mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der stadig mangler mindst 471 ord før jeg er færdig med min stil i engelsk der skal afleveres imorgen -.-'
Doh09 (4707) skrev:Der siger til niobe at hun skal svare på hans PM fordi han keder sig groft -.-'
...der synes at i skal skrive herinde istedet for (ja, jeg keder mig også groft) xD
...der går i klasse med en der har alle medaljer i trackmania! :O
Caek of Doom (4712) skrev:... der er sulten .. igen
...der deler min imaginære sandwich i to og rækker Caek den ene halvdel... xD
...der også er sulten.
Caek of Doom (4716) skrev:...der vist nok takker pewbe... O.o
...der siger så lidt og velbekomme ^^
...der endelig har fundet noget at skrive om i sin stil :D
..der vil gå over i sengen og se noget tv..
..der nu er på penicillin og gerne snart vil af med sin halsbetændelse :(
..der ser rigtig meget frem til at hans kæreste kommer hjem fra tjekkiet imorgen! - 24 timers buskørsel i alt, efter min mening "Den visse død" :D
..der nu er på penicillin og gerne snart vil af med sin halsbetændelse :(
..der ser rigtig meget frem til at hans kæreste kommer hjem fra tjekkiet imorgen! - 24 timers buskørsel i alt, efter min mening "Den visse død" :D
Ønske dig god bedreing...
syntes det meste står stille p.t. syntes debaten om tørklæder er spild af tid... Hvis de lever efter danske regler, så er det okay med mig... Lige så snart de gør noget meget groft burde de være på første flye hjem....
Vil godt sige til Jonasdinbaek, det er ikke sikkert tager til Afganistan... Af hænger lidt hvordan ens muligheder bliver...
Hvis melder mig frivilligt engang, så kan heller ikke være sikker på kommer ind til hæren... gider godt nok ikke nogle af de andre værn. Skulle det næsten være søværnet, men så er jeg også langt hjemme fra set med briller indenfor landetsgrænser...
om man er kominist eller liberlist holder ingen af tanke gange min teorie. nødtil have en stabitet i mellem de to synspunkter... da liberlister går op i prosses vs resultat....
nazik vs Rowls
syntes det meste står stille p.t. syntes debaten om tørklæder er spild af tid... Hvis de lever efter danske regler, så er det okay med mig... Lige så snart de gør noget meget groft burde de være på første flye hjem....
Vil godt sige til Jonasdinbaek, det er ikke sikkert tager til Afganistan... Af hænger lidt hvordan ens muligheder bliver...
Hvis melder mig frivilligt engang, så kan heller ikke være sikker på kommer ind til hæren... gider godt nok ikke nogle af de andre værn. Skulle det næsten være søværnet, men så er jeg også langt hjemme fra set med briller indenfor landetsgrænser...
om man er kominist eller liberlist holder ingen af tanke gange min teorie. nødtil have en stabitet i mellem de to synspunkter... da liberlister går op i prosses vs resultat....
nazik vs Rowls
...der finder vejret pt. afskyeligt og fryser uhæmmet efter alt for våd og alt for blæsende og alt for lang tur til arbejdet imorges. Kan på trods af paraply vride omkring 2 liter vand ud af siden sko og bukser.
...der synes Jonasdonbaek skulle opføre sig som en ægte stalker og hente bagermad....og varm kakao.
...der synes Jonasdonbaek skulle opføre sig som en ægte stalker og hente bagermad....og varm kakao.
Shadowhunter (4725) skrev:#4723
nazik vs Rowls
Mange tak!
Respekt for det!
Kris (4740) skrev:...der finder vejret pt. afskyeligt og fryser uhæmmet efter alt for våd og alt for blæsende og alt for lang tur til arbejdet imorges. Kan på trods af paraply vride omkring 2 liter vand ud af siden sko og bukser.
..der synes at i skulle stoppe jeres stalker joke.......
Kris (4742) skrev:...der synes Jonasdonbaek er noget nærtagende og skulle lære at tage en joke for det den er. En joke.
Der var sådan set mig der startede joken, det var dig der ikke kunne tage det som en joke, men derimod blev ved med at køre i det som noget seriøst. Normalt kan jeg grine af alt, måske har du også bare utrolig dårlig humor? :-D
XorpiZ (4743) skrev:#4742
..der ikke ser det som en joke, da Jonasdonbaek minder mistænkelig meget om en stalker.
Jeg har mange bijobs ;)
..der meget heller vil have en Porsche Cayenne Turbo S! :)
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo S Interior
:P
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo S Interior
:P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.