mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Kommer an på hvordan man definere 'bedste'
Jeg ville foreslå man fjerne det der var skidt for ryggen inden man tænkte på at styrke ryggen med andre aktiviteter.
Det kunne være at skifte sin bløde Jysk-seng med 1mia double spring technology fjedre med en lækker, simpel, flad Futon ;)
...Hvis 'kollega' er blevet opsagt, en dame i indkøb, jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til det, hun var ret irriterende, støjende, højrystet beyond klichérne. Også kalder hun mig 'Renoldi'... Relief, but also can has sad.
Hæl-løb har potentiale at være skidt for nederste del af ryggen. Men generelt ved løb holder man ryggen rank og det har den jo efter sigene godt af :)
Jeg ville foreslå man fjerne det der var skidt for ryggen inden man tænkte på at styrke ryggen med andre aktiviteter.
Det kunne være at skifte sin bløde Jysk-seng med 1mia double spring technology fjedre med en lækker, simpel, flad Futon ;)
...Hvis 'kollega' er blevet opsagt, en dame i indkøb, jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til det, hun var ret irriterende, støjende, højrystet beyond klichérne. Også kalder hun mig 'Renoldi'... Relief, but also can has sad.
Hæl-løb har potentiale at være skidt for nederste del af ryggen. Men generelt ved løb holder man ryggen rank og det har den jo efter sigene godt af :)
Oh god.
Hver gang nogen har været ude og skide vil jeg fra nu af spørge dem:
"Nå, fik du lært mamad at svømme?"
;-)
Hver gang nogen har været ude og skide vil jeg fra nu af spørge dem:
"Nå, fik du lært mamad at svømme?"
;-)
Som muligvis er blevet forelsket: http://www.bang-olufsen.com/home-integration
Eneste ulempe er iPhone og iPad.
Alrekr (35357) skrev:Som muligvis er blevet forelsket: http://www.bang-olufsen.com/home-integration
Mener også der er en android app...
qw_freak (35356) skrev:Det er skam meget normalt at huden flækker hvis fingrenen blir udsat for et håtdt tryk... Det især hvis huden er ret tør...
Ja, men har ikke tør hud. Tror bare at jeg slog den for hårdt.
...der kommer i tanke om at hun skal skifte sengetøj i sengen efter hun slog fingeren. Der er blod over det hele. Eish!
qw_freak (35358) skrev:Alrekr (35357) skrev:Som muligvis er blevet forelsket: http://www.bang-olufsen.com/home-integration
Mener også der er en android app...
Det ser sådan ud :D
SlettetBruger (35352) skrev:Jeg ville foreslå man fjerne det der var skidt for ryggen inden man tænkte på at styrke ryggen med andre aktiviteter.
NioBe (35354) skrev:Jebus, det eneste jeg sagde var at jeg havde en øm ryg :P
Fordi jeg trænede forleden.
Ahh, så har
...Der har opdaget det mest fantastiske...
En pingvin polet + en haribo vingummi bamse på samme tid = MUMS!
Især den gule bamse....
Især den gule bamse....
Mort (35366) skrev:NioBe (35354) skrev:Jebus, det eneste jeg sagde var at jeg havde en øm ryg :P
Fordi jeg trænede forleden.
Ahh, så harSlettetBrugerRenoldi jo allerede givet svaret: Du skal bare holde op med at træne :oD
Men, jeg kan lide at træne!
Faktisk ikke.... Men den gode fornemmelse bagefter er det hele værd.
SlettetBruger (35367) skrev:...Der har opdaget det mest fantastiske...
Især den gule bamse....
Sådan har jeg spist slik i mange år. - Piratos er også gode sammen med sutter. Og Rullehjul i sød smag sammen med fersken.
Ja har netop kunne forstå at Piratos og Vingummi = Win.
Hvorfor nøjes med flagermus når man kan lave hybriderne selv?
^^ Hjem og shoppe, og experimentere
Hvorfor nøjes med flagermus når man kan lave hybriderne selv?
^^ Hjem og shoppe, og experimentere
Nogen som ved hvor man finder reglerne for opmærkning af gruppetavle?? har ledt i SBEI Men kunne ikke finde det..
drbravo (35388) skrev:...der er ved at falde i søvn, men skal pakke til weekenden.
Hvorfor?
drbravo (35388) skrev:...der har fået en donation på 25000 kr, så dagen har alligevel været ret god.
Hvorfor?
...der har investeret i en Krups Dolce Gusten maskine. Det smager godt, og jeg er for doven til at bruge en rigtig expresso/<indsæt kaffevarianter her>-maskine.
...der ikke længere kan forbinde sin Samsung telefon til Kies. Jeg ser frem til flere timers debugging :-(
csstener (35393) skrev:...som er fucking nervøs, skal til eksamen imorgen.
Bedste råd mod eksamensnerver er at være godt forberedt.
Inb4: Too late. Okay beroligende medicin (læs: alkohol, hash, stoffer) har også en virkning, men kan ikke anbefales, hvis du vil performe godt
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.