mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ronson (43801) skrev:100 glade venner på newz eller en sur webmaster der kalder dig ond hacker når du skriver til ham?
Venner? Enhver for sig selv! Derfor en sur webmaster :-)
Ronson (43801) skrev:Hvad er fedest?
100 glade venner på newz eller en sur webmaster der kalder dig ond hacker når du skriver til ham?
Helt klart en sur webmaster. Venner er overvurderede.
KopNudler (43800) skrev:Det er en fejl i et limited time offer. Så den kan være væk om få timer alligevel. Men det kan da være de giver en lille ting for ærligheden!
Erfaringer fra andre og fra mig selv er at folk bare bliver skide sure over du finder fejl hos dem. De bliver sure ligemeget hvad.
Jakob Jakobsen (43804) skrev:...der lige husker jer på festen i aften!
BÆÆÆLLLLÆÆÆÆÆ (Sdrjysk for mave)
...Der X1'er
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-as...
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-as...
m910q (43808) skrev:Har de nu smidt spejl på deres Thinkpads? :/
Det er skrækkeligt, fingreaftryk er bare voldsomt tydelige på den sorte kant. skærmen er 13", men maskinen er bredere end en T420s (14")
...Der måtte ringe hjem og undskylde mit mangel på at sige grats på farsdag.
Igår kom nemmlig en sms med om hvordan det går med halsen og om der var noget jeg mangler at få sagt. I gammel kultur betød halsbetændelse nemlig at man holdte noget tilbage -.- god damn.
Igår kom nemmlig en sms med om hvordan det går med halsen og om der var noget jeg mangler at få sagt. I gammel kultur betød halsbetændelse nemlig at man holdte noget tilbage -.- god damn.
drbravo (43812) skrev:Ligesom dine overarme! :p
Sjældent griner jeg højlydt af indlæg på newz der ikke er mine egne - men det der kan ikke rates sjov nok gange!
Prozel (43814) skrev:... der aldrig har læst et sjovt indlæg fra Porre.
#10 her var rimelig fuld af sjov ratings.
http://newz.dk/forum/tagwall/toer-du-grave-et-hul-...
Ronson (43801) skrev:Hvad er fedest?
100 glade venner på newz eller en sur webmaster der kalder dig ond hacker når du skriver til ham?
Har skrevet til dem og så må vi se hvad der sker. Hvis de ikke svarer inden 24 timer og siden stadig tilbyder samme tilbud offentliggør jeg det!
XorpiZ (43817) skrev:Den kan jeg slå!
http://macnation.newz.dk/over-600-000-macs-inficer...
pffft amatør.. den kan jeg da slå.
her
However.. det var vidst i den her tråd, fra dengang hvor jeg var mere aktiv, at man prøvede at finde det indlæg med flest "sjove".... der var nogle som var ret lange..
... go fetch!! Mine google skills var ikke nok..
...der normalt har lidt buyers remorse, når jeg køber ting i den størelsesorden, men slet ikke har haft det med SGS 3. Den er bare helt igennem lige som jeg vil have den.
...Der irriteres over hvor populært Natural Running er blevet.
Folk er får, nu reklamere og sælger alle løbebutikker de her monstrøse, tykke løbesko, og fortæller folk at dem kan man løbe naturligt i.
Det er double-win for dem der tjener penge på det
- tykke sko bliver slidt, mange gange hurtigere end tynde = de skal fornyes oftere.
- Det er svært at lære at løbe i de tykke da feedback fra fødderne er minimal = tjene penge på Workshops.
Fuck you Nike, Newton og New Balance.
Folk er får, nu reklamere og sælger alle løbebutikker de her monstrøse, tykke løbesko, og fortæller folk at dem kan man løbe naturligt i.
Det er double-win for dem der tjener penge på det
- tykke sko bliver slidt, mange gange hurtigere end tynde = de skal fornyes oftere.
- Det er svært at lære at løbe i de tykke da feedback fra fødderne er minimal = tjene penge på Workshops.
Fuck you Nike, Newton og New Balance.
Fjolle (43836) skrev:Kan du ikke bare rende rundt i dine hæslige hippie sokker og være lige glad med hvad andre render rundt i?
Kunne jeg ikke omvende den sætning så den handlede om at du kunne være ligeglad med hvad jeg interessere mig for? jo, men det ville være kedeligt. ;-)
SlettetBruger (43838) skrev:Kunne jeg ikke omvende den sætning så den handlede om at du kunne være ligeglad med hvad jeg interessere mig for? jo, men det ville være kedeligt. ;-)
Det var dig der startede (og bliver ved) med at brokke dig...
Ved ikke om det var fordi du ikke fik nok opmærksomhed sidste gang du brokkede dig, eller hvorfor du følte at du skulle skrive det samme indlæg igen...
http://www.b.dk/nationalt/vi-er-blevet-saa-naertag...
Sidste gang var anderledes, det var da butikkerne tog det til sig. Nu her er det fordi alle Får løber lige i "fælden". (Det er eskaleret voldsomt de sidste par uger)
og så måske også en smule fordi jeg ikke har kunne løbe i 3 måneder nu ^^, og mine rekorder bliver overhalet af en diabetisk veninde.
og så måske også en smule fordi jeg ikke har kunne løbe i 3 måneder nu ^^, og mine rekorder bliver overhalet af en diabetisk veninde.
Tak.
Det vækker den lille konspirations-teoretikker i mig.
"lol lave sko der selvdestruere sig selv efter op til 3 måneders brug, så de er nød til at købe nye" <- dét pisser mig af.
Det vækker den lille konspirations-teoretikker i mig.
"lol lave sko der selvdestruere sig selv efter op til 3 måneders brug, så de er nød til at købe nye" <- dét pisser mig af.
Sjovt nok, kender jeg en hel del, der løber halv og helmarathon. Alle i bløde, tykke sko, og ingen brokker sig over problemer med fødderne. Måske er konspirationen med modsat fortegn?
Brugernavn (43844) skrev:Sjovt nok, kender jeg en hel del, der løber halv og helmarathon. Alle i bløde, tykke sko, og ingen brokker sig over problemer med fødderne.
Fødderne er sjældent problemet, ryg og knæ er problemet. :-) i min afdeling er det 100% af løberne (det er så kun = 2 mand), der har skulle opereres i knæet som følge af løb. Den ene af dem i begge ben.
Men det skal vi ikke diskutere, skadesraten ved heel-strike løb er 80%.
Den ville unægtelig være ligeså høj hvis alle skiftede til forfodsløb, dels fordi det er noget der skal læres (modsat normalt løb) og dels fordi de sko butikker reklamere med ikke gir nogen feedback.
SlettetBruger (43846) skrev:Fødderne er sjældent problemet, ryg og knæ er problemet. :-)
Kender ingen løbere med hverken ryg eller knæproblemer. Heller ikke dem i 40'erne.
Lucky then :-) skadesraten er 80% Det vil enhver instruktør fortælle dig. og dét uanset stilen - jeg kender ingen forfodsløbere der ikke har haft et problem :P mig selv inklusiv.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.