mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Tja den gamle AMD bærbar er også kun nød back up. (hvis min normale bærbar står af. Hvis Jeg skal bruge en computer, udenfor huset)
Nørd, ved ikke helt om kalde mig......
Dog tror engang skal få samlet mine warhammer figur.... Nøj det er også ved være længe siden sidst har spillet det spil... Hvor det næsten kun er held, der af gøre om man vinder... ( Racen, jeg gamer med er Woodelf. Det er også lidt derfra en kammerat fik ideen med mit kalde navn...)
D&D Kan næsten altid få en i bedre humør. Jeg syntes, at det er et fantastisk spil. :-)
Der nok også skal blive noget bedre til om gå andre mennesker.
Tja den gamle AMD bærbar er også kun nød back up. (hvis min normale bærbar står af. Hvis Jeg skal bruge en computer, udenfor huset)
Nørd, ved ikke helt om kalde mig......
Dog tror engang skal få samlet mine warhammer figur.... Nøj det er også ved være længe siden sidst har spillet det spil... Hvor det næsten kun er held, der af gøre om man vinder... ( Racen, jeg gamer med er Woodelf. Det er også lidt derfra en kammerat fik ideen med mit kalde navn...)
D&D Kan næsten altid få en i bedre humør. Jeg syntes, at det er et fantastisk spil. :-)
Der nok også skal blive noget bedre til om gå andre mennesker.
... der skilte sin 'evolution UC-33e' ad her til aften, så den er klar til at blive monteret permanent i et 73 tangenters AKAI MX-73 mother-keyboard. Iøvrigt sammen med en ligeså skilt ad bærbar og 17" fladskærm.
... der montere alle strømforsyninger internt og montere et relæ, så hele møget (MX73, UC-33 samt laptop (aj, det kan den vist ikke kaldes mer' ;) tænder ved tryk på én powerknap, laptoppens.
... der så har fjernet batteriet samt CD/DVD-kan-alt-muligt drevet, og frakoblet laptoppens originale skærm.
... der siger at billeder følger og at det vil være en DEL billigere at bygge, end sådan en hér :D
... der montere alle strømforsyninger internt og montere et relæ, så hele møget (MX73, UC-33 samt laptop (aj, det kan den vist ikke kaldes mer' ;) tænder ved tryk på én powerknap, laptoppens.
... der så har fjernet batteriet samt CD/DVD-kan-alt-muligt drevet, og frakoblet laptoppens originale skærm.
... der siger at billeder følger og at det vil være en DEL billigere at bygge, end sådan en hér :D
... Der siger han skal snart ha skrabt penge sammen til L4D, for han vil også spanke zombies med caek og niobe mens han spiser chokoladetærte :'(
EDIT: ... der spørger hvor meget spillet koster via steam?
... Der siger det bliver ikke før næste måned, der er kun 500,- tilbage til mad, smøger og mobilregning denne måned...
Hrandersen (4155) skrev:... Der siger han skal snart ha skrabt penge sammen til L4D, for han vil også spanke zombies med caek og niobe mens han spiser chokoladetærte :'(
...der hellere vil spanke zombies med caek og niobe mens han spiser cake (ikke caek!).. lol? :D
... Der spørger, er det billigere at tage en tur til polen og købe det for 100,- end at købe det igennem steam? xD
... Der både vil ha caek og cake mens han spanker whatever
... Der både vil ha caek og cake mens han spanker whatever
Hrandersen (4160) skrev:... Der spørger, er det billigere at tage en tur til polen og købe det for 100,- end at købe det igennem steam? xD
ikke vildt meget.. $29.99 er lidt over 150 kroner, så det ka ikke betale sig at tage til polen for at købe det :P..
Hrandersen (4160) skrev:... Der både vil ha caek og cake mens han spanker NioBe
fixed :P
... Der takker chreddy for at fixe min sætning, da han ikke selv turde sige at han egentligt gerne vil spanke NioBe, mens han spiser tærte xD
... Der spørger Xstefan, hvorfor? vi har jo newz.dk her, og ird er jo bare grimt imo, men en VT kun for newz brugere, kunne være fedt
... Der siger til Chreddy at det er helt okay at du ikke er enig med mig :)
... Der tror at grunden til at Kanalen ikke er mere aktiv er fordi folk alligevel sidder i denne tråd, som efterhånden er pænt lang
... Der tror at grunden til at Kanalen ikke er mere aktiv er fordi folk alligevel sidder i denne tråd, som efterhånden er pænt lang
... Der siger til ZiN 4169: At det er helt okay at du heller ikke deler min mening, men der må jo stadig være en grund til at den er så lidt aktiv :)
... Der synes vt er fint til meget andet end at game, det bruges jo kun til at snakke og chatte i alligevel, så hvad forskel gør det at snakke mens man gamer, eller bare snakke for at snakke? :)
... Der synes vt er fint til meget andet end at game, det bruges jo kun til at snakke og chatte i alligevel, så hvad forskel gør det at snakke mens man gamer, eller bare snakke for at snakke? :)
#4176:
At jeg gerne vil være på den vent til mine spil, og derfor ikke samtidig kan være på newz.dk's vent. :-P
Dertil er Mumble langt bedre, i øvrigt. :o
... der tror at NioBes udtalelse netop har øget salgstallet for L4D i Danmark betydeligt.
Der synes vt er fint til meget andet end at game, det bruges jo kun til at snakke og chatte i alligevel, så hvad forskel gør det at snakke mens man gamer, eller bare snakke for at snakke? :)
At jeg gerne vil være på den vent til mine spil, og derfor ikke samtidig kan være på newz.dk's vent. :-P
Dertil er Mumble langt bedre, i øvrigt. :o
... der tror at NioBes udtalelse netop har øget salgstallet for L4D i Danmark betydeligt.
...der sidder og nyder en hjemmelavet kyllingesandwich, med barbecue inspireret kylling der har været under grillen i en time med min egen patenterede marinade.
Ronson (4186) skrev:... der har købt ind til sommerferien
...der lige pludselig er blevet ekstremt tørstig! *Skuler ondt til flasken med vand*
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.