mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der lige har været nede og tegne på dobbelt bølgepap i 1½ time, og nu har meget sorte fingre :O
...der er med på en msn-udvekslingstråd xD
...der er med på en msn-udvekslingstråd xD
NioBe (4352) skrev:...der er lidt mere til at der evt blev oprettet en privat chat til brugere herinde...?
...der synes at det lyder for meget... arto-agtigt? xD
... Der siger til Systran, at han håber dit usb stick smelter, nu da du har ødelagt det perverse tankespind!
:edit pen/stick whatever
:edit pen/stick whatever
Toff. (4359) skrev:...der er total ringe til at snakke med kvinder!
...der kun kender en kvinde/pige som faktisk kan snakke med mig, og ikke bare den facade jeg normalt har på :O
...der netop har uploadet dette billede til facebook... og tagget flere af mine venner på det :)
...der endelig er tilbage på arbejdet efter knap 1 uge med djævelske tandsmerter og første etape af en rodbehandling.
...der nu bare kan vente på at leder Mary kommer med opsigelsespapirene som har været varslet i 2 uger.
...som har ufattelig meget lyst til alt andet end flydende kost.
...der nu bare kan vente på at leder Mary kommer med opsigelsespapirene som har været varslet i 2 uger.
...som har ufattelig meget lyst til alt andet end flydende kost.
...der gik i seng en time senere end normalt, og stod op to timer tidligere end normalt :O !
...der er træt
...der er træt
... Der tænker det er nogle mærkelige fluer NioBe har hvis de er hvide og trekantede xD
... Der er træt af at tegne vector børn......
... Der er træt af at tegne vector børn......
Hrandersen (4379) skrev:... Der er træt af at tegne vector børn......
...der siger at du da gerne må løse de opgaver med vektorer jeg har for istedet for at tegne xD
...der siger ja :)
...der siger at pommes frites er det man køber frosne, når det er hjemmelavet, hedder det chips!
...der måske er blevet lidt farvet af hans Engelske kammerats Fish'n'Chips.
...der siger at pommes frites er det man køber frosne, når det er hjemmelavet, hedder det chips!
...der måske er blevet lidt farvet af hans Engelske kammerats Fish'n'Chips.
Hrandersen (4394) skrev:... der spørger Pewbe hvad han opgave går ud på :)
...der fik den lavet, men du kan da lave mit fysik istedet for xD
Hrandersen (4396) skrev:... der siger til pewbe a jeg stinker mere til fysik end nogen anden :p
...der har fysik på A-niveau. :O
... der fortæller NioBe at hun skal være glad for hun ikke har mine to naboer, det ene par kan ikke li lyde, dem på den anden side spiller høj musik konstant mens de sniffer coke og ryger pinde, vi får så skylden for larmen da vores andre naboer kan høre det. Og det har endt med en større sag mellem 3 lejere og boligselskab. Puha vær du bare glad for dine gamle naboer ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.