mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... Der synes Terracide er en ubehøvlet mand, sådan at sige er du dum, til en kælling, bare fordi hun ruller gardinet op og ikke har en pladsbillet, stakkels kælling. Terra....... anger management
Caek of Doom (4099) skrev:... der fortæller pewbe at han skal game
...der havde gjort det hvis jeg havde haft mere tid xD
... der siger til chreddy, at det meget vel kan passe at det ikke giver mening, jeg var meget træt da det blev skrevet
... der stadig er træt, ^^ så ovenstående giver muligvis heller ikke mening
... der stadig er træt, ^^ så ovenstående giver muligvis heller ikke mening
NioBe (4104) skrev:..der har fået lavet noget lort ved sin storetå, men har fået den fejlmeldt hos lægen... :/
..der synes at det lyder som en computerdel der er sendt til reperation :D
pewbe (4116) skrev:...der var ved at få en gang rådden jord/hestemøg i hovedet på vej i skole... :S !
... Der gerne vil høre hvordan det gik til
Hrandersen (4118) skrev:... Der gerne vil høre hvordan det gik til
Jeg kører forbi gymnasiet på vej til skole, og på en af deres plæner har der lige ved stien jeg cykler på, i et stykke tid ligget en bunke jord/hestemøg/et-eller-andet.
Det var så ved at blive læsset op i en lastbil idag (en af dem der skovler det op), og den skovl eller hvad vi kalder det kom lidt for langt hen over ladet... men den åbnedes heldigvis ikke over mig xD
pewbe (4120) skrev:Jeg kører forbi gymnasiet på vej til skole, og på en af deres plæner har der lige ved stien jeg cykler på, i et stykke tid ligget en bunke jord/hestemøg/et-eller-andet.
Det var så ved at blive læsset op i en lastbil idag (en af dem der skovler det op), og den skovl eller hvad vi kalder det kom lidt for langt hen over ladet... men den åbnedes heldigvis ikke over mig xD
... Synes det på en måde kunne ha' været epic at den havde åbnet over dig, og du så kom i skole med møg overalt xD nomnom u smellz guuud
...der undrer sig over Kages sengetider...
...der nu kender to Kager :D
...der sidder i klubben, efter at have trænet det første hold.
...der nu kender to Kager :D
...der sidder i klubben, efter at have trænet det første hold.
NioBe (4127) skrev:...der pakker lidt ned... og undre sig over hvor mange der engtlig har L4D herinde?
...der herfra kan sige: "Jeg har ikke"...
... der er pisse fucking forpustet efter at have cyklet til Fakta for at handle ind :( Hvad man dog ikke gør for mælk....
Caek of Doom (4137) skrev:... der er pisse fucking forpustet efter at have cyklet til Fakta for at handle ind :( Hvad man dog ikke gør for mælk....
...der lige har været til træning i 1½ time... UDEN at få mælk for det! :O
...der netop har brændt for 400 Kr. lysdioder af, på grund af en meget dum regnefejl.
...der alligevel har lavet 4 nye LED lommelygter og venter spændt på endnu en sending lysdioder til stuebelysning.
...der alligevel har lavet 4 nye LED lommelygter og venter spændt på endnu en sending lysdioder til stuebelysning.
3214N (4145) skrev:... Der har opgraderet en 200 Mhz laptop fra 3 GB til 10 GB... yay!
Der undre sig over folk, stadig bruger vetran computer...
Dog, har jeg en 1,6 ghz AMD cpu 512 Mb ram, 60 gb hdd bærbar liggende....
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.