mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Well da jeg trykkede på Alt GR sage den bare *ding* og så skete der ingenting.Daniel-Dane (35200) skrev:Alt Gr > Alt + Ctrl
Fuck win 8 er da en smule ustabil og hvorfor skal jeg bruge en win cd hver gang jeg skal starte win8(har smit en win7 cd i da jeg ikke havde en win 8 cd og det kan den godt starte på så hvad bruger den enlig windows cd'en til?)
...der kom hjem fra Barcelona i går.
...der lige var en tur i stereo studio
...der lige var en tur i stereo studio
Alrekr (35203) skrev:Du forstår ikke konceptet i ordet 'Beta' kan jeg fornemme..
Det er jo ikke engang beta.
...der er ved at være lidt træt af at lige meget hvilke tiltag jeg tager kan jeg ikke få min grafik engine til at rendere mere end 142 FPS i min scene (200 FPS hvis jeg kører release mode og udenfor debuggeren). Lige meget hvad jeg forsøger, så bliver den kun langsommere af det.
Nu har jeg prøvet:
Multitrådet eksekvering.
View frustum culling.
Afstandsbaseret sortering.
Matrice optimering.
Jeg har overvejet at implementere occlusion culling, men det er en kæmpe stor opgave og de metoder der findes er enten mangelfulde eller meget komplicerede.
Nu har jeg prøvet:
Multitrådet eksekvering.
View frustum culling.
Afstandsbaseret sortering.
Matrice optimering.
Jeg har overvejet at implementere occlusion culling, men det er en kæmpe stor opgave og de metoder der findes er enten mangelfulde eller meget komplicerede.
terracide (35210) skrev:...der håber konsol-keglerne lukker arret nu:
http://techgage.com/article/nvidia_talks_pc_gaming...
Jeg er ikke uenig. Konsolspil er dyre, det er til tider besværligt at styre, og noget besværligt når man ikke kan installere sit spil og smide en No-CD-crack på. (Det har jeg ingen problemer i at gøre, så længe jeg har PC-spillet stående på hylden.)
Men jeg nyder nu alligevel at spille konsol, fordi jeg ikke behøver tænke over om min konsol nu kan trække spillet. Det er simpelt - køb et spil, smæk i, færdig.
Rasmus064 (35215) skrev:Tegner hvad?
...der næsten er færdig med første sæson af My Little Pony: Friendship is Magic.
Oh gawd, er du også en brony?
Jeg tegner lidt random og så tegner jeg også en person jeg ikke kender XD
Caek of Doom (35216) skrev:Oh gawd, er du også en brony?
http://images.wikia.com/funnypic/images/8/85/Ok_Gu...
Ronson (35222) skrev:Jeg tror den er public på fb.
Sørme så - genial parkering. Er den under 10 meter fra krydset? Det ser sådan ud.
Der er for mange dumme mennesker i den danske trafik..
Ronson (35222) skrev:NÅNÅ!
Det er mest for din skyld. Jeg er typen der støjer på din væg!
Den holder før "indkørslen" til huset, så under 10 meter må man sige ja til.
Ronson (35227) skrev:Prøv bacon + ananas, meget hurtigere end at lave æbleflæsk. Samme smag.
Nej tak.. Æbleflæsk skal ligesom være med flæsk og æble. Deraf navnet.
Jeg laver så løg ved siden af også, da det smager himmelsk og jeg elsker løg.
Well, hvis du kommer dertil, så køb ikke mindre end 32 GB. Pladsen får hurtigt gen at gå på, da du reelt kun har 14 GB til rådighed på en 16GB udgave.
Ronson (35231) skrev:Du spiser sgu da ikke æbleflæsk fordi der er æble i, du spiser det for smagen.MiniatureZeus (35228) skrev:Nej tak.. Æbleflæsk skal ligesom være med flæsk og æble. Deraf navnet.
Jeg laver så løg ved siden af også, da det smager himmelsk og jeg elsker løg.
...af flæsk og æbler (og løg)..
... der laver overspringshandlinger, for at undgå at skulle læse 2545467 sider om romerne til i torsdags. Og 7546786 sider om grækerne til torsdagen før. Og oversætte en latinsk tekst til i morgen. Der overvejer at droppe teksterne om grækerne og romerne og vente med dem til læseferien, og så bare læse med fra nu af.
... der vil lave aftensmad.
... der vil lave aftensmad.
Har I lagt mærke til at terracide næsten altid kun kommer med en plat ting eller 2 hovedsagligt efter når jeg har skrevet noget?! :P
...der er færdig med GOW 3, kæft en fed historie. En skam at det er slut, men håber virkelig at det er SLUT og ikke ødelægger historien og spillet ned de såkaldte "efterfølgere".
...der er færdig med GOW 3, kæft en fed historie. En skam at det er slut, men håber virkelig at det er SLUT og ikke ødelægger historien og spillet ned de såkaldte "efterfølgere".
Zhadow (35230) skrev:Well, hvis du kommer dertil, så køb ikke mindre end 32 GB. Pladsen får hurtigt gen at gå på, da du reelt kun har 14 GB til rådighed på en 16GB udgave.
Fortæl mig om det. Jeg har selv min iPhones hukommelse fyldt så godt som til randen.
Jeg sad dog med en 64 GB iPad. Og blev forelsket.
Well jeg forstår helt fint konceptet i en beta ....jeg brokker mig heller ikke(så skulle du høre når jeg brokker mig), jeg siger bare at det er en smule ustibilt. Kan foresten ikke komme in i win 8 mere den spørger bare om en win8 cd og har lavet en og smit den i men den kommer stadig ikke vidre...tror bare jeg venter til de har fået fixet fejlende.Alrekr (35203) skrev:Du forstår ikke konceptet i ordet 'Beta' kan jeg fornemme..
well, jeg ville definere det som at konstatere for vis jeg havde brokket mig havde det lydt sådan: " Fucking lorte win8 det virker fandeme ikke og det er også skide ustabil, vil kraftedme aldrig skifte til det."Alrekr (35238) skrev:csstener, du du klager da over at det er ustabilt. Andet ville jeg helt ærligt ikke forvente af en nightly/alpha/beta/dev. preview/whatever ;)
Systran (35236) skrev:da du reelt kun har 14 GiB til rådighed på en 16GB udgave.
FYP
...Der ved der er en Gedehams på kontoret, men den forsvandt under jagten.. Det freaker mig ud at den bare gik usynlig..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.