mboost-dp1

"jeg har set det selv"

Gå til bund
Gravatar #51 - 3214N
15. jul. 2008 21:41
bare kom med flere! (historier)...
Gravatar #52 - Magten
16. jul. 2008 00:59
#48 & #49

Jeg har desværre ikke noget bevis udover det evige minde om den lækre englænder..

Bør man skrive det på wikipedia, eller vil folk med det samme protestere fordi de mener det er løgn?

Mer mer mer mer mer mer mer!!! :D
Gravatar #53 - Norrah
16. jul. 2008 12:51
Blev stoppet af en politibil i dag, rundt om brabrand sø, for at køre uden hænder på rettet. Bilen kørte på græsset og kørte på cykelstien og jeg fik et totalt chok da den kom kørende lige foran mig.
Men da jeg havde haft hænderne på rettet hele vejen, valgte jeg at sige: "Altså da jeg har altså kørt med mine hænder på rettet lige siden gellerup."

Hvorefter de svarede: "det ved vi godt. Men vi havde lidt svært ved at overhale dig." Det viser sig at de måtte tage en omvej for at komme foran mig, fordi de ikke kunne nå at overhale mig inden jeg drejede af igen.

Mig: "Niice"

Mødte desuden ikke ret meget længe efter politibil nummer 2, som også kørte rundt på cykelstien om brabrand sø. Som jeg efterfølgende hilste pænt på, og så blev jeg ikke stoppet mere i dag.*

Jeg fik en advarsel for uansvarlig kørsel.
Og for muligvis at havde kørt for stærkt. :D

Men de var helt vildt flinke og grinte meget, så tror bare de ville havde det lidt sjovt.

*Kan nåes på vejen hjem.
Gravatar #54 - stargate
16. jul. 2008 13:02
#50 og 51 (og andre der vil læse dem)

Så det I nok ahr fundet ud af er/(har været) jeg været Chauffør, så jeg oplever mange ting og her er endnu en af de underlige ting jeg har oplevet.

Denne gang var jeg og en chauffør fra et andet firma på vej hjem fra Paris og skulle læse bananer i antwerpen en lørdag morgen, men ankom fredag kl 19.00 til havnen hvor vi skulle læsse, men vi 2 holde så på en større plads, hvor de her "luder" gik og efter vi havde fået noget at spise og drikke ville jeg i seng, men han ville lige "hygge" med en af de kvinder, som gik rundt på den plads.
Og jeg kunne ikke se hende så godt, men kunne se hun havde nogle okay patter, jeg satte en DVD på maskinen og ville se den, men efter 5-10 min. kunne jeg høre en der RÅBER meget højtfra den anden Lastbil, og jeg kigger ud af vinduet og ser hende "luderen" kommer løbene fra hans lastbil.
Jeg spørger da jeg får mit vindue åbent, hvad det var for et larm de lavde, om hun ikke ville havde den, jo sagde han så, analsex og oralsex var det eneste hun ville, for hun kunne ikke "normal SEX",da hende luderen havde vedhæng.
hende luderen var en trans

Jeg kunne ikke lave være med at grine, og han ville havde jeg ikke måtte fortælle om det til nogle.

så jeg siger ikke noget om hvem/hvor han bor.

Men jeg har ikke været på andre kvinder andet en konen siden !!! :)
Gravatar #55 - Norrah
16. jul. 2008 13:09
#54 fancy that. Du vinder.
Gravatar #56 - Ronson ⅍
16. jul. 2008 17:27
#53: De kunne ikke finde ud af at overhale dig så i stedet for at køre venstre om dig så tog de omvej rundt på nogle (cykel)stier i bil, fordi du kørte uden hænder på rattet, hvilket du ikke gjorde?

Den giver jo ingen mening den historie
Gravatar #57 - Norrah
16. jul. 2008 22:26
Enig. Men de kunne ikke komme foran mig fordi jeg kørte ud på noget cykelsti, og forsvandt gennem en tunnel. Og den korte strækning de havde til at overhale, nåede de ikke at udnytte. Og grunden til jeg valgte at tilføje det, var fordi det sgu da var sejt at jeg "kørte" fra en poltibil på en ligestrækning. Kørte så også over fartgrænsen.

Anyway, for at komme hen til mig igen, så måtte de modsat mig, ud på hovedvejen, og ned til et sted de kunne komme ind på cykelstien. Det gjorde meget ud af det, tog en chance for at jeg ikke skulle til en af ungdoms boligerne men videre ud af cykelstien, men gav mig kun en advarsel.

Det er en sær historie, det er jo derfor jeg vælger at fortælle den. Hvis de bare havde givet mig en bøde, så var det jo ikke særligt intressant.

Og jeg kørte uden hænder, men det var tilbage ved strækningen. Før de måtte ud på nogle omveje.
Gravatar #58 - apocs
17. jul. 2008 00:04
Ikke engang en måned efter at jeg havde købt ny scooter, blev den stjålet fra mig (selvforskyldt, desværre - i forvirringens øjeblik fik jeg ikke nøglen med mig.).

Ihvertfald blev jeg så arrig, at jeg ledte efter min scooter i X antal timer, og får da også meldt den stjålet hos politiet.

Omkring kl 00:30 modtager jeg et opkald fra stationen, hvor han forklarer, at en patruljevogn har stoppet et par scootere i vores industriområde, hvoraf den ene minder meget om beskrivelsen af min scooter.

Umiddelbart inden opkaldet var min far kommet med i eftersøgningen på den, så vi var i bil, da betjenten ringede, så vi kørte ud til området, og ganske rigtigt, så var det min scooter.

2 drenge i alderen 14 - 16 år havde lige set den stå, så det kløede lidt i fingrene på den ene.

Da vi var i bil, og det var gået lidt stærkt med at komme ud og lede efter scooteren, havde jeg jo ikke fået en hjelm med, så jeg spurgte betjenten til, hvad de vil sige til, hvis den blev kørt hjem ved lav fart, ca. 1 km. Til det fik jeg af vide, at det kunne de jo ikke give lov til, men "hvad man ikke ser, får man ikke ondt af".

Patruljevognen kører igen, og jeg hopper på min scooter, og begynder at trille hjemad, men jeg kommer kun ned for enden af vejen, da der står en anden patruljevogn, og får sig en snak med den anden af de 2 knægte.

Man kan jo kun begynde at smågrine, da den ene betjent konstaterer at jeg ikke har hjelm på, og så må man jo til at forklare sagens omfang, og efter han får snakket med den anden betjent, der lige var kørt for få minutter siden, griner han også bare, og siger "Ja! - Du har da også haft en uheldig aften i dag".

Kan kun give ham ret, og får "igen" lov til at trække hjem...

Har ikke glemt min nøgle i scooteren siden den aften :D
Gravatar #59 - cazotaro
17. jul. 2008 15:36

Heldige møgøre, den scooter kunne være endt hvor som helst ^^

#Norrah,

Det er da ikke ulovligt at cykle uden hænder er det? Har jeg godt nok aldrig hørt..
Gravatar #60 - Ronson ⅍
17. jul. 2008 16:47
Man må ikke løfte fødderne fra pedalerne i hvert fald
Gravatar #61 - Norrah
17. jul. 2008 17:42
#59 det ved jeg ikke, det er anden gang jeg er blevet confronteret af en politibetjent. Første gang så sad han i en bil og pejede helt vildt på mig og sendte onde blikke! Jeg kørte self bare videre og han vendte ikke om.
Gravatar #62 - madeinrussia
17. jul. 2008 18:09
Mærkeligt hændelse mig og en af mine venner havde lige fået fri fra postdanmark ( noget vikar noget jeg tog da jeg ikke havde $ nok ) - stod vi ude foran for at blive hentet, det var bogstavelig talt PISSE koldt.. ( hvordan det kan være bogstaveligt ved jeg ikke ) - men vi havde hansker og hætter på, så kom der en politibil og vi blev udspurgt, de kører så igen.. og det er med den store lampe de lyser osv og ræser ud foran os.. vi griner lidt.. så kommer der sku en til og gør det samme.. ja okay politistationen ligger lige der, men alligevel.. efter de er kørt væk kommer den 3 bil.. da vi så stor og griner og spørger om de leder efter nogen siden vi bliver stoppet 3 gange på MAX 10 min, nikker han bare nej, kigger mærkeligt og kører..

Desuden var jeg på toilettet på en tysk rasteplads hvor toiletsædet vaskede sig selv, danm jeg blev positivt overrasket :;D
Gravatar #63 - apocs
17. jul. 2008 23:49
#59:

Tro mig, var også overbevist om på et tidspunkt under min søgen, at den var smidt i åen, eller ved at blive afmonteret i en eller andens carport :D
Gravatar #64 - cazotaro
18. jul. 2008 14:12
#60 og #61

Vel af samme grunde som at man skal have begge hænder på rattet når man køre bil, selvf. med undtagelse af ved betjening af bilens andre dimser :P

Synes alligevel det lyder lidt latterligt, selvom vi jo ikke snakker om de 3 sekunder der går med at lyne jakken og sådan. Det med fødderne virker nu skørt, specielt på cykler med håndbremse.. Men man bliver nød til at helgardere ^^
Gravatar #65 - Derfor
18. jul. 2008 23:16
Jeg har netop i min rimelig ok spritter set en pige knalde hovedet ned i gulvet, da hun prøvede at strippe, heldigvis skete der ikke noget med hende men det så fandme sjovt ud, strip nummeret blev desværre aldrig færdiggjort da hun var flad af grin :)
Gravatar #66 - Norrah
18. jul. 2008 23:29
Jeg har lige tanket benzin til 9.80,- literen.
Gravatar #67 - myplacedk
19. jul. 2008 08:15
66 skrev:
Jeg har lige tanket benzin til 9.80,- literen.

Min bil er opgivet til at køre 23 km/l diesel. Hvis jeg kører efter at spare på brændstoffet, ender jeg typisk omkring 30 km/l. Det tager lidt længere tid, men...

Prisen på det brændstof jeg sparer, i forhold til den ekstra tid det tager, ligger omkring hvad jeg får udbetalt for mit almindelige arbejde.

Dvs. de penge jeg sparer ved at bruge 20 minutter ekstra om dagen i bilen (jeg bruger i forvejen 75-90 stykker), svarer til at jeg blev på arbejde 20 minutter længere.

Som bonus er køreturen langt mere afslappet. (Og nej, jeg er ikke i vejen for nogen. Hvis jeg accepterede det, kunne jeg sikkert spare endnu mere.)
Gravatar #68 - conFen
19. jul. 2008 21:26
Video/Screenshot or it didn't happen!

Hvor? ;P

Min bil burde også kunne trække 21 km/l, men det stopper den ikke fra kun at køre 8-10 på literen når jeg sidder bag rattet. Det er vel bare et spørgsmål om man vil hurtigt eller billigt frem :)
Gravatar #69 - Norrah
19. jul. 2008 23:10
#68 OK tank, århus.
Gravatar #70 - gentox
19. jul. 2008 23:16

Min erfaring siger at Jet, mellem kl 8 og 10 om morgnen, er ca. 1 krone billigere end alle andre, men desværre ikke hver dag, og de sætter selvfølgelig prisen op igen.

Så man kan lige se den er lav på vej til arbejde, og sat op når man skal hjem. Men det er guld værd når man har fri :)
Gravatar #71 - Norrah
19. jul. 2008 23:27
#67 det højeste saab'en har kørt er 5.5L/100km Eller omkring 18km/l. Men så kræver det at man køre så pænt at man taber hastighed op af bakker og lignende. Og jeg må indrømme at med 230hk og turbo til rådighed. Så er det sjældent det sker.
Lige pt køre den omkring 11km/l.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login