark Souls-traileren på Railgun. [url= Silent Comedy[/url], hedder de. Wooo.
... Der har sovet det meste af dagen. Og tror jeg går tidligt i seng. What is wrong with me?! Jeg kunne sove for evigt :(
... der skal hjem til de gamle i weekenden og have ordentlig mad. Wooo. Og så er det lillesøsters fødselsdag. Wooo.
... der skal læse ret meget i weekenden til næste uges timer :( not so wooo.
Kan man ikke se bandnavnene med læselig skrift et sted? oO
... Der har sovet det meste af dagen. Og tror jeg går tidligt i seng. What is wrong with me?! Jeg kunne sove for evigt :(
... der skal hjem til de gamle i weekenden og have ordentlig mad. Wooo. Og så er det lillesøsters fødselsdag. Wooo.
... der skal læse ret meget i weekenden til næste uges timer :( not so wooo.
Caek of Doom (35151) skrev:http://aalborgmetalfestival.dk/
Kan man ikke se bandnavnene med læselig skrift et sted? oO
Elskov (35154) skrev:Kan man ikke se bandnavnene med læselig skrift et sted? oO
http://www.last.fm/festival/1956761+Aalborg+Metal+...
... som godt gad forklare Ruth Evensen et par ting. Blandt andet om kristendommens syn på et menneske. Ifølge 1. Mosebog blæste Gud luft i Adam, som dermed gik fra at være en klump formet jord til at være menneske. Et menneske er altså først et menneske, når mennesket trækker vejret. Et forster er dermed ikke et menneske.
Edit: Jeg giver i øvrigt ikke Frihedspartiet nogen chance i det politiske billede. Når flertallet af danskerne ønsker stat og kirke adskilt, så ønsker flertallet af danskerne vel også, at politik og religion ikke skal sovses sammen på den måde?
Edit: Jeg giver i øvrigt ikke Frihedspartiet nogen chance i det politiske billede. Når flertallet af danskerne ønsker stat og kirke adskilt, så ønsker flertallet af danskerne vel også, at politik og religion ikke skal sovses sammen på den måde?
Elskov (35159) skrev:Det er jo præcist de samme bands som sidst jeg var der :p
Aaaarrhhh, det er det så ikke xD men jo, nogle af dem var der også i 2009.
Takker mange gange så skal den bare bestilles...(Har dog ikke brug for guiden :-) )Alrekr (35146) skrev:Nyt tastatur og hvordan man kan skifte det. Det ser ud til at være nogenlunde nemt. Se side 63 (side 72 egentlig, men der står 63 i hjørnet af siden).
Det sidste link er fundet gennem http://www.justanswer.com/computer/42yrh-replace-k...
... som modtog en sød spammail, som bl.a. indeholdt:
du så hardcore
(\__/)
(O.o )
(> < )
csstener (35162) skrev:(Har dog ikke brug for guiden :-) )
du så hardcore
Caek of Doom (35152) skrev:Don't be ;(
Det kommer helt af sig selv. Bare vent:)
Ronson (35155) skrev:Tog uddannelse sammen med en af guitaristerne i As We Fight - han er (meget) mærkelig.Caek of Doom (35151) skrev:http://aalborgmetalfestival.dk/
En af mine venner har boet sammen med forsangeren. Flink fyr. Startede Fredericia Hardcore Festival...
....der sad og tænkte tilbage til da hun tog til uddannelse og en klasse kammerat fortalte hende at han ville lære japansk. Jeg synes at det lød åndsvagt og stemplede ham som "The Nerdz over the nerdoz!".
MEN! Ingen morale uden dobbelt morale - jeg sidder jo selv og studere japansk. *sigh*
MEN! Ingen morale uden dobbelt morale - jeg sidder jo selv og studere japansk. *sigh*
NioBe (35168) skrev:....der sad og tænkte tilbage til da hun tog til uddannelse og en klasse kammerat fortalte hende at han ville lære japansk. Jeg synes at det lød åndsvagt og stemplede ham som "The Nerdz over the nerdoz!".
Så passede det jo alligevel meget godt med den titel...
Mort (35170) skrev:NioBe (35168) skrev:....der sad og tænkte tilbage til da hun tog til uddannelse og en klasse kammerat fortalte hende at han ville lære japansk. Jeg synes at det lød åndsvagt og stemplede ham som "The Nerdz over the nerdoz!".
Så passede det jo alligevel meget godt med den titel...
Ja well, det må jeg vel være. Selvom jeg bare er en alm nørd ville jeg mene.
snesman (35171) skrev:Hvis kollega skal promovere dette projekt..
Ser da sjovt ud, hvordan ved de at tingesten ikke bare vil synke/blive begavet under bunden som følge af erosion...?
synes da det var langt federe hvis de fandt et sted på overfladen så langt fra en af kontinetalpladernes(eller hvad de nu hedder) ender som muligt og placerede den der, evt på toppen af et bjerg in the middle of nowhere...
qw_freak (35173) skrev:Ser da sjovt ud, hvordan ved de at tingesten ikke bare vil synke/blive begavet under bunden som følge af erosion...?
synes da det var langt federe hvis de fandt et sted på overfladen så langt fra en af kontinetalpladernes(eller hvad de nu hedder) ender som muligt og placerede den der, evt på toppen af et bjerg in the middle of nowhere...
Det er Hornsleth, det plejer at svare på de fleste opklarende spørgsmål:)
... som er en kæmpe idiot.
Jeg har fundet fejlen i min numeriske integration. Fejlen gjorde, at metoden blev super præcis.
Jeg har fundet fejlen i min numeriske integration. Fejlen gjorde, at metoden blev super præcis.
snesman (35167) skrev:Det kommer helt af sig selv. Bare vent:)
Jeg vil ikke blive kedelig! Eller far :(
snesman (35187) skrev:I kid of course. Man fester langt mere og kommer til langt flere festivaller når man bliver forælder;)
Bare spørg Henrik, partneren på min arbejdsplads. Han er ofte første og sidste mand på dansegulvet. Hvis han går i seng før kl. 6 til firmafester, så har han været kedelig.
Funny guy. Aaaaanyways...
terracide (35191) skrev:...der daffer til den første kombinerede Fullrate/telmore fest.
Gratis mulje og drikke gør det lgie værd at tag eover sundet til DK...men kun lige.
/skål..
terracide (27567) skrev:Om et par timer både smiler jeg og er glad...be afraid...be very afraid.
... som har skrevet noget, som ikke er specielt populært på Facebook: http://peecee.dk/upload/view/328059
...som ikke kan skrive snabelA i win8 nogen som ved hvorfor__
Edit: ok den havde ikke valgt Dansk tastertur selvom jeg havde bet den om det under installationen
Edit: ok den havde ikke valgt Dansk tastertur selvom jeg havde bet den om det under installationen
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.