mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Caek of Doom (4207) skrev:... der lige er vågnet! Ufatteligt tidligt! :O
...der gerne vil vide om du arbejder om natten? 0o
Caek of Doom (4214) skrev:... der fortæller pewbe at jeg stadig har sommerferie xD
...der synes at det er snyd D:
Ronson (4215) skrev:#4213: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/forp...
Kan man streame uden at skulle være ved host-computeren? Altså sådan at jeg f.eks. kan se mine film på den stationære on-the-go
Ronson (4218) skrev:On demand streaming??
Det er jo en helt anden sag
Kender ikke lige noget der kan det
yea, jeg prøvede med XMBC, men det virkede ikke rigtigt, og heller ikke med TVersity
..der har været ude med græstrimmeren
..der lader sin mp3 op
..der fremlagde for 2.g'erne i dag
...der er vildt imponeret over Nazca linierne, der bare bliver ved og ved...
... der irriterer sig over at ingen i newz gruppen er på steam når hun har lyst til at game L4D med dem :P
... Der lige dobbeltposter
... Der lige vil fortælle hvor gal han er over blizzards lorte patch 3.2.0.a til wow, som havde en dejlig omgang malware med sig som fuckede spillet op, så han nu skal geninstallere det og vente på updates som nok tar en del timer, og det har han ikke tid til når han skal raide! argh lorterøv!
... Der lige vil fortælle hvor gal han er over blizzards lorte patch 3.2.0.a til wow, som havde en dejlig omgang malware med sig som fuckede spillet op, så han nu skal geninstallere det og vente på updates som nok tar en del timer, og det har han ikke tid til når han skal raide! argh lorterøv!
...der sidder og indtager en gang Panaeng Gai, dejligt med en rigtig thai-kok på øen.
...der har en mund der brænder.
...der har en mund der brænder.
...der skam er hjemme på Møn, men vi har fået en take away restaurant med en importeret kok fra Thailand.
Nammenammenam!
...der skam er hjemme på Møn, men vi har fået en take away restaurant med en importeret kok fra Thailand.
Nammenammenam!
... Ja thaimad er guf, det kan dog give en voldsom gang diaré når man er dernede i bangcock :D .
...der siger vi har også importerede thai'ere her i aalborg, men de failer rimelig meget med madlavningen :(
...der siger vi har også importerede thai'ere her i aalborg, men de failer rimelig meget med madlavningen :(
.. der er pænt stolt over sine loginscripts :D
Et der unjoiner det nuværende domæne og joiner et nyt
Et der sætter default logon domæne til det nye (istedet for lokalpc)
Et der automatisk mapper shares og printere baseret på brugernavn
Og et der automatisk afinstallerer den nuværende antivirus og installerer den nye vi skal bruge
.. der klapper sig selv på skulderen
Et der unjoiner det nuværende domæne og joiner et nyt
Et der sætter default logon domæne til det nye (istedet for lokalpc)
Et der automatisk mapper shares og printere baseret på brugernavn
Og et der automatisk afinstallerer den nuværende antivirus og installerer den nye vi skal bruge
.. der klapper sig selv på skulderen
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.