mboost-dp1

Jeg er ham...

Gå til bund
Gravatar #35601 - Ronson ⅍
5. okt. 2011 16:07
Her kunne man nævne at Rasmus så til gengæld skal sende noget mælk med posten, dels fordi caek er glad for mælk, men så sandelig også fordi vi stadig ikke har fundet ud af hvad der sker og om mælken overlever. Men jeg gør det ikke.
Gravatar #35602 - Alrekr
5. okt. 2011 16:30
Ronson (35601) skrev:
Her kunne man nævne at Rasmus så til gengæld skal sende noget mælk med posten, dels fordi caek er glad for mælk, men så sandelig også fordi vi stadig ikke har fundet ud af hvad der sker og om mælken overlever. Men jeg gør det ikke.

Bare send mælken
1) i en pakke uden afsender
2) fra en anden by end din egen by
2b) helst fra en lille postbutik
3) uden porto
4) til vandfarve

Så skulle vi nok finde ud af hvad der sker.
Gravatar #35603 - Caek of Doom
5. okt. 2011 21:31
Rasmus064 (35600) skrev:
Tillykke til Caek. Kan man få tilsendt noget kanelkage med posten?

Desværre, har ikke mere tilbage :O
Gravatar #35604 - Elskov
5. okt. 2011 22:18
Caek of Doom (35603) skrev:
Desværre, har ikke mere tilbage :O

spiste de det hele til improv? :O
Gravatar #35605 - Brugernavn
6. okt. 2011 00:29
...der hader trådløse netværk. Jeg har to routere. Den ene vil ikke snakke med min ipad (nogle gange ustabil). Den anden vil ikke snakke med min PC (nogle gange ustabil). Samme standard, samme sikkerhedsopsætning. Hvorfor kan det lort ikke bare virke :-(
Gravatar #35606 - Rasmus064
6. okt. 2011 02:10
Ronson (35601) skrev:
Her kunne man nævne at Rasmus så til gengæld skal sende noget mælk med posten

Hvad er din adresse, så skal jeg nok sende en liter mælk med posten.

...der er på arbejde, men ikke kan arbejde da vores sags system lige er gået ned. Har vist arbejdet for hårdt :D
Gravatar #35607 - csstener(^,^)
6. okt. 2011 06:14
...som skal til mundlig eksamen idag og er allerede skide nervøs, men skal først ind kl 14.00
Gravatar #35608 - csstener(^,^)
6. okt. 2011 06:33
....som lige skulle tjekke Twitter, som så blev mødt af disse 2 tweets:
notch Markus Persson
I'm very sad to hear you left us, Steve. You were the only one keeping things interesting.
10 minutes ago

carlmanneh Carl Manneh
My favorite Steve clip. "Stay hungry. Stay foolish." youtube.com/watch?v=UF8uR6… #RIPSteveJobs
45 minutes ago

som så gik her ind på newz og fandt hurtigt ud af hvad de mente...Stakkels Steve
Gravatar #35609 - Hånter
6. okt. 2011 06:36
csstener (35608) skrev:
....som lige skulle tjekke Twitter, som så blev mødt af disse 2 tweets:
notch Markus Persson
I'm very sad to hear you left us, Steve. You were the only one keeping things interesting.
10 minutes ago

carlmanneh Carl Manneh
My favorite Steve clip. "Stay hungry. Stay foolish." youtube.com/watch?v=UF8uR6… #RIPSteveJobs
45 minutes ago

som så gik her ind på newz og fandt hurtigt ud af hvad de mente...Stakkels Steve

Hva... Var det ikke dig, der på et tidspunkt ønskede ham død?
Gravatar #35610 - XorpiZ
6. okt. 2011 06:39
Nu sad jeg lige og lurede på kynz.dk for at finde det oprindelige "håper han døøøøør"-indlæg, og så faldt jeg over det her:

http://knowyournewz.dk/index.php?title=Knowyournew...

Hvem fanden har skrevet den omgang lort? Det er sørgeligt på den sørgelige måde >:(
Gravatar #35611 - csstener(^,^)
6. okt. 2011 06:41
XorpiZ (35610) skrev:
Nu sad jeg lige og lurede på kynz.dk for at finde det oprindelige "håper han døøøøør"-indlæg, og så faldt jeg over det her:

http://knowyournewz.dk/index.php?title=Knowyournew...

Hvem fanden har skrevet den omgang lort? Det er sørgeligt på den sørgelige måde >:(
Blame D-D for det...
Gravatar #35612 - csstener(^,^)
6. okt. 2011 06:42

Hånter (35609) skrev:
Hva... Var det ikke dig, der på et tidspunkt ønskede ham død?
Var sur på apple fans på det tid punkt....men skiftede hurtigt mening
Gravatar #35613 - LinguaIgnota
6. okt. 2011 06:49
Jeg kom vist til at pisse Trentard af igen... :( Great success! :D
Gravatar #35614 - snesman
6. okt. 2011 07:05
LinguaIgnota (35613) skrev:

link?
Gravatar #35615 - Alrekr
6. okt. 2011 07:07
snesman (35614) skrev:
LinguaIgnota (35613) skrev:

link?

Stevieboy er gonez - tjek nyhedsoversigten.
Gravatar #35616 - NioBe
6. okt. 2011 07:16
Ja, det er sq lidt trist, med ham Steve. Håber at firmaet kan holde sig oppe uden hjælp fra hans side.

...der havde en underlig drøm i nat der satte tankerne igang. Hvis din nærmeste/elskede kun havde én dag og leve i. Hvad ville I så bruge den på?

I min drøm gik min mor bare igang med at pakke alle sine ting ned i kasser og smide ud. Og fortælle mig hvad jeg måtte beholde. Damn, waste of time.
Gravatar #35617 - Caek of Doom
6. okt. 2011 07:46
Elskov (35604) skrev:
spiste de det hele til improv? :O

Ja :O Det var jo herregod kage! :D
Gravatar #35618 - Alrekr
6. okt. 2011 08:30
... som godt kunne ønske sig et userscipt der fjernede alle referencer til Steve Jobs de næste par dage..
Gravatar #35619 - terracide
6. okt. 2011 10:22
Alrekr (35618) skrev:
... som godt kunne ønske sig et userscipt der fjernede alle referencer til Steve Jobs de næste par dage..

Desværre...det er lidt som når kendisser dør...flere uger med at prise dem (Jobs for at STJÆLE, blandt Crapple-faggots kaldet "innovation")...efterfulgt at masser af Mac-faggots der whiner online....spol så 3 år frem og en aktiekurs på det halve...og verden vil snart have glemt Crapple...og tyven Jobs.

Terra - Jeg snakker ikke pænt om ham bare fordi han tabte først (læs: døde)
Gravatar #35620 - Alrekr
6. okt. 2011 10:24
terracide (35619) skrev:

Konventioner og respekt for de døde/kidnappede har sgu aldrig været din stærke side ;)
Gravatar #35621 - Elskov
6. okt. 2011 10:24
Caek of Doom (35617) skrev:
Ja :O Det var jo herregod kage! :D

Oh jæs
Gravatar #35622 - terracide
6. okt. 2011 10:34
Alrekr (35620) skrev:
terracide (35619) skrev:

Konventioner og respekt for de døde/kidnappede har sgu aldrig været din stærke side ;)

Det er nu omvendt mener jeg.
Hvis folk pludselig skifter holdning, bare "fordi" folk dør...så har deres mening jo ingen værdi.
Jeg mener det samme om Jobs som jeg gjorde før han døde...det kaldes konsistens.

Terra - Skal jeg også snakke pænt om Hitler/Stalin/Mao..de er jo også døde?
Gravatar #35623 - snesman
6. okt. 2011 10:38
terracide (35622) skrev:
Skal jeg også snakke pænt om Hitler/Stalin/Mao..de er jo også døde?

Den sammenligning er lidt søgt selv efter dine standarder...
Gravatar #35624 - Alrekr
6. okt. 2011 10:39
terracide (35622) skrev:
Hvis folk pludselig skifter holdning, bare "fordi" folk dør...så har deres mening jo ingen værdi.
Jeg mener det samme om Jobs som jeg gjorde før han døde...det kaldes konsistens.

I den danske kultur plejer man blot at vente med kritiske røster omkring afdøde indtil et par uger eller måneder efter - i dagene efter dødsfaldet taler man enten pænt eller taler ikke.

Men jeg er enig. Hvis man ændrer holdning pga. dødsfald (se på det norske Arbeiterpartis tilslutning før/efter Utøya), så er ens holdning rimelig svag.
Gravatar #35625 - terracide
6. okt. 2011 10:39
snesman (35623) skrev:
Den sammenligning er lidt søgt selv efter dine standarder...

Men pointen består stadig...
Gravatar #35626 - terracide
6. okt. 2011 10:40
Alrekr (35624) skrev:
terracide (35622) skrev:

I den danske kultur plejer man blot at vente med kritiske røster omkring afdøde indtil et par uger eller måneder efter - i dagene efter dødsfaldet taler man enten pænt eller taler ikke.

Men jeg er enig. Hvis man ændrer holdning pga. dødsfald (se på det norske Arbeiterpartis tilslutning før/efter Utøya), så er ens holdning rimelig svag.
I don't care....Jobs don't care...he is dead.

Tradition er bare en undskyldning for at begå samme fejl flere gange...og min holdning til folk ændres ikke af om de er levende eller døde...
Gravatar #35627 - snesman
6. okt. 2011 10:46
Jeg finder det interessant at folk kan blive så berørte over et dødsfald, af en person de ikke kendte. Et er om man har respekt for hans arbejde, men han kunne jo have været en bastard, rent personligt, hvilket chefer jo ofte er...

Gravatar #35628 - terracide
6. okt. 2011 10:49
snesman (35627) skrev:
Jeg finder det interessant at folk kan blive så berørte over et dødsfald, af en person de ikke kendte. Et er om man har respekt for hans arbejde, men han kunne jo have været en bastard, rent personligt, hvilket chefer jo ofte er...

Folk og deres fuzzy-warm-feelings...sense...they make none.
Men de kan blive pænt mugne når man påpeger det...*shrugs*
Gravatar #35629 - LinguaIgnota
6. okt. 2011 10:58
Såeh, Henrik, passer det, at du har to familiemedlemmer, der pt. sidder inde?
Gravatar #35630 - terracide
6. okt. 2011 11:07
LinguaIgnota (35629) skrev:
Såeh, Henrik, passer det, at du har to familiemedlemmer, der pt. sidder inde?

Nej?
Gravatar #35631 - terracide
6. okt. 2011 11:09
Hmm...det kunne jo blive en sjov trend det her:

Lingu passer det at du er pædofil?
Gravatar #35632 - Hånter
6. okt. 2011 11:10
terracide (35631) skrev:
Hmm...det kunne jo blive en sjov trend det her:

Lingu passer det at du stadig er pædofil?

FYP
Gravatar #35633 - terracide
6. okt. 2011 11:20
...der ikke forstår at consoltåber stadig tro deres spil ser "flotte" ud:

Gravatar #35634 - Slettet Bruger [1831327921]
6. okt. 2011 11:26
[quote=terracide (35633)]...der ikke forstår at consoltåber stadig tro deres spil ser "flotte" ud:

ligner pænt bæ... Men baren på konsol grafik sættes jo af konsol spil.. så helt korrekt kan man jo sige det er pænt for et konsol-spil..
Gravatar #35635 - NioBe
6. okt. 2011 11:30
[quote=terracide (35633)]...der ikke forstår at consoltåber stadig tro deres spil ser "flotte" ud:

Hvem har sagt at konsol udgiver en bedre grafik end PC?
Gravatar #35636 - terracide
6. okt. 2011 11:31
NioBe (35635) skrev:

Hvem har sagt det?
Gravatar #35637 - NioBe
6. okt. 2011 11:45
terracide (35636) skrev:
NioBe (35635) skrev:

Hvem har sagt det?

Ja? Siden du nu bringer det på banen.

...der sidder og prøver at få gang i gamle bærbare der skulle have været pensioneret for længst! Suk!

EDIT: Ja ja, Alrekr. Man må godt skrive forkert nu og da.
Gravatar #35638 - Alrekr
6. okt. 2011 11:46
NioBe (35637) skrev:
længest
Gravatar #35639 - terracide
6. okt. 2011 11:51
NioBe (35637) skrev:
Ja? Siden du nu bringer det på banen.

Jeg har altså ikke tid til din lave I.Q., rogntæve.

Citer den post hvor jeg siger:

NioBe (35635) skrev:

Når du så finder ud af at det er kun er dig der har sagt det lort, så kan du sætte dig ned flette næbbet og så sidde stille mens de voksne de snakker, ko.
Gravatar #35640 - NioBe
6. okt. 2011 11:59
terracide (35639) skrev:
Jeg har altså ikke tid til din lave I.Q., rogntæve.

Citer den post hvor jeg siger:

NioBe (35635) skrev:

Når du så finder ud af at det er kun er dig der har sagt det lort, så kan du sætte dig ned flette næbbet og så sidde stille mens de voksne de snakker, ko.

He he, well
Så du ville lige bringe det på banen for at svine lidt for min skyld. Hvor er det sødt af dig at du gidder at tænke så meget på mig.

Men! Jeg mindes ikke at jeg har sagt at konsol har den bedste grafik. Du må godt lige finde det indlæg for mig hvor jeg har sagt det. Ellers er vel bare endnu en omgang.... hvordan er det nu du siger det... nårh, mundlort du slynger ud.

Ellers skal jeg nok tage det tilbage og sige at jeg er komplet idiot at jeg har sagt det. For jeg tør godt indrømme når jeg siger noget forkert. :)

Kom frisk, kylling? ;)
Gravatar #35641 - terracide
6. okt. 2011 12:11
Så en hjernedød ko poster en frit opfundet sætning...og prøver så at tørre hendes bæ af på mig...go figure.
Gravatar #35642 - NioBe
6. okt. 2011 12:16
terracide (35641) skrev:
Så en hjernedød ko poster en frit opfundet sætning...og prøver så at tørre hendes bæ af på mig...go figure.

Okay, så det var bare pis du fyrede af.

Og hvem sagde du var den voksende her? Du er da hvertfald ikke en af dem.

Og "ko"? :P Wow, og en hjerne som en 5 årig, har han.

Smut du ud og find en sandkasse og leg i. Kan være du kan låne en spand og en skovl du kan sidde og hygge dig med. :)
Gravatar #35643 - terracide
6. okt. 2011 12:48
NioBe (35642) skrev:
Okay, så det var bare pis du fyrede af.

Og hvem sagde du var den voksende her? Du er da hvertfald ikke en af dem.

Og "ko"? :P Wow, og en hjerne som en 5 årig, har han.

Smut du ud og find en sandkasse og leg i. Kan være du kan låne en spand og en skovl du kan sidde og hygge dig med. :)

Hør her so, at du kan få dette:

terracide (35633) skrev:
...der ikke forstår at consoltåber stadig tro deres spil ser "flotte" ud:

Til at blive til:

[quote=NioBe (35635)][quote=terracide (35633)]...der ikke forstår at consoltåber stadig tro deres spil ser "flotte" ud:

er dit fucking problem..(og dem som rater med det lille hoved)

Terra - Kan du blive dummere ko? :)
Gravatar #35644 - Qw_freak
6. okt. 2011 12:57

Jeg sys da det ser meget fornuftigt ud, helt sikkert ikke i samme liga som på en pc, men det er da ikke decideret doom2 grafik...
Gravatar #35645 - snesman
6. okt. 2011 13:00
terracide (35643) skrev:
...blablabla

Du siger i første indlæg at du ikke forstår consoltåber der tror deres spil ser flotte ud. Hvem havde sagt det til at starte med?
Gravatar #35646 - terracide
6. okt. 2011 13:09
snesman (35645) skrev:
Du siger i første indlæg at du ikke forstår consoltåber der tror deres spil ser flotte ud. Hvem havde sagt det til at starte med?

Har jeg sagt at konsol tåberne tror deres ccrapbox levere bedre grafik ned PC'en?

NEj.

Vi gentager lige i tilfælde at du er lige så træg som koen:
NEJ!

Et sprøgsmål baseret på fri fantasi er idiotisk...men kan da se hvem der rater med pikkemanden (og får for lidt) og hvem der rent faktisk læser hvad der bliver skrevet...

Gravatar #35647 - XorpiZ
6. okt. 2011 13:11
terracide (35643) skrev:
er dit fucking problem..(og dem som rater med det lille hoved)

det KUNNE også tænkes at udtryk som so, ko og rogntæve er infantilt.

Om du kan li Niobe eller ej, kunne jeg ikke være mere ligeglad med, men det er sølle, at du åbenbart ikke er kommet videre end 2. klasse.

terracide (35646) skrev:
men kan da se hvem der rater med pikkemanden (og får for lidt)

Hey - du har jo ret i det du siger. Du har ikke sagt hvad Niobe spurgte om. Men du er jo tydeligvis en idiot, og det er (formodentlig) derfor, du bliver rated som du gør.
Gravatar #35648 - terracide
6. okt. 2011 13:25
XorpiZ (35647) skrev:
det KUNNE også tænkes at udtryk som so, ko og rogntæve er infantilt.

Om du kan li Niobe eller ej, kunne jeg ikke være mere ligeglad med, men det er sølle, at du åbenbart ikke er kommet videre end 2. klasse.

terracide (35646) skrev:
men kan da se hvem der rater med pikkemanden (og får for lidt)

Hey - du har jo ret i det du siger. Du har ikke sagt hvad Niobe spurgte om. Men du er jo tydeligvis en idiot, og det er (formodentlig) derfor, du bliver rated som du gør.

Så jeg har ret, N00bie spørger om ting der inen mening giver i konteksten...og alligevel holder du med hende....får du får lidt, white knight? :)
Gravatar #35649 - Mort
6. okt. 2011 13:32
Hvad har får nu med det at gøre ?
Gravatar #35650 - Qw_freak
6. okt. 2011 13:39
Terra skriver

Dvs, han kan ikke forstå "konsol tåber" tror deres spil ser flotte ud.

I hans verden er "konsol tåber" der synes deres spil ser flotte ud, forkert på den..

Folk der ikke kan følge hans logik og adfærd er whitenights og rater med pikken fordi hans indlæg bliver mislæst af en pige(måske :).

Det eneste jeg ikke forstår er hans behov for at bruge så barnligt et sprog..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login