mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Spuce (36702) skrev:Nokia arbejder åbenbart på nævnte problem.
ny link
Ja, jeg har set det link, som jeg også skriver i mit indlæg.
Jeg vil gerne se den få tethering, før jeg tror det.
Zhadow (36704) skrev:Spuce (36702) skrev:Nokia arbejder åbenbart på nævnte problem.
ny link
Ja, jeg har set det link, som jeg også skriver i mit indlæg.
Jeg vil gerne se den få tethering, før jeg tror det.
Man kan fornemme at produktet er forhastet, primært fordi Lumia 800 er det samme design som N9 og Lumia 710 har samme design som 603.
Så mon ikke det er derfor Nokia har undladt at skrive softwaren/driveren til tethering?
Ronson har den der blog, som han satte op - og senere glemte passwordet til. Så der kommer måske noget dér, hvis han lige får spændt hjelmen. Og hvis ikke, så er det ikke umuligt, at der bliver slået noget op her på siden. Der skulle meget gerne være WiFi på vores hostel - og der er vist et par stykker, der tager PC med.
Fancy. Men lad være med at melde hinanden til politiet for sjov, de er ikke altid så flinke.
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/10/12/085604....
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/10/12/085604....
...Der er den eneste Funktionær der spiser sin morgenmad i kantinen. ud af 150. ^^
Dvs det er jeg begyndt med idag.
Dvs det er jeg begyndt med idag.
"You turn over like a 16-year old and take it! Like a grown woman!"
Fapfapfap
Also, bemærk hvilken kategori, den ligger i. :D
Fapfapfap
Also, bemærk hvilken kategori, den ligger i. :D
Elskov (36712) skrev:... der lige har set en nasty video på youtube. [url= dommer i USA (family court!), der tæsker sin datter.[/url] Sammen med konen. Datteren filmede det, og har lagt det på youtube. Nasty shit.
Og dommeren skulle vist være én der har med børnevolds sager og gøre. Flot ik? Jeg brækker mig. Jeg havde ringet til politiet med det samme og meldt ham hvis det var mig.
NioBe (36716) skrev:Alrekr (36715) skrev:Nu har datteren så valgt at spolere hans valgkampagne i stedet.
Har jeg dog ikke læst noget om, at der var valg kampange. Men det har jo stået på i årevis.
Fra video-beskrivelsen:
2004: Aransas County Court-At-Law Judge William Adams took a belt to his own teenage daughter as punishment for using the internet to acquire music and games that were unavailable for legal purchase at the time. She has had ataxic cerebral palsy from birth that led her to a passion for technology, which was strictly forbidden by her father's backwards views. The judge's wife was emotionally abused herself and was severely manipulated into assisting the beating and should not be blamed for any content in this video. The judge's wife has since left the marriage due to the abuse, which continues to this day, and has sincerely apologized and repented for her part and for allowing such a thing, long before this video was even revealed to exist. Judge William Adams is not fit to be anywhere near the law system if he can't even exercise fit judgement as a parent himself. Do not allow this man to ever be re-elected again. His "judgement" is a giant farce. Signed, Hillary Adams, his daughter.
Kan godt se at han måske ikke stiller op lige nu - men hun bekæmper i hvert fald at han skulle få lov til at blive valgt.
Alrekr (36717) skrev:
Kan godt se at han måske ikke stiller op lige nu - men hun bekæmper i hvert fald at han skulle få lov til at blive valgt.
Måske også meget smart, hvis jeg var hende ville jeg også ha gjort det. Men jeg ville stadigvæk have ringet til politiet allerede efter første gang han gav tæsk. Som så ville have været flere år tilbage.
Håber dog stærkt på at han kommer en tur for retten, eller får en kæmpe bøde. Ved dog ikke hvad man skal forvente af bøder ect. det er jo Texas...
Det værste er vel at mange holder på deres ret til at slå deres børn som straf i den stat..
http://www.bvblackspin.com/2010/04/20/corporal-pun...
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/artic...
http://www.bvblackspin.com/2010/04/20/corporal-pun...
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/artic...
Qw_freak (36719) skrev:Det værste er vel at mange holder på deres ret til at slå deres børn som straf i den stat..
Det værste er vel at der er folk der mener forældre ikke selv må bestemme hvordan de vil opdrage deres barn.
Det her er dog lige nogen tænder for voldsomt ^^
Elskov (36721) skrev:Du er simpelthen for langt ude nogle gange. Du forsvarer vold mod børn? Wtf...
Det er da dig den er gal med. en lille klap i numsen når barnet gør noget forkert er ganske normal opdragelse. og på ingen måde VOLD
SlettetBruger (36723) skrev:Det er da dig den er gal med. en lille klap i numsen når barnet gør noget forkert er ganske normal opdragelse. og på ingen måde VOLD
Nogle mennesker kan bare ikke se forskellen på "et klap bagi", og "at tæve sine børn", såeh så snart man taler om et klap i røven, så er man pludselig voldelig og arter sig ikke som forælder.
Sheesh...
Det må være svært at leve i en verden, som er så sort/hvid.
SlettetBruger (36720) skrev:Det værste er vel at der er folk der mener forældre ikke selv må bestemme hvordan de vil opdrage deres barn.
Det ved jeg nu ikke. Børn skal være lovmæssig beskyttet mod ting som dette.
En endefuld for at sætte en grænse kan være nødvendig. Men at direkte afstraffe sit barn på denne måde, er ikke.
Der skal selvfølgelig også gribes ind mod hjernevask, misrøgt osv. fra statens side.
SlettetBruger (36723) skrev:Det er da dig den er gal med. en lille klap i numsen når barnet gør noget forkert er ganske normal opdragelse. og på ingen måde VOLD
Klap i numsen med blød hånd eller med et bælte?
Ikke engang min hund straffer jeg ved at slå. Der er ingen gavn ved at slå nogle.
Der er helt sikkert folk der ikke har taget skade af en endefuld. Men forbuddet mod revselse gør det muligt at straffe dem der går over stregen.
Desuden er det i min bog en falliterklæring når man som forældre er nødt til at straffe på den måde. (Og den kunne selvfølgelig godt komme tilbage og bide mig i røven om et par år:))
NioBe (36727) skrev:Klap i numsen med blød hånd eller med et bælte?
Ved ikke hvad du mener med blød hånd. ^^
Men det må ikke stå på når de først har nået puberteten.
Alrekr (36725) skrev:Men du er så også fra Tønder... ;)
True dat. og jeg har da også fået mine "3x spank" så holder man hurtig op med at spille bold op af muren med de skrøbelige vinduer ;)
Men jeg husker det ikke som at det gjorde voldsomt nas. Det var forskrækkelsen der var værst.
Ligesom et lille barn der vælter på en cykel, det kunne umuligt gøre ondt, men de tuder big time pga chokket :P
Anyhow.
NioBe (36727) skrev:Der er ingen gavn ved at slå [nogen].
Man kan da godt høre, at du kører på din indoktrinering frem for viden.
NioBe (36727) skrev:Der er ingen gavn ved at slå nogle.
Det er ikke alle der kan finde ud af at sætte sig i respekt ved at bruge stemmen.
og så længe der ikke er nogen krav man skal opfylde før man må få børn eller dyr....
SlettetBruger (36720) skrev:Det værste er vel at der er folk der mener forældre ikke selv må bestemme hvordan de vil opdrage deres barn.
Det her er dog lige nogen tænder for voldsomt ^^
Nej nej, det værste er folk der mener at det ikke er iorden at man selv må bestemme hvordan man opdrager andre børns forældre.
Sådan en forælder tager sgu ikke skade af en flad eller knytnæve i ansigtet i ny og næ. Det er jo ikke alle forældre som reagerer når man bruger stemmen.
Den stærkes ret har sikret menneskelighedens overlevelse, lige meget om den svage er en forælder eller et barn.
(Så længe jeg er den stærke, så kan jeg jo være ligeglad med om andre tager skade af det)
Af egen erfaring, så synes jeg ikke at det hjalp min mor at slå mig. Jeg synes faktisk bare at jeg blev mere flabet. De få gange hun nu gjorte det...Daniel-Dane (36730) skrev:Man kan da godt høre, at du kører på din indoktrinering frem for viden.
SlettetBruger (36731) skrev:Det er ikke alle der kan finde ud af at sætte sig i respekt ved at bruge stemmen.
og så længe der ikke er nogen krav man skal opfylde før man må få børn eller dyr....
Tror sq ikke, at det handler om stemmen. Men at man får sig snakket ind på tingende.
Nu er jeg ikke selv forældre, men planen er at stille et ultimatum. Opfører de sig pænt så får de en løsere snor, laver de noget der ikke indgår i "aftalen" så bliver snores strammet.
Men nu må vi se til den tid.
At påføre et barn smerte, for at lære det at det koster noget at gå over grænsen, udvider bare barnets smerteterskel, og nedgradere den personlige respekt for forældren.
I min optik, jeg har en unge på 1½, hjælper smerteafstrafning kun hvis man ikke kan resonere med barnet. Dvs barnet er under en alder hvor det forstår hvad forældren siger til barnet.
Hvis jeg viser min søn hvorfor han ikke må noget istedet for kategorisk nægte at han må noget, virker irettesættelsen i fremtiden. Hvis jeg nev ham eller påførte ham smerte for at vise ham det var forkert, ville jeg som minimum skulle gøre det en gang mere inden han fandt ud af der var en sammenhæng.
Det er MEGET bedre hvis man fra starten lærer sit barn at når man siger noget mener man det, og at det betyder at så skal der lystres, og det har ikke noget at gøre med stemmens højde, men at forældren ikke lader barnet slippe afsted med noget når først advarslen har lydt...
Hver gang man skal have Respekt ved bare at hæve stemmen, skal den hæves lidt mere end sidste gang, det er det samme princip med korporlig afstraffelse.
At give et barn en endefuld bare fordi det har gjort noget forkert, er forkert og udviser bare forældrenes manglende intelligens/opdragelsesevne. I min verden, så slår man på den måde, når man ikke længere har mentalt overskud til at forsvare sig verbalt.
Men børn, og en del voksne, kan hidse sig så meget op at de slet ikke forstår hvad man siger.
Når de er hysteriske på den måde, så kan den eneste løsning være en endefyld, der lige "nulstiller" hjernen og så kan man for det meste snakke normalt med dem bagefter.
Men børn, og en del voksne, kan hidse sig så meget op at de slet ikke forstår hvad man siger.
Når de er hysteriske på den måde, så kan den eneste løsning være en endefyld, der lige "nulstiller" hjernen og så kan man for det meste snakke normalt med dem bagefter.
Qw_freak (36735) skrev:Hvis jeg viser min søn hvorfor han ikke må noget istedet for kategorisk nægte at han må noget, virker irettesættelsen i fremtiden. Hvis jeg nev ham eller påførte ham smerte for at vise ham det var forkert, ville jeg som minimum skulle gøre det en gang mere inden han fandt ud af der var en sammenhæng.
Men du kan tro, at det er de færreste, som lægger hånden på komfuret to gange; Smerte er jo netop til for at advare om, at man skal holde sig fra noget.
Also, jeg er enig med dig.
Jakob Jakobsen (36736) skrev:At give et barn en endefuld bare fordi det har gjort noget forkert, er forkert og udviser bare forældrenes manglende intelligens/opdragelsesevne. I min verden, så slår man på den måde, når man ikke længere har mentalt overskud til at forsvare sig verbalt.
Det er nok det eneste tidspunkt jeg kunne forstille mig, at jeg ville give et barn en flad/endefuld.
Daniel-Dane (36737) skrev:Men du kan tro, at det er de færreste, som lægger hånden på komfuret to gange; Smerte er jo netop til for at advare om, at man skal holde sig fra noget.
Mht min søn, har han lært at hvis jeg siger av til noget, så gør det ondt at gøre det, så jeg har været henne ved komfuret med ham og kontrolleret holdt hans hånd i nærheden af en varm plade, kun så han kunne mærke varmen(min egen hånd var tættere på end hans) og så sagde jeg "varm", og "AV"...
Han har fundet ud af at av betyder "gør ondt" ifb. med meget mere harmløse ting hvor han har fået lov til at finde ud af det selv, som at tabe en børnebog over tæerne eller lign mens han leger. Så har vi været der og sagt av hver gang han gjorde noget som har induceret smerte for ham.
Varm kender han fra når maden er varm og kan brænde lidt i munden... (selvfølgelig afkøler vi hans mad nok til vi selv kan have tungen på det uden det gør ondt, men han oplever varmen mere intens end os, uden at tage skade af det)
Qw_freak (36739) skrev:hvis jeg siger av til noget, så gør det ondt at gøre det, så jeg har været henne ved komfuret med ham og kontrolleret holdt hans hånd i nærheden af en varm plade, kun så han kunne mærke varmen(min egen hånd var tættere på end hans) og så sagde jeg "varm", og "AV"...
Og det vil hjemsøge ham den dag han knepper sin dame i numsen...
;-)
...Der er træt af webinterfaces... hvorfor skal alt være i webinterfaces idag? det er altid noget pisse langsomt lort at arbejde med.
...Der er træt af webinterfaces... hvorfor skal alt være i webinterfaces idag? det er altid noget pisse langsomt lort at arbejde med.
For det første sagde jeg intet om et klap i numsen. Nu snakkede vi jo om videoen, hvor der sker lidt mere end dét. Jeg selv har ikke taget skade af et par dask bagi, da jeg var lille, men det er ikke noget jeg stræber efter at bruge som opdragelsesmetode.
... der er ankommet til Pripyat sammen med 13 andre fellow Newz'ere!
Læs mere: http://knowyournewz.dk/blog/
Elskov (36743) skrev:hvor der sker lidt mere end dét
Jeg sagde jo også at det i videon lige var nogen tænder overdrevet :)
Hånter (36744) skrev:... der er ankommet til Pripyat sammen med 13 andre fellow Newz'ere!
Glem ikke billeder!
Elskov (36746) skrev:men alligevel skulle du forsvare, at forældre må opdrage som de vil? Hvorfor være imod en grænse?
Jeg synes de selv må vælge metoden. men som altid er det impliceret at det ikke skal overdrives. Jeg har aldrig sagt at det var iorden hvad han gjorde. jeg sad og heppede for at hun stabbede ham...
Hånter (36744) skrev:... der er ankommet til Pripyat sammen med 13 andre fellow Newz'ere!
Forhelvede da! Jeg er misundelig.
SlettetBruger (36723) skrev:Elskov (36721) skrev:Du er simpelthen for langt ude nogle gange. Du forsvarer vold mod børn? Wtf...
Det er da dig den er gal med. en lille klap i numsen når barnet gør noget forkert er ganske normal opdragelse. og på ingen måde VOLD
Så du skal også lige have et lille dask når du gør noget forkert på arbejdet? - Det er det samme i min optik.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.