mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Windows 7, Installer Chrome, afinstaller Chrome, links kan ikke åbnes fra Outlook længere.
Tak for lort Google.
Tak for lort Google.
...
Det er et kendt problem, IE var sat som default på alle måder den kan, jeg har fulgt alle vejledninger i MS KB om problemet uden held ( ændringer i reg. databasen, resette IE, bruge 'default Programs' osv )
Løsningen var at geninstallere Chrome, Sætte Chrome til Default browser, genstarte, afinstallere chrome og lad chrome sætte Default Browser til IE.
fjols (37302) skrev:Jeg fniser lidt når en supporter ikke kender til default browser og blamer google.
Det er et kendt problem, IE var sat som default på alle måder den kan, jeg har fulgt alle vejledninger i MS KB om problemet uden held ( ændringer i reg. databasen, resette IE, bruge 'default Programs' osv )
Løsningen var at geninstallere Chrome, Sætte Chrome til Default browser, genstarte, afinstallere chrome og lad chrome sætte Default Browser til IE.
SlettetBruger (37303) skrev:Det er et kendt problem, IE var sat som default på alle måder den kan, jeg har fulgt alle vejledninger i MS KB om problemet uden held ( ændringer i reg. databasen, resette IE, bruge 'default Programs' osv )
Det fremgik ikke af dit første indlæg, hvor det virkede som tilfældig bashing.
Det skulle jo ikke være første gang det sker af folk basher uden grund på newz.
Alrekr (37304) skrev:Det er jo også det man burde gøre altid, no? :P
Åbenbart, hvis man afinstallere Chrome, og fravælger "sæt x som default" så fucker den registreringsdatabasen op så outlook ikke kan bruge IE som default browser. :P
fjols (37305) skrev:Det skulle jo ikke være første gang det sker af folk basher uden grund på newz.
Hvad mener du med det? Det kan jeg slet ikke mindes eksempler på...
Gnarfsan (37309) skrev:...der ikke kan få lov til at bestille den nye Kindle :-(
Hvad er det for en?
Der er tilbud på én af modellerne pga Black Friday!
og fuck dig nu ender det med jeg også køber en...
SlettetBruger (37310) skrev:Hvad er det for en?
Der er tilbud på én af modellerne pga Black Friday!
og fuck dig nu ender det med jeg også køber en...
Bare rolig. Du kan ikke få den nye Kindle (den på forsiden) leveret til Danmark fra amazon.co.uk.
Gnarfsan (37311) skrev:Du kan ikke få den nye Kindle (den på forsiden) leveret til Danmark fra amazon.co.uk.
Well, min kammerat har fået den... :S
Amazon skrev:Important Message
Kindle, Wi-Fi, 6" E Ink Display cannot be shipped to the selected address. A non-UK address was selected for this UK-only Kindle. For the best wireless coverage and fastest shipping to Denmark, please shop the US Kindle Store at Amazon.com.
Damn, jeg er vist ikke helt ovre feberen endnu :-) Man kan bestille den fra USA (.com). Pris 930,69 kr, alt inkl.
Gnarfsan (37313) skrev:Damn, jeg er vist ikke helt ovre feberen endnu :-) Man kan bestille den fra USA (.com). Pris 930,69 kr, alt inkl.
Live outside the UK? Kindle is available on Amazon.com for shipment outside the UK. Click here to shop on Amazon.com.
Så skulle der komme en dropdown med Danmark :)
SlettetBruger (37314) skrev:Live outside the UK? Kindle is available on Amazon.com for shipment outside the UK. Click here to shop on Amazon.com.
Så skulle der komme en dropdown med Danmark :)
Yep. Prisen, jeg skriver i indlægget er for den danske version, inkl. fragt, import afgift osv.
SlettetBruger (37316) skrev:wtf...
Anyhow, 1250 incl etui. det er mange penge :)
Nok for mange til at jeg skifter fra min Kindle 2 :-\
... der nu har temaer i google. Det tog alligevel et par timer for den at finde ud af jeg godt måtte :P Så med compact view og et nyt tema, jammen så er gmail til at holde ud igen. Selvom jeg ville ønske man kunne skifte iconerne tilbage til tekts. Syntes godt nok de er ringe.
SlettetBruger (37320) skrev:Jeg tog, gammelmands vejen og købte bøgerne i hardcover ;)
De sidste 2 bøger af Malcolm Gladwells.
hardcover .. føj for satan. Hardcovers er noget man køber fordi man er for utålmodig til at vente til paperbacksne og er nødt til at double dippe.
SlettetBruger (37320) skrev:Jeg tog, gammelmands vejen og købte bøgerne i hardcover ;)
Hvor retro :-)
Hardcover > paperbackOxxY (37322) skrev:SlettetBruger (37320) skrev:Jeg tog, gammelmands vejen og købte bøgerne i hardcover ;)
hardcover .. føj for satan. Hardcovers er noget man køber fordi man er for utålmodig til at vente til paperbacksne og er nødt til at double dippe.
Paperback bliver så uendeligt grimme når man har læst dem :/
...der er gået igang med vSphere 5 træning.. Nam nam!
Er jeg den eneste der drømmer om at have et Kontor/bibliotek når pengene engang kommer flydende...? :)
http://2.bp.blogspot.com/-KAxIHlwV1f4/TYuP9jYeQbI/AAAAAAAAUoI/bunmv3YhNTI/s1600/chateau-de-groussay%2Blibrary.jpg (billede)
http://2.bp.blogspot.com/-KAxIHlwV1f4/TYuP9jYeQbI/AAAAAAAAUoI/bunmv3YhNTI/s1600/chateau-de-groussay%2Blibrary.jpg (billede)
Alrekr (37328) skrev:SlettetBruger (37327) skrev:De ser pænere ud på hylden :)
Og så er det langt nemmere at læse en hardback end en paperback i sengen.
I er fanme underlige. Jeg HADER at læse hardcovers i sengen, og hvem fanden går op i om bøger er pæne, de skal læses og så op på en reol indtil de skal læses igen.
OxxY (37336) skrev:hvem fanden går op i om bøger er pæne
Potentielle kærester, og gæster, der leder efter noget at starte en samtale med, f.eks.
Hånter (37335) skrev:Jamen for helvret Ronron! Du står jo i min kalender og alt muligt?!
Men jeg er syg og alt muligt. Jeg vil helst ikke foretage mig mere i dag end at køre hjem.
Hånter (37335) skrev:Nå... Men d. 1/12 efter kl. 16:00?
http://s3.amazonaws.com/kym-assets/photos/images/newsfeed/000/197/704/ok%20kevin.png (billede)
OxxY (37339) skrev:Alle i min familie og omgangskreds foretrækker paperbacks at læse :p I still say I er underlige, UNDERLIGE! :P
Min erfaring er at hvis jeg synes noget og min familie synes det samme, mens andre synes noget andet - så er det min familie der er underlig.
OxxY (37336) skrev:er fanme underlige. Jeg HADER at læse hardcovers i sengen, og hvem fanden går op i om bøger er pæne, de skal læses og så op på en reol indtil de skal læses igen.
Det er vel lidt det samme argument som hvorfor folk gider betale for en mac :)
Meh. Pæn indretning virker. Jeg får ofte kommentarer a la:
Du bor godt nok pænt. Det er så hyggeligt at være her. Etc.
Det havde jeg nok ikke fået, hvis jeg havde købt de billigste Ikea møbler og fyldt dem med slidte paperbacks.
Det har meget at sige. I hvert fald for nogle mennesker.
Det havde jeg nok ikke fået, hvis jeg havde købt de billigste Ikea møbler og fyldt dem med slidte paperbacks.
Det har meget at sige. I hvert fald for nogle mennesker.
Gnarfsan (37343) skrev:Meh. Pæn indretning virker. Jeg får ofte kommentarer a la:
Det får vi også at vide derhjemme. Vi har så købt de fleste af vores møbler i Ikea, og de fleste af vores bøger (studiebøger) er paparbacks..
Gnarfsan (37343) skrev:Det havde jeg nok ikke fået, hvis jeg havde købt de billigste Ikea møbler og fyldt dem med slidte paperbacks.
Burnd
Alrekr (37344) skrev:Burnd
Ikeamøbler behøver ikke at være kedelige/grimme. Men du kan få de grimmeste og kedeligste møber i Ikea og Jysk.
Alrekr (37346) skrev:Nu er du bare høflig :)
Næh, jeg har da selv nogle Ikea møbler ;-) Men de fleste er nogle, jeg har købt på ophørsudsalg fra diverse forretninger. Man kan få mange pæne ting i massiv træ for småpenge, hvis man ser sig lidt for.
Altså hvis man ofre læsevenlighed fordi tingene er pæne så er der noget galt med en syntes jeg.
Folk der køber macs fordi de pæne mens de foretrækker funktionaliteten af noget andet er tosser, plain og simple. Det samme gælder hvis man køber hardcovers fordi de er pæne men foretrækker at læse paperbacks. Men hvis man foretrækker at læse hardcovers er det jo tosset at købe paperbacks :)
SlettetBruger (37342) skrev:OxxY (37336) skrev:er fanme underlige. Jeg HADER at læse hardcovers i sengen, og hvem fanden går op i om bøger er pæne, de skal læses og så op på en reol indtil de skal læses igen.
Det er vel lidt det samme argument som hvorfor folk gider betale for en mac :)
Folk der køber macs fordi de pæne mens de foretrækker funktionaliteten af noget andet er tosser, plain og simple. Det samme gælder hvis man køber hardcovers fordi de er pæne men foretrækker at læse paperbacks. Men hvis man foretrækker at læse hardcovers er det jo tosset at købe paperbacks :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.