mboost-dp1
Jeg har fundet jeres post
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
.. eller, jeg har måske ikke fundet jeres post, men jeg har fundet ud af hvad der er årsagen til at post ikke når frem :)
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1039...
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1039...
Man burde ikke kunne blive ansat som postbud ufaglært. Har en kammerat der har været post et godt stykke tid, han fortæller også om kolleger der næsten dagligt tager breve og pakker med tilbage på stationen, hvis de ikke lige gider køre hele ruten.
Tror det er et enkeltstående tilfælde, men skal da ikke kunne sige at andre ikke har fået samme ide.
Det minder mig om da vi på mit arbejde, havde produceret en folder for et spille sted i Århus festuge, og havde fået nogle unge til at dele dem rundt på cafe'er musikbutikker osv.
Det undrede mig så at jeg ikke kunne finde den nogen steder, end til vi fandt ud af at de havde dumpet foldere for 20.000,- i en container, og havde hævet lønnen.
De 20.000,- var kun hvad det havde kostet os, i materialer og ikke kunden :/
Så dovenskab eksisterer overalt, og ham det såkaldte postbud, der retteligt blev fyret, er desværre ikke den eneste der tænker på den måde.
Tror det er et enkeltstående tilfælde, men skal da ikke kunne sige at andre ikke har fået samme ide.
Det minder mig om da vi på mit arbejde, havde produceret en folder for et spille sted i Århus festuge, og havde fået nogle unge til at dele dem rundt på cafe'er musikbutikker osv.
Det undrede mig så at jeg ikke kunne finde den nogen steder, end til vi fandt ud af at de havde dumpet foldere for 20.000,- i en container, og havde hævet lønnen.
De 20.000,- var kun hvad det havde kostet os, i materialer og ikke kunden :/
Så dovenskab eksisterer overalt, og ham det såkaldte postbud, der retteligt blev fyret, er desværre ikke den eneste der tænker på den måde.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.