mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
terracide (35648) skrev:Så jeg har ret, N00bie spørger om ting der inen mening giver i konteksten...og alligevel holder du med hende....får du får lidt, white knight? :)
wat
Jeg har givet dig ret - hvordan er det at holde med Niobe?
Om du vil jorde hende eller ej, må du sgu selv om, men når du bruger udtryk som rogntæve og lign., så kan du vel ikke blive overrasket over, at folk rater dig flamebait?
terracide (35646) skrev:Har jeg sagt at konsol tåberne tror deres ccrapbox levere bedre grafik ned PC'en?
NEj.
Vi gentager lige i tilfælde at du er lige så træg som koen:
NEJ!
Et sprøgsmål baseret på fri fantasi er idiotisk...men kan da se hvem der rater med pikkemanden (og får for lidt) og hvem der rent faktisk læser hvad der bliver skrevet...
Pot, kettle black. Jeg har mine løg.
terracide (35622) skrev:Alrekr (35620) skrev:terracide (35619) skrev:
Terra - Jeg snakker ikke pænt om ham bare fordi han tabte først (læs: døde)
Konventioner og respekt for de døde/kidnappede har sgu aldrig været din stærke side ;)
Det er nu omvendt mener jeg.
Hvis folk pludselig skifter holdning, bare "fordi" folk dør...så har deres mening jo ingen værdi.
Jeg mener det samme om Jobs som jeg gjorde før han døde...det kaldes konsistens.
Terra - Skal jeg også snakke pænt om Hitler/Stalin/Mao..de er jo også døde?
Jeg ville nu kalde det kontinuitet som følge af opfyldte grænsebetingelser i stedet for konsistens.
snesman (35627) skrev:Jeg finder det interessant at folk kan blive så berørte over et dødsfald, af en person de ikke kendte. Et er om man har respekt for hans arbejde, men han kunne jo have været en bastard, rent personligt, hvilket chefer jo ofte er...
Bastard, rly?
Daniel-Dane (35656) skrev:Bastard, rly?
? Jeg siger jo bare at folk generelt ikke kender manden, og at mange topchefer er nødt til at være nogle kyniske typer for at nå til tops. Han kan også have været en flink fyr, men vi ved det jo ikke. Lidt som når pop/film-stjerner dør. Det rammer fans meget hårdt selv om de ikke kendte vedkommende.
Case in point. Csstener fik mere lort for hans Jobs-bemærkning, end Caek gjorde for sin, i mine øjne, langt værre bemærkning omkring Fjols. Makes me wonder.
...Der lige er blevet færdig med et møde med den adm. direktør fra Enablement Solutions der skulle præsentere G/On 5.5 for os.
G/on er en 'VPN' løsning hvor alle applikationer aldrig kører på den lokale pc. men istedet via RDP løsninger osv.
Han talte meget stolt om en feature hvor deres eget OS ligger på USB nøglen og som man booter op på, hvor al trafik netværkstrafik så kører igennem usbnøglen og bliver krypteret, og så smidt ud på nettet. Han ville ikke udspecificere, men visse grene af forsvaret skulle bruge det i lande hvor det man lige skal være sikker på der ikke er sniffere installeret på maskiner
Spændende Spændende
G/on er en 'VPN' løsning hvor alle applikationer aldrig kører på den lokale pc. men istedet via RDP løsninger osv.
Han talte meget stolt om en feature hvor deres eget OS ligger på USB nøglen og som man booter op på, hvor al trafik netværkstrafik så kører igennem usbnøglen og bliver krypteret, og så smidt ud på nettet. Han ville ikke udspecificere, men visse grene af forsvaret skulle bruge det i lande hvor det man lige skal være sikker på der ikke er sniffere installeret på maskiner
Spændende Spændende
... der hermed kan orientere med glæde, at arbejdet har sat WiFi op, der nu virker på lokummet. Wuhu!
Før var vores toilettet et sort hul for elektromagnetisk stråling, men nu er der hul igennem, så der skal både wankes, downloades pr0n, postes på newz.dk og læses EB-artikler.
Før var vores toilettet et sort hul for elektromagnetisk stråling, men nu er der hul igennem, så der skal både wankes, downloades pr0n, postes på newz.dk og læses EB-artikler.
NioBe (35668) skrev:Er den noget værd? Overvejde at tage ind og se den bare for at have en undskyldning for at tage i biffen.
Well. Hvis man kan lide humoren i Rejsen til Saturn og Terkel i Knibe så ja. Det kunne måske godt være lidt for meget engang i mellem.
Jeg synes den var underholdende, og jeg kunne rigtigt godt lide creature designs og ild og røg var ret realistisk, hvilket jeg godt kunne lide.
Når man så samtidigt tænker på at deres budget var 18 millioner kroner og at de var 15 personer om det og det tog dem to et halvt år at producere filmen, så synes jeg det er ret godt klaret. :D
Hallo, meget kan man sige om terra, rigtigt meget.
Men vi kommer ikke udenom at Lise er noget af en catch.
Hun er ret så lækker, og udfra at hun er sammen med Terra kan vi konkludere at hun vil finde sig i virkeligt meget crap og mundlort.
Jeg har masser af grimme ting at sige om Terra, men hans kæreste er sq lidt af en snuske at se på.
Men vi kommer ikke udenom at Lise er noget af en catch.
Hun er ret så lækker, og udfra at hun er sammen med Terra kan vi konkludere at hun vil finde sig i virkeligt meget crap og mundlort.
Jeg har masser af grimme ting at sige om Terra, men hans kæreste er sq lidt af en snuske at se på.
whatever, jeg synes hun ser sød ud- uanset om hun har dårlig smag i mænd eller ej.
Men okay- mit reference punkt er jo også burkaklædte hættemåger ik?
Men okay- mit reference punkt er jo også burkaklædte hættemåger ik?
vandfarve (35677) skrev:NioBe (35674) skrev:#vandfarve
No wanking at toilet! WORK!
Vil du hellere have, at jeg wanker ved skrivebordet? Er det ikke en smule sygt, mine kære NioBe?
Hm, well det kommer an på om der er sarte sjæle til stede. Jeg vil nok personligt pege og grine.
Men ja, du har nok ret.
...der overvejer om hun burde se Generation kill.
Elskov (35690) skrev:... der laver aftensmad 8D og ikke kan vente til tirsdag. Eller torsdag. Tirsdag skal jeg ses med en, jeg ikke har set i evigheder, og torsdag er..... MIN FØDSELSDAG! 8D Men jeg glæder mig mest til tirsdag.
Jeg bliver 22. Fuck. I'm getting old .__.
WTF...! Jeg blir 25 om 14. dage. Hvad er jeg så!? Gammel?!, jeg er ikke i nærheden af gammel.
Tsk, tag dig sammen kvinde!
NioBe (35696) skrev:Elskov (35690) skrev:... der laver aftensmad 8D og ikke kan vente til tirsdag. Eller torsdag. Tirsdag skal jeg ses med en, jeg ikke har set i evigheder, og torsdag er..... MIN FØDSELSDAG! 8D Men jeg glæder mig mest til tirsdag.
Jeg bliver 22. Fuck. I'm getting old .__.
WTF...! Jeg blir 25 om 14. dage. Hvad er jeg så!? Gammel?!, jeg er ikke i nærheden af gammel.
Tsk, tag dig sammen kvinde!
*tager sig sammen* JEG ER PISSEUNG OG I MIN BEDSTE ALDER!!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.