mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der har opgivet at finde rundt i de forskellige musikgenre, men som vidst nok holder sig mest til goth, punk, grunge, heavy og en anelse alternativ.
...der virkelig ikke orker at skulle bruge 3 helt nye dage på at samle, hæfte, folde 400 A3 foldere på 120 sider hver bare fordi de liiige havde glemt at opdatere indholdsfortegnelsen.
...der har en af de dage hvor det mest rare der er sket, er en hveps som valgte ikke at stikke.
...der glæder sig voldsomt meget til at få fri og falde om på sofaen derhjemme med en kold cola som kæresten har hentet helt fra tyskland. Num num num.
...der overvejer at spamme lidt mere i tråden, men nok burde få lavet noget i stedet for.
...der virkelig ikke orker at skulle bruge 3 helt nye dage på at samle, hæfte, folde 400 A3 foldere på 120 sider hver bare fordi de liiige havde glemt at opdatere indholdsfortegnelsen.
...der har en af de dage hvor det mest rare der er sket, er en hveps som valgte ikke at stikke.
...der glæder sig voldsomt meget til at få fri og falde om på sofaen derhjemme med en kold cola som kæresten har hentet helt fra tyskland. Num num num.
...der overvejer at spamme lidt mere i tråden, men nok burde få lavet noget i stedet for.
Caek of Doom (4599) skrev:...der fortæller Jonasdonbaek at hun har prøvet kontaktlinser, men at hun ikke har råd til det......
..der synes det lyder som sur røv :(
Doh09 (4600) skrev:Der spørger alle folk hvilken musiksmag de har, hører selv punk/rock/metal for det meste :b... men kan også lide andet :)
..der fortæller Doh09 at jeg faktisk hører alt. Rock/Pop/Metal/Trance/Dance/House osv. :)
...der efter al den snak om "metal" ikke kunne lade være med at grine over denne:
http://politiken.dk/videnskab/article780168.ece
Rasmus064 (4608) skrev:...Der efter 4 timer svare Jonasdonbaek. arbejde i it afdelingen på en avis.
..der synes det lyder spændende :)
terracide (4610) skrev:...der efter al den snak om "metal" ikke kunne lade være med at grine over denne:
HAHA... :D
Ronson (4614) skrev:...der har fået en bedre antenne på sin politiscanner
...der hører at man skal tage i tdc butikken i kolding storcenter (har de sådan en?) lige nu, hvis man vil se overfald
...der ikke må videregi' den slags oplysninger
...der kom til det alligevel :(
..der findes en TDC butik i kolding storcenter!
...der lige har fundet ud af det her og synes det er nice :D
Ronson (4617) skrev:#4615: Var lidt i tvivl om de kun var i Rosengårdcentret
Okay :). Nu kommer jeg i tvivl! Jeg tror sgu ikke der er en TDC i kolding storcenter, der er bare SÅ mange telebutikker!
Jonasdonbaek (4618) skrev:Okay :). Nu kommer jeg i tvivl! Jeg tror sgu ikke der er en TDC i kolding storcenter, der er bare SÅ mange telebutikker!
Det er der.
Der er også en Telia, en Telenor og en 3-butik ( eller en af deres 'vi-har-en-stander-i-stedet-for-en-rigtig-butik' )
..der vil se en god film
Tumleren (4622) skrev:Det er der.
Der er også en Telia og en 3-butik ( eller en af deres 'vi-har-en-stander-i-stedet-for-en-rigtig-butik' )
..der vil se en god film
Okay tak for bekræftelsen.
vandfarve (4625) skrev:... der skal på 2-dages kursus i morgen og fredag for arbejdet med alt betalt. Yeah!
... der skal på heldagsseminar senere på morgen for at lære teambuilding, kommunikation og gode arbejdsvaner (samt være stive!). Mere yeah!
..der råber YEAAAAAAAAAAAARH!
...der ikke har en kaffe-kage. Og egentligt heller ikke ved hvad det er xD Jeg er sgu da træt nu fordi min døgnrytme er blevet vendt om igen igen xD
...der ikke kan lide kaffe.. Hvis jeg skulle have koffein, skulle det være fra energidrik xD
...der fortæller 3214N at min døgnrytme nu er blevet vendt om IGEN fordi jeg var hjemme hos de gamle i weekenden ... xD at stå op kl 2 om natten og så først gå i seng ved midnatstid... det rykker rundt på sagerne :P
...der fortæller 3214N at min døgnrytme nu er blevet vendt om IGEN fordi jeg var hjemme hos de gamle i weekenden ... xD at stå op kl 2 om natten og så først gå i seng ved midnatstid... det rykker rundt på sagerne :P
Caek of Doom (4629) skrev:...der spørger Jonasdonbaek hvad "normal" døgnrytme er? :D
At man går i seng inden klokken 00:00, og står op så man kan være på arbejde eller uddannelse klokken 08:00 :D
...der lige er begyndt at gå i seng igen inden midnatstid, pga. besøget hos de gamle.... men som altså stadig har sommerferie og altså ikke behøver stå op særligt tidligt :D
Caek of Doom (4633) skrev:...der lige er begyndt at gå i seng igen inden midnatstid, pga. besøget hos de gamle.... men som altså stadig har sommerferie og altså ikke behøver stå op særligt tidligt :D
En gang skal jo være den første...! :D
Caek of Doom (4631) skrev:[...] at stå op kl 2 om natten og så først gå i seng ved midnatstid... det rykker rundt på sagerne :P
...der synes at du sover MEGET LIDT! :S
...der nu skal have vendt min døgnrytme igen så jeg kan holde mig vågen når jeg (måske) skal på boomtown i weekenden :P
Der er kommet skridt nærmere, hvad der skal ske mig til næste år.
Fedt jeg altid kan tage ind ved millitæret, hvis mangler arbejde. Dog fik frinummer :-)
Fedt jeg altid kan tage ind ved millitæret, hvis mangler arbejde. Dog fik frinummer :-)
Shadowhunter (4638) skrev:Der er kommet skridt nærmere, hvad der skal ske mig til næste år.
Der lyder sgu som en god idé! Vi har sgu for mange militær nægtere :D
Min storebror var i Afghanistan sidste år :)
gnarfsan (4646) skrev:Men du har vel ikke noget "hjemme", heller?
Tjo, det har jeg. Kan bare ikke bo der pt da vi mangler vask og varmt vand. Der er kun et toilet, og der vi bor lige pt har intet internet vi kan bruge... :( Og sover i et pulterrum på en luftmadres der udstøder pruttelyde.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.