mboost-dp1

Julegaveønsker!

Gå til bund
Gravatar #1 - Magten
28. nov. 2012 22:29
Ja, den har jo været her et par gange før.. Nu er det så min tur til at være fuldstændig tom for ønsker.. Men familien bliver ved med at spørge så jeg vil se om jeg kan blive inspireret af jer dejlige nørder!

Hvad ønsker i jer til jul? Jeg tænker primært i den billige ende og ikke iPhones, PS3, biler og rumraketter, men kom glad med forslag!

Indtil videre har jeg selv følgende ting på min liste:
-Sængesæt 200x220cm
-Tæppe/plaid

Men som med så meget andet vil jeg egentlig helst købe det selv så jeg ikke får et eller andet fimset tæppe der dårligt kan holde på varmen..
Gravatar #2 - apkat
28. nov. 2012 22:30
Penge
SSD
Dead Island og uncharted 3
Penge
Øl
Gravatar #3 - OxxY
28. nov. 2012 23:09
Tjah, jeg ønsker mig:
regntøj (selvom det er lidt sent lol, men mon ikke der kommer mere vand en gang)
deo
en ny hue med windbreaker til skiferien
LOTR EE på Blu og lidt andet musik og film (amazon wishlist ftw!)
Boxershorts

Det vigtigste er bare at specificere hvad man vil have af mærke etc, så pleger det at gå. Men de små ønsker er også altid mit problem, fordi det man mangler af den slags køber man jo for hulan da bare, det er rumraketten man ikke lige har råd til selv :D
Gravatar #4 - Kolklik
28. nov. 2012 23:23
Jeg ønsker mig en actifry :)
Gravatar #5 - OxxY
28. nov. 2012 23:34
Åh ja og så ønsker jeg mig en slow cooker! Vil helst ha en crockpot men de koster fanme over det dobbelte af i usa :(
Gravatar #6 - Brugernavn
28. nov. 2012 23:49
Syret at jeg har de samme ønsker som Magten...

Men det bliver heller ikke nemmere med tiden:
CD'er Har Spotify
Film og serier Har amerikansk Netflix

Jeg har lidt overvejet at ønske mig et bolchesæt (til hjemmelavede bolcher)

Ellers ved jeg sgu ikke rigtigt.

Måske penge til at brødføde min kroniske gadgetfeber...
Gravatar #7 - praktikant muffe AKA pewbe
29. nov. 2012 06:27
Tøj.
Gravatar #8 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
29. nov. 2012 06:31
Den altid klassiske: Underbukser og sokker ^_^

Dog har jeg også tilføjet kamerataske til mine ønsker, men det er jo så ikke mange der kan bruge det ...
Gravatar #9 - Magten
29. nov. 2012 08:06
Der var da lidt inspiration at hente :D

Der er nu tilføjet:
-SD-kort
-Slow cooker (skal lige have kigget nærmere på det)

Brugernavn (6) skrev:
Jeg kunne ikke lade være med at tænke "Shit jeg er blevet gammel når jeg ønsker mig et tæppe" :D

#Slow cooker
Ronson er varmere end andre.
Gravatar #10 - apkat
29. nov. 2012 08:08
Magten (9) skrev:
Der var da lidt inspiration at hente :D

Der er nu tilføjet:
-SD-kort
-Slow cooker (skal lige have kigget nærmere på det)

Brugernavn (6) skrev:
Jeg kunne ikke lade være med at tænke "Shit jeg er blevet gammel når jeg ønsker mig et tæppe" :D

#Slow cooker
Ronson er varmere end andre.

OT: Jeg elsker at på madfora, der har man sit udstyr stående ligesom på it-fora, udover det bare er hvilken grill og hvilke gryder man har.

Gravatar #11 - fjols
29. nov. 2012 08:10
Bøger er primært hvad jeg har på min ønskeseddel.
Gravatar #12 - XorpiZ
29. nov. 2012 08:12
Gravatar #13 - Brugernavn
29. nov. 2012 08:13
Magten (9) skrev:

Jeg ønsker mig det mest fordi min kæreste spørger efter det med jævne mellemrum. Selv skruer jeg bare op for varmen indtil jeg har det varmt nok, og tager skraldet fra varmeværket :-)

Men jeg er gammel. 35.
Gravatar #14 - Manofsciencemanoffaith
29. nov. 2012 08:21
Fred i verden.

Ha!
Gravatar #15 - Ronson ⅍
29. nov. 2012 08:36
Ordentlig æggedeler og salt/peberkværne.

Jeg kan helst seriøst ikke finde på andet jeg mangler. Og det ender sikkert med jeg når at købe det alligevel.
Gravatar #16 - Hubert
29. nov. 2012 08:47
Lego mindstorm nxt 2.0
Pineapple
usb rubber ducky
Gravatar #17 - Slettet Bruger [4164631063]
29. nov. 2012 08:51
Har ønsket mig gavekort. Men da min familie af princip ikke giver gavekort, er de tvunget til at være opfindsomme.

Gider ikke få gaver der skal byttes, da lysten til at bevæge mig et sted hen og bytte skidtet - ofte er lavere end det jeg får ud af at bytte det.
Gravatar #18 - Brugernavn
29. nov. 2012 09:04
Ronson (15) skrev:
Ordentlig æggedeler

Hvis den er god nok, kan den også snitte champignoner i skiver. Det er det eneste, jeg bruger min til.
Gravatar #19 - Thalion
29. nov. 2012 12:23
Ehm..

Tilskud til et nyt grafikkort (har fået det)

Sokker

Underbukser

Jeg er ude i af jeg bliver ufattelig glad når jeg får et par sokker! Især hjemmestrikkede er et stort hit!
Gravatar #20 - Magten
29. nov. 2012 21:36
Har lige købt 15 par sokker for et par uger siden, så det bliver ikke det :D

Men der kom da lige lidt mere på nu da jeg sad og kiggede lidt..

Eva Solo kroge
Nuance bordskåner
By Nord badehåndeklæde
Sex, hvor svært kan det være - af Mads Christensen

Håndklædet havde jeg egentlig tænkt på tidliere men glemt igen.. De er mega nice, men jeg er for nærrig til at give 600 kr for dem selv, så der må nogen i familien slå sig sammen om det ^^
Gravatar #21 - Ronson ⅍
29. nov. 2012 21:53
Skal du kneppe det håndklæde, eller hvordan er et godt, tilfældigt håndklæde til 1/3 prisen ikke godt nok?
Gravatar #22 - Magten
29. nov. 2012 22:00
På samme måde som en Toyota Yaris ikke er lige så fed som en BMW M5.
Gravatar #23 - Ronson ⅍
29. nov. 2012 23:04
Nej.
Gravatar #24 - XorpiZ
29. nov. 2012 23:09
wat.. 600 kr. for et håndklæde? :E
Gravatar #25 - Magten
30. nov. 2012 05:44
Ronson (23) skrev:
Nej.
Jeg hører gerne forslag på håndklæder der er lige så bløde og gode til billigere penge. Jeg har ikke kunne finde nogen til bare halvdelen af den pris.
Gravatar #26 - Fjolle
30. nov. 2012 07:42
Det er da lige før man kan købe en dyson håndtørrer for de penge :P
Gravatar #27 - Slettet Bruger [4164631063]
30. nov. 2012 08:02
Fjolle (26) skrev:
Det er da lige før man kan købe en dyson håndtørrer for de penge :P

Eller en kasse med vandafvisende olie man kan smøre sig ind i inden bad.
Gravatar #28 - Cloud02
30. nov. 2012 14:38
Brugernavn (18) skrev:
Hvis den er god nok, kan den også snitte champignoner i skiver. Det er det eneste, jeg bruger min til.

mind = blown.
Gravatar #29 - Clauzii
30. nov. 2012 17:19
Magten (25) skrev:
Ronson (23) skrev:
Nej.
Jeg hører gerne forslag på håndklæder der er lige så bløde og gode til billigere penge. Jeg har ikke kunne finde nogen til bare halvdelen af den pris.

Södahl.
Gravatar #30 - BurningShadow
30. nov. 2012 18:03
Questionable Content.

Det er en webcomic, der også udgives på papir. Da jeg bestilte Vol 1, undrede jeg mig over at den nåede frem, specielt fordi det var luftpost. På kuverten stod der: "Declaration: Questionable Content. Det gjorde jeg dem så opmærksom på, og da de udgav Vol 2, blev den ordentligt deklareret :D
Jeg ønsker mig helt klart Vol 3 i julegave, og kan uden tøven anbefale andre at ønske sig Vol 1-3 :-)
Gravatar #31 - Brugernavn
1. dec. 2012 00:16
Cloud02 (28) skrev:
Brugernavn (18) skrev:

mind = blown.

Du skulle bare høre nogle af mine andre køkkentips, så...
Gravatar #32 - markjensen
1. dec. 2012 00:28
Kom med dem!
Gravatar #33 - Jakob Jakobsen
1. dec. 2012 01:13
Cloud02 (28) skrev:
Brugernavn (18) skrev:

mind = blown.

...og rigtig mozzarella!
Gravatar #34 - Brugernavn
3. dec. 2012 12:35
markjensen (32) skrev:
Kom med dem!

Det er spild af tid at lave risengrød i gryde. Du kan lave det med letmælk i mikrobølgeovnen på 45 minutter og det bliver lige så godt. Du slipper for at røre i det for at undgå at det brænder på, og det skal ikke hvile sig bagefter.
Gravatar #35 - apkat
3. dec. 2012 13:02
Brugernavn (34) skrev:
mikrobølgeovnen på 45 minutter

wat?
Gravatar #36 - Brugernavn
3. dec. 2012 13:06
apkat (35) skrev:
wat?

Wat wat?

Om "på" i forbindelse med tid:
http://sproget.dk/raad-og-regler/artikler-mv/sprog...
Gravatar #37 - apkat
3. dec. 2012 14:41
Mere om der ikke går ild i alt efter mælk og ris i en mikro i 45 min?
Gravatar #38 - Brugernavn
3. dec. 2012 14:42
apkat (37) skrev:
Mere om der ikke går ild i alt efter mælk og ris i en mikro i 45 min?

Det er ikke 45 minutter i træk og heller ikke max effekt.

Gravatar #39 - apkat
3. dec. 2012 14:54
Så giv os dog den opskrift
Gravatar #40 - Brugernavn
3. dec. 2012 14:55
Den står på de her pakker:
http://images.superbest-web.facility.dir.dk/PRODUK...

Eller det har den i hvert fald gjort.
Gravatar #41 - Ronson ⅍
3. dec. 2012 15:39
Jeg har en pakke ude i skabet. Jeg kunne gå ud og kigge hvad der står, men jeg vil faktisk hellere have at dette mysterium aldrig bliver løst.

Så er der ligesom en mening med mit liv.
Gravatar #42 - markjensen
3. dec. 2012 15:45
Brugernavn (34) skrev:
Det er spild af tid at lave risengrød i gryde. Du kan lave det med letmælk i mikrobølgeovnen på 45 minutter og det bliver lige så godt. Du slipper for at røre i det for at undgå at det brænder på, og det skal ikke hvile sig bagefter.

Jeg synes det bliver en smule bedre i en gryde, men måske er det fordi jeg kommer mere mælk i
Gravatar #43 - OxxY
3. dec. 2012 17:12
Der skal circa dobbelt så meget ris i som der står på pakkerne, og så skal det koge max 2/3 af det der står, får at det ikke bliver en totalt udkost masse uden nogen form for tekstur :)
Gravatar #44 - Jakob Jakobsen
3. dec. 2012 17:19
Når jeg laver en stor portion, får det lov til at koge i ti mminutters tid, hvorefter gryden, med låg, bliver pakket godt ind i et par dyner og får lov til at stå og hygge sig i en time eller to.
Gravatar #45 - OxxY
3. dec. 2012 18:08
Jakob Jakobsen (44) skrev:
Når jeg laver en stor portion, får det lov til at koge i ti mminutters tid, hvorefter gryden, med låg, bliver pakket godt ind i et par dyner og får lov til at stå og hygge sig i en time eller to.

Yeah har hørt om folk der gør det sådan ... jeg pleger bare at koge lortet i en 30 mins og så æde det :)
Gravatar #46 - sissy
3. dec. 2012 21:54
OxxY (45) skrev:
... jeg pleger bare at koge lortet i en 30 mins og så æde det :)

Yeah har hørt om folk der gør det sådan... jeg plejer bare at købe en pølse med det i og så give det et par minutter i mikroen og så æde det :)
Gravatar #47 - Ronson ⅍
3. dec. 2012 22:21
sissy (46) skrev:
OxxY (45) skrev:
... jeg pleger bare at koge lortet i en 30 mins og så æde det :)

Yeah har hørt om folk der gør det sådan... jeg plejer bare at købe en pølse med det i og så give det et par minutter i mikroen og så æde det :)

Så er jeg alligevel ikke den værste kok på newz!
Gravatar #48 - Breaking NEWS
4. dec. 2012 10:46
I min familie har vi helt afskaffet julegaverne i år! I stedet får alle børnene ekstra mange gaver, hvilket de naturligvis er svært tilfredse med. Udover praktiske ting som regntøj fra Ticket: www.ticket2heaven.dk/da/pigetoej/overtoej0/regntoej/, så ønsker de sig også legetøj fra BR og en lille iPad. Med de mange penge der spares på gaver til de voksne, kan børnene få noget ekstra godt og samtidigt nyttigt, som de kan lære af.

Er der andre der har gode gaveideer til børn?
Gravatar #49 - NioBe
4. dec. 2012 10:58
Af småting ønsker jeg mig:
En bog, i en triologi. En ny mini paraply fra ESPRIT, ny alm sorte/hvide BH'er. Gavekort til tøj og sports forretninger.
.... Også går ønskerne op i højere prisleje som Adobe Photoshop elements, Nyt Polfilter etc....
Gravatar #50 - BurningShadow
4. dec. 2012 11:06

*ups* nu giver det mening :D
(så ikke navnet i første omgang)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login