mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Min erfaring er at når nogen siger "Ej, I bor da pænt" - så er det fordi der er ryddet op og folk kan sidde ned. Tilgengæld føler de fleste sig mere hjemme hvis der er lidt rod og ikke helt så meget styr på møbelsituationen.
Og paperbacks er vejen frem. Det er fedt når man kan se personen har læst bogen og ikke bare har den stående fordi den er pæn og passer så godt sammen med luftfriskeren.
Og paperbacks er vejen frem. Det er fedt når man kan se personen har læst bogen og ikke bare har den stående fordi den er pæn og passer så godt sammen med luftfriskeren.
pinata (37364) skrev:fjols (37357) skrev:You must be new here...
Fail, læs posten..
you must be new here...
pinata (37364) skrev:Fail, læs posten..
Fail. Læs hvad han linker til.
Folk der opretter brugere på Newz for at sælge WoW-accounts - Newz' mennekser der opretter folk på WoW-fora for at sælge newz-konti. Det fungerer da.
At det så er Linge der gør det, ja... Det er vel bare Linge.
...Der er lækker og jeg ved det...
http://www.homorazzi.com/wp-content/uploads/2011/09/lmfao-sexy-and-i-know-it-music-video.jpg (billede)
http://www.homorazzi.com/wp-content/uploads/2011/09/lmfao-sexy-and-i-know-it-music-video.jpg (billede)
HTC Mozart 7 vs Asfalt eksem
Round 1
Mozart 7 uses Harden! (Gorilla Glass)
Asfalt eksem uses Crunch! - It's super effective
Round 1
Mozart 7 uses Harden! (Gorilla Glass)
Asfalt eksem uses Crunch! - It's super effective
Omnia W er samme generation som min Mozart.. du kan se hvor uholdbare de er ;)
Ikke københavner asfalt, god gammeldags Esbjergensisk cykelsti.
Elskov (37360) skrev:... der er i parteh-og-købe-nyt-tøj-men-jeg-har-ingen-penge-og-jeg-er-tyk-:( humør. Og så er jeg fucking træt af kun at have for små bh'er. Det ligner, jeg har 4 patter!
... der snart har tabt sig 15 kg. Woohoo.
Gratz.
Men er det ikke underligt at dine bh'er er blevet for små nu hvor du har tabt dig?
Jeg tror du tænker på Omnia 7? :PSlettetBruger (37377) skrev:Omnia W er samme generation som min Mozart.. du kan se hvor uholdbare de er ;)
Nå, jeg troede det var fra du var i Kbh hvor du vist også rodede med din tlf? :)
Magten (37379) skrev:Jeg tror du tænker på Omnia 7? :PSlettetBruger (37377) skrev:Omnia W er samme generation som min Mozart.. du kan se hvor uholdbare de er ;)
Nå, jeg troede det var fra du var i Kbh hvor du vist også rodede med din tlf? :)
Nå ja,korrekt.
Og ja, i torsdags tabte jeg telefonen på Cube, og batteri-benene i telefonen blev bukket lidt, sådan at jeg var nød til at klemme noget fast bag batteriet for at få den til at virke... igår evakuerede jeg min cykel ved topfart.
Det værste var sådan set at mine bukser blev destrueret, dem kan jeg af gode grunde IKKE leve uden >_<
SlettetBruger (37377) skrev:Omnia W er samme generation som min Mozart.. du kan se hvor uholdbare de er ;)
Plastikskærme ftw! Jeg sætter meget pris på at min Nexus S har en plastikskærm som er modtagelig overfor ridser - for med alle de gange jeg har tabt den ville der ikke være meget glas tilbage ;)
Qw_freak (37382) skrev:...Der godt kan finde uda af at holde min tlf i hånden, lommen, på bordet osv... alle andre steder end fald mod hårde overflader...
Den lå sikkert i min lomme.
Lommen eksistere ikke længere, den er revet fuldstændig itu. så min håndtering af telefonen var korrekt.
Gravity is a bitch.
Fjolle (37384) skrev:... der godt kan finde ud af at cykle uden at få spontant asfalt-eksem og miste mine bukser. ;)
Jeg cyklede blot, og kom til at tænke over at jeg ingen baggrund har for at stole på cykler. Hvordan ved vi at de ikke er en ondsindet race? nej, så jeg valgte at evakuere hurtigst muligt, som ethvert andet menneske ville ha gjort hvis de fx sad på ryggen af en grizzly-bjørn.
Jeg forstår godt din tvivl, har også selv haft den samme følelse gnavende i baghovedet. Men efter min gode cykel blev stjålet (God damn rascals) og jeg har været nødt til at cykle på en gammel, rusten og helt igennem utroværdig cykel, med et skævt forhjul, forbremser der ikke virker, bagbremser der ligeså godt ikke kunne være der, er jeg blevet opmuntret. Den har ikke smidt mig af endnu!
Nå, men nu har jeg brugt Spotifys iOS-app i noget tid, og det der irriterer mig allermest er, at den er totalt uresponsiv i noget der ligner 15 sek. efter opstart. Der er et hurtigt hul i muren af can't touch this i 2 sek. efter man er blevet logget ind, hvor man så skal være pissehurtig at trykke på skærmen for at annullere afspilningen af den sang, som var aktiv sidst appen blev lukket. Når man det ikke, så kan man glæde sig over 10 sek. med hamrende højt gothic rock, der blæser ud af telefonens ynkelige, forvrængende højtaler. Og det er uanset, om man har, som jeg stort set altid har, sat telefonen på lydløs eller ej. Man kan skrue ned på knapperne, ikk', men stadigvæk...
Derudover er appen pissegrim, synes jeg. Og der mangler stadig nogle funktioner, som jeg personligt ville sætte pris på - f.eks. en automatiseret oprettelse af spillelister baseret på de numre man har hørt mest, indholdet af ens iTunes-bibliotek, spillelister man selv har oprettet i Spotify mm.
Ellers fungerer det egentlig meget godt.
Derudover er appen pissegrim, synes jeg. Og der mangler stadig nogle funktioner, som jeg personligt ville sætte pris på - f.eks. en automatiseret oprettelse af spillelister baseret på de numre man har hørt mest, indholdet af ens iTunes-bibliotek, spillelister man selv har oprettet i Spotify mm.
Ellers fungerer det egentlig meget godt.
Ronson (37388) skrev:wutAlrekr (37381) skrev:Jeg sætter meget pris på at min Nexus S ... er modtagelig overfor ridser
Hellere små ridser end splintret glas. Just sayin'
Og nej, der er kun én ridse i skærmen. Havde der til gengæld været glas, så lå der efterhånden kun glaspulver foran LCD-panelet.
Mnc (37367) skrev:Sulter dig selv?
+Motion?
+Motion & Sundere kost?
Kun sundere kost?
What's your price... :D
* Og tilykke da - glemte jeg lige i farten. :P
Har skåret ned på alle de usunde snacks :P
Og tak
snesman (37378) skrev:
Gratz.
Men er det ikke underligt at dine bh'er er blevet for små nu hvor du har tabt dig?
Jo, det synes jeg også. Jeg håber ikke, det fortsætter sådan.
... der lige har vejet sig. Jeg har ikke tabt "næsten 15 kg" - jeg har tabt 17 :O
LinguaIgnota (37395) skrev:Det vokser pænt hurtigt, hva'?
3 kg på 2 minutter?
Hvis hun tømmer ryggen skulle der være ballance igen :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.