mboost-dp1
Jeres mening
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hejsa,
Jeg ved godt at der efterhånden er mange "rate min hjemmeside" tråde her på siden.
Jeg vil dog forsøge mig med at lave endnu én til flokken. Grunden er den at en af mine kammerater syntes at en hjemmeside jeg laver lidt på i min fritid er ufattelig grim - faktisk helt "designløs" hvad det så end betyder - jeg vil gerne vide om i er enige.
Link til siden
al ris/kritik er velkommen.
Nerq.
Jeg ved godt at der efterhånden er mange "rate min hjemmeside" tråde her på siden.
Jeg vil dog forsøge mig med at lave endnu én til flokken. Grunden er den at en af mine kammerater syntes at en hjemmeside jeg laver lidt på i min fritid er ufattelig grim - faktisk helt "designløs" hvad det så end betyder - jeg vil gerne vide om i er enige.
Link til siden
al ris/kritik er velkommen.
Nerq.
Times New Roman er et no go som font (synes jeg). Det var det første, der lige sprang i øjnene.
Hmm, ved ikke, er ikke hjemmesideekspert, men siden er mig lidt kedelig måske. Et par billeder der illustrerer hvad din side repræsenterer, kunne man godt ønske, også er siden og meget "lille" den fylder kun 1/3 af mit browser-vindue, og jeg kører med 1280x1024.
Det var lige mine tanker.
Hmm, ved ikke, er ikke hjemmesideekspert, men siden er mig lidt kedelig måske. Et par billeder der illustrerer hvad din side repræsenterer, kunne man godt ønske, også er siden og meget "lille" den fylder kun 1/3 af mit browser-vindue, og jeg kører med 1280x1024.
Det var lige mine tanker.
Times New Roman er no go, farverne er forfærdelige, de grafiske elementer er grimme, og det overordnede design på siden er ikke særlig fedt. Scrolling text er også ekstremt 1995. Derudover er siden tydeligvis kodet i HTML, så hvorfor smide php-endelser på siderne?
Helt enig med din kammerat. LILLA hva sker der lige for den farve. Og teksten der kører hen over skærmen ligner noget fra en Arto profil. Udover det synes jeg den grå farve uden om "selve" hjemmesiden er for mørk. I toppen hvor der står KOA bør være meget mere banner agtig (noget med noget tegning eller noget). Menuen til venstre, hvorfor venstre, det er helt fint, virker bar lidt ulogisk. Og så er menu "knapperne" alt for store og firkantet....
"Pruuuuuuh" - Sagde hesten.
- "Den er da så bred som min hoppe Connie og hun er alt for smal!"
Og så gumlede den gode hest hø resten af dagen.
Disclaimer:
Jeg har en mulepose, derfor har jeg lov til at snakke igennem den gode hest Wallac resten af dagen.
- "Den er da så bred som min hoppe Connie og hun er alt for smal!"
Og så gumlede den gode hest hø resten af dagen.
Disclaimer:
Jeg har en mulepose, derfor har jeg lov til at snakke igennem den gode hest Wallac resten af dagen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.