mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
som har set så mange video'er på youtube at den ikke længere ved hvad den skal finde som foreslået video'er.
i know i know "Pic or it did't happen" : http://dl.dropbox.com/u/17458891/screenshot/pic-or...
i know i know "Pic or it did't happen" : http://dl.dropbox.com/u/17458891/screenshot/pic-or...
...der stadig ikke fatter hvorfor man skal synkronisere sin lorte iPad med det samme iTunes bibliotek, hvis man ikke vil slette indholdet. Hvorfor kan den ikke bare trække data ud af iPad'en?
Zhadow (36803) skrev:...der stadig ikke fatter hvorfor man skal synkronisere sin lorte iPad med det samme iTunes bibliotek, hvis man ikke vil slette indholdet. Hvorfor kan den ikke bare trække data ud af iPad'en?
Det er lavet sådan, så du ikke kan dele "dit" musik med dine venner.
Altså du må ikke kopiere de ting du allerede har overført til din iDevice over til andre "fremmede" computer, for der at kunne lagre din musik.
Hånter (36805) skrev:Det er lavet sådan, så du ikke kan dele "dit" musik med dine venner.
Altså du må ikke kopiere de ting du allerede har overført til din iDevice over til andre "fremmede" computer, for der at kunne lagre din musik.
Jeg ved godt hvorfor, de har gjort det. Men hvis jeg endeligt vil kopiere mit DRM-fri, iTunes-downloadede musik over til en af mine venner, kan jeg jo bare have det med på en USB disk. IMO er det eneste de opnår at give kunderne en ringere oplevelse af produktet.
Nå ja, for helvede - jeg skylder sgu da Gnarfsan en lille halvtredser. Han sender mig nok et kontonummer, når han bliver sulten eller noget.
Lies, all lies! Det var nogenogfyrre kroner, fordi McKiev er det eneste sted i hele verden, hvor man ikke tager Visa - og jeg havde bestilt cherry pie og alt muligt.
Hånter (36805) skrev:Det er lavet sådan, så du ikke kan dele "dit" musik med dine venner.
Problemet er vel, hvis din pc dør - så står du i princippet med en telefon fyldt med musik, du ikke kan synce tilbage. Det har jeg aldrig kunnet se pointen i.
...der byder gnarfsan velkommen tilbage
...der spørger gnarfsan om det er lidt for meget stråling der er skyld i at han er tilbage?
...der spørger gnarfsan om det er lidt for meget stråling der er skyld i at han er tilbage?
NightZtorm (36814) skrev:...der spørger gnarfsan om det er lidt for meget stråling der er skyld i at han er tilbage?
Ja
... som lige pludselig ikke er imponeret over Microsofts vision længere...
Fjolle (36822) skrev:Hvad er Microsofts vision?
Troede faktisk at den artikel handlede om folks favorit stål-og-glas-plade-røre-ting-pad?
Det er et rant over at vi skal røre ved flade flader. Han vil hellere at vi skal bruge hele kroppen når vi skal ringe op.
Lige pludselig ser jeg en fordel for Rudolph Steiner-unger - de har allerede lært at danse numre, ord og navne :(
Edit: Microsofts vision er at der ikke er rammer på de supertynde enheder, og at kommunikation foregår så flydende som det gør. Samtidig skal vi ikke længere tænke selv, det overtager enhederne.
Alrekr (36821) skrev:... som lige pludselig ikke er imponeret over Microsofts vision længere...
Meget interessant artikel, kan godt følge ham langt hen af vejen.
Ser især et problem for fremtidens unger der ikke har leget med andet en deres computere og touch-produkter, de får et problem med deres fingre når de skal bruge dem til noget der kræver større præcision...
Elskov (36826) skrev:I timen sad jeg ligefrem med de andre i
Woah, igår var der en ansat der begyndte at snakke om musik.. er det et eller andet low-level bonding forsøg?
...Der ikke forstår folks fascination af musik. især ikke typerne der slet ikke kan fungere uden 1000 numre om dagen.
Men sådan er folk jo forskellige ^^
Qw_freak (36828) skrev:Alrekr (36827) skrev:Uden hikke var du død i din mors mave. Bare så du ved det.
Hvad da?
Dunno. Det fortalte min svigerinde mig da jeg brokkede mig over det sidst. Hun fødte en lille knægt for lidt over et år siden, så hun bør vide det..
Edit: Wiki fortæller ikke noget om det :/ Til gengæld skulle det være en rest fra vores padde-forfædre...?
Rasmus064 (36835) skrev:Du skulle have været med til Ukraine, der var hele fire med langthår.
Nu har de allesammen tabt det :-\
Magten (36847) skrev:Hvornår har det da gjort det?
Det er tydeligt at Ronson blot har fået nok af det... hvis man tager visse visuelle i betragtning ;D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.