mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Spegepølse. Kartoffelspegepølse.
Jeg er søreme da frygteligt ked af det, hvis jeg ikke lige kan huske alle detaljerne og derfor går ud fra, at du spiste dit tilnærmelsesvis rå æg til karrysild, ligesom os andre. Men fair deal, Vandfarve spiste sit tilnærmelsesvis rå æg på et stykke rugbrød, akkompagneret af et stykke skævt skåret tomat og noget agurk.
Så skulle dét vist være på plads.
Jeg er søreme da frygteligt ked af det, hvis jeg ikke lige kan huske alle detaljerne og derfor går ud fra, at du spiste dit tilnærmelsesvis rå æg til karrysild, ligesom os andre. Men fair deal, Vandfarve spiste sit tilnærmelsesvis rå æg på et stykke rugbrød, akkompagneret af et stykke skævt skåret tomat og noget agurk.
Så skulle dét vist være på plads.
LinguaIgnota (35292) skrev:Og så var det forresten foie gras lavet på andelever, for helvede.
Plejer foie gras ikke at være lavet på gås - eller er andelever-foie gras i virkeligheden fattigmandens foie gras? Jeg mener, så ved vi da hvor alle de frosne andebryster og andelår kommer fra..
...der fandt den video han snakkede om for noget tid siden med den blinde dukke i skoven.
...der tror han burde slette sin søgehistorik ;-)
...der tror han burde slette sin søgehistorik ;-)
csstener (35310) skrev:...som har jordens største hovedpine. Det er så galdt at jeg her til morgen ikke kunne gå lige..
du ved hvist ikke hvad stor hovedpine vil sige, hvis du tror du har verdens største og alligevel kan forlade sengen...
Er nød til at lave project som skal afleveres på Torsdag.Elskov (35312) skrev:og så sidder du ved computeren? Vand, luft og smertestillende piller!
Elskov (35312) skrev:og så sidder du ved computeren? Vand, luft og smertestillende piller!
Jeg hader bare, når jeg glemmer luft.
NightZtorm (35313) skrev:du ved hvist ikke hvad stor hovedpine vil sige, hvis du tror du har verdens største og alligevel kan forlade sengen...
Det lyder nærmere som migræne.
qw_freak (35323) skrev:På hvilken fon, og hvad hedder launcheren?
Samsung Galaxy S2, Launcher 7. Den findes i en gratis version med reklame, så du kan prøve den. Men det er udelukkende en launcher, du får. Der er ingen Metro apps med.
NioBe (35333) skrev:+1, prøvede med 3 indlæg. Men opgav...
Sjovt, var ellers sikker på at min besked var lige efter Mort's indlæg.
Rækkefølgen er blevet lidt ked af det.
...der overvejer at smide CM7 på sin SGS 2, og derfor har bestilt den her, der nulstiller antallet af ROM installationer, samt downloaded den originale ROM.
squat........squat min lille bøssede ven.
Ikke noget pjat med kabler, god gammeldags ægte squat med styr på ben stillingen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Squat_(exercise)
Ikke noget pjat med kabler, god gammeldags ægte squat med styr på ben stillingen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Squat_(exercise)
Jeg spurgte ikke efter øvelser til ryggen. Spørgsmålstegnet skal symbolisere et spørgene 'hmm?' lyd.
Men tak for omtanken.
Mit løb er gået lidt i sig selv Mort :( Part kan-ikke-komme-igang og part ikke-specielt-spændende-når-jeg-ved-snart-alt-teori-om-løb. DEt er nok det der med at gå ind til noget med en fuld kop.. eller hvad de siger de munke i film.
Men tak for omtanken.
Mit løb er gået lidt i sig selv Mort :( Part kan-ikke-komme-igang og part ikke-specielt-spændende-når-jeg-ved-snart-alt-teori-om-løb. DEt er nok det der med at gå ind til noget med en fuld kop.. eller hvad de siger de munke i film.
http://www.digitaleprodukter.dk/companies/805207309-doms-as/products skrev:Doms A/S
Produkter
Betalingsterminaler
- Brændstof- og benzinanlæg
Niveauudstyr
Oliemålere mv
Rørsystemer - UPP Plastrør
Standere og pumper
Tekniske alarmer
Jeg er ikke sikker på at jeg fandt den rigtige virksomhed..
Mhm. En sjov én er at ligge ned og støtte på albuerne, og på tæerne. Og så holde kroppen plan så lang tid som muligt :D Fucking hårdt.
Anyhow.
...Der kun har fået 6 timers søvn.
Ikke engang, Larm fra gaden vækker mig når jeg sover i stuen. Hvilket er godt når det kommer til Lucid dreaming, men elendigt for søvnen.
Anyhow.
...Der kun har fået 6 timers søvn.
Ikke engang, Larm fra gaden vækker mig når jeg sover i stuen. Hvilket er godt når det kommer til Lucid dreaming, men elendigt for søvnen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.