mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der stadig forsøger at finde på sarkastiske kommentarer om Terracide's boller mens alle andre er kommet videre.
...der dømmer gamervejr indtil midt på Lørdag eftermiddag:
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/vejrkort.htm
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/vejrkort.htm
..der to dage i træk har set en nede i byen jeg synes der ligner Caek urtolig meget! :D
Der synes det er vildt at Kris bor i sammme by som jeg selv, bor du inde for voldene? :-D
Kris (4656) skrev:...der forundres over XorpiZ's indsigt i hendes madvaner.
...der synes vejret her [Fredericia] er både "gamer og putte på sofaen under dynen" - vejr og bestemt ikke "arbejde længe og få vasket tøj på møntvaskeri" - vejr.
Der synes det er vildt at Kris bor i sammme by som jeg selv, bor du inde for voldene? :-D
Doh09 (4660) skrev:#4648 der kender følelsen :D...
der altid kan spise og æder mega meget men har en BMI på 19,1 :S
Det kan jo godt hænge sammen HVIS du er ret høj, så kan du godt spise flere usunde ting fordi du nemmere forbrænder det, ved det at du er så høj.
Caek of Doom (4664) skrev:...der ikke er i Fredericia særligt ofte så det er nok ikke mig du har set xD
Nå okay :P
Kris (4665) skrev:...der forklarer Jonasdonbaek at der faktisk er ret mange mennesker som bor i Fredericia, så det er ikke helt så vildt som det lyder. :O Men ja jeg bor inden for voldene.
haha okay :-D Var du vede ved Apoteket ved Axeltorv omkring 11:50? :D Jeg så en der lignede dig :D
Kris (4667) skrev:...der føler hun har fået en stalker :O
NioBe (4668) skrev:...der godt forstår Kris..
argh hold dog op :)
tag det som noget sjovt............
pewbe (4669) skrev:...der efterhånden har haft kontakt med for mange der bor i Fredericia...
...der bor i Herning -.-'
Fedt :)
NioBe (4672) skrev:...der skuler ondt til Jonasdonbaek, og poker ham med en pind...
nu må i satme stoppe.. hvad fanden tror i jeg er?! :)
Doh09 (4679) skrev:Der forklarer JonasDonBaek at han faktisk er ret høj, omtrent 2 meter og 5 cm :P
..der har du grunden til at du kan spise usundt og have en BMI på 19,5 ;)
Caek of Doom (4684) skrev:.... der nok har gamet for meget xD ..
...der er glad for at du ikke er af hankøn, og ikke har udskiftet gamet med spillet... xD
...der fortæller Doh09 at den anden halvdel af håret er sort, at hun aldrig kunne finde på at gå i stilletter og at hun absolut ikke er lækker :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.