mboost-dp1
Julegaveønsker!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ja, den har jo været her et par gange før.. Nu er det så min tur til at være fuldstændig tom for ønsker.. Men familien bliver ved med at spørge så jeg vil se om jeg kan blive inspireret af jer dejlige nørder!
Hvad ønsker i jer til jul? Jeg tænker primært i den billige ende og ikke iPhones, PS3, biler og rumraketter, men kom glad med forslag!
Indtil videre har jeg selv følgende ting på min liste:
-Sængesæt 200x220cm
-Tæppe/plaid
Men som med så meget andet vil jeg egentlig helst købe det selv så jeg ikke får et eller andet fimset tæppe der dårligt kan holde på varmen..
Hvad ønsker i jer til jul? Jeg tænker primært i den billige ende og ikke iPhones, PS3, biler og rumraketter, men kom glad med forslag!
Indtil videre har jeg selv følgende ting på min liste:
-Sængesæt 200x220cm
-Tæppe/plaid
Men som med så meget andet vil jeg egentlig helst købe det selv så jeg ikke får et eller andet fimset tæppe der dårligt kan holde på varmen..
Tjah, jeg ønsker mig:
regntøj (selvom det er lidt sent lol, men mon ikke der kommer mere vand en gang)
deo
en ny hue med windbreaker til skiferien
LOTR EE på Blu og lidt andet musik og film (amazon wishlist ftw!)
Boxershorts
Det vigtigste er bare at specificere hvad man vil have af mærke etc, så pleger det at gå. Men de små ønsker er også altid mit problem, fordi det man mangler af den slags køber man jo for hulan da bare, det er rumraketten man ikke lige har råd til selv :D
regntøj (selvom det er lidt sent lol, men mon ikke der kommer mere vand en gang)
deo
en ny hue med windbreaker til skiferien
LOTR EE på Blu og lidt andet musik og film (amazon wishlist ftw!)
Boxershorts
Det vigtigste er bare at specificere hvad man vil have af mærke etc, så pleger det at gå. Men de små ønsker er også altid mit problem, fordi det man mangler af den slags køber man jo for hulan da bare, det er rumraketten man ikke lige har råd til selv :D
Syret at jeg har de samme ønsker som Magten...
Men det bliver heller ikke nemmere med tiden:
CD'er Har Spotify
Film og serier Har amerikansk Netflix
Jeg har lidt overvejet at ønske mig et bolchesæt (til hjemmelavede bolcher)
Ellers ved jeg sgu ikke rigtigt.
Måske penge til at brødføde min kroniske gadgetfeber...
Men det bliver heller ikke nemmere med tiden:
Jeg har lidt overvejet at ønske mig et bolchesæt (til hjemmelavede bolcher)
Ellers ved jeg sgu ikke rigtigt.
Måske penge til at brødføde min kroniske gadgetfeber...
Den altid klassiske: Underbukser og sokker ^_^
Dog har jeg også tilføjet kamerataske til mine ønsker, men det er jo så ikke mange der kan bruge det ...
Dog har jeg også tilføjet kamerataske til mine ønsker, men det er jo så ikke mange der kan bruge det ...
Der var da lidt inspiration at hente :D
Der er nu tilføjet:
-SD-kort
-Slow cooker (skal lige have kigget nærmere på det)
#Slow cooker
Ronson er varmere end andre.
Der er nu tilføjet:
-SD-kort
-Slow cooker (skal lige have kigget nærmere på det)
Jeg kunne ikke lade være med at tænke "Shit jeg er blevet gammel når jeg ønsker mig et tæppe" :DBrugernavn (6) skrev:Syret at jeg har de samme ønsker som Magten...
#Slow cooker
Magten (9) skrev:Der var da lidt inspiration at hente :D
Der er nu tilføjet:
-SD-kort
-Slow cooker (skal lige have kigget nærmere på det)Jeg kunne ikke lade være med at tænke "Shit jeg er blevet gammel når jeg ønsker mig et tæppe" :DBrugernavn (6) skrev:Syret at jeg har de samme ønsker som Magten...
#Slow cooker
OT: Jeg elsker at på madfora, der har man sit udstyr stående ligesom på it-fora, udover det bare er hvilken grill og hvilke gryder man har.
Magten (9) skrev:Jeg kunne ikke lade være med at tænke "Shit jeg er blevet gammel når jeg ønsker mig et tæppe" :D
Jeg ønsker mig det mest fordi min kæreste spørger efter det med jævne mellemrum. Selv skruer jeg bare op for varmen indtil jeg har det varmt nok, og tager skraldet fra varmeværket :-)
Men jeg er gammel. 35.
Har ønsket mig gavekort. Men da min familie af princip ikke giver gavekort, er de tvunget til at være opfindsomme.
Gider ikke få gaver der skal byttes, da lysten til at bevæge mig et sted hen og bytte skidtet - ofte er lavere end det jeg får ud af at bytte det.
Gider ikke få gaver der skal byttes, da lysten til at bevæge mig et sted hen og bytte skidtet - ofte er lavere end det jeg får ud af at bytte det.
Ronson (15) skrev:Ordentlig æggedeler
Hvis den er god nok, kan den også snitte champignoner i skiver. Det er det eneste, jeg bruger min til.
Har lige købt 15 par sokker for et par uger siden, så det bliver ikke det :D
Men der kom da lige lidt mere på nu da jeg sad og kiggede lidt..
Eva Solo kroge
Nuance bordskåner
By Nord badehåndeklæde
Sex, hvor svært kan det være - af Mads Christensen
Håndklædet havde jeg egentlig tænkt på tidliere men glemt igen.. De er mega nice, men jeg er for nærrig til at give 600 kr for dem selv, så der må nogen i familien slå sig sammen om det ^^
Men der kom da lige lidt mere på nu da jeg sad og kiggede lidt..
Eva Solo kroge
Nuance bordskåner
By Nord badehåndeklæde
Sex, hvor svært kan det være - af Mads Christensen
Håndklædet havde jeg egentlig tænkt på tidliere men glemt igen.. De er mega nice, men jeg er for nærrig til at give 600 kr for dem selv, så der må nogen i familien slå sig sammen om det ^^
Fjolle (26) skrev:Det er da lige før man kan købe en dyson håndtørrer for de penge :P
Eller en kasse med vandafvisende olie man kan smøre sig ind i inden bad.
Questionable Content.
Det er en webcomic, der også udgives på papir. Da jeg bestilte Vol 1, undrede jeg mig over at den nåede frem, specielt fordi det var luftpost. På kuverten stod der: "Declaration: Questionable Content. Det gjorde jeg dem så opmærksom på, og da de udgav Vol 2, blev den ordentligt deklareret :D
Jeg ønsker mig helt klart Vol 3 i julegave, og kan uden tøven anbefale andre at ønske sig Vol 1-3 :-)
Det er en webcomic, der også udgives på papir. Da jeg bestilte Vol 1, undrede jeg mig over at den nåede frem, specielt fordi det var luftpost. På kuverten stod der: "Declaration: Questionable Content. Det gjorde jeg dem så opmærksom på, og da de udgav Vol 2, blev den ordentligt deklareret :D
Jeg ønsker mig helt klart Vol 3 i julegave, og kan uden tøven anbefale andre at ønske sig Vol 1-3 :-)
Cloud02 (28) skrev:Brugernavn (18) skrev:Hvis den er god nok, kan den også snitte champignoner i skiver. Det er det eneste, jeg bruger min til.
mind = blown.
Du skulle bare høre nogle af mine andre køkkentips, så...
Cloud02 (28) skrev:Brugernavn (18) skrev:Hvis den er god nok, kan den også snitte champignoner i skiver. Det er det eneste, jeg bruger min til.
mind = blown.
...og rigtig mozzarella!
markjensen (32) skrev:Kom med dem!
Det er spild af tid at lave risengrød i gryde. Du kan lave det med letmælk i mikrobølgeovnen på 45 minutter og det bliver lige så godt. Du slipper for at røre i det for at undgå at det brænder på, og det skal ikke hvile sig bagefter.
apkat (35) skrev:wat?
Wat wat?
Om "på" i forbindelse med tid:
http://sproget.dk/raad-og-regler/artikler-mv/sprog...
apkat (37) skrev:Mere om der ikke går ild i alt efter mælk og ris i en mikro i 45 min?
Det er ikke 45 minutter i træk og heller ikke max effekt.
Den står på de her pakker:
http://images.superbest-web.facility.dir.dk/PRODUK...
Eller det har den i hvert fald gjort.
http://images.superbest-web.facility.dir.dk/PRODUK...
Eller det har den i hvert fald gjort.
Brugernavn (34) skrev:Det er spild af tid at lave risengrød i gryde. Du kan lave det med letmælk i mikrobølgeovnen på 45 minutter og det bliver lige så godt. Du slipper for at røre i det for at undgå at det brænder på, og det skal ikke hvile sig bagefter.
Jeg synes det bliver en smule bedre i en gryde, men måske er det fordi jeg kommer mere mælk i
Når jeg laver en stor portion, får det lov til at koge i ti mminutters tid, hvorefter gryden, med låg, bliver pakket godt ind i et par dyner og får lov til at stå og hygge sig i en time eller to.
Jakob Jakobsen (44) skrev:Når jeg laver en stor portion, får det lov til at koge i ti mminutters tid, hvorefter gryden, med låg, bliver pakket godt ind i et par dyner og får lov til at stå og hygge sig i en time eller to.
Yeah har hørt om folk der gør det sådan ... jeg pleger bare at koge lortet i en 30 mins og så æde det :)
sissy (46) skrev:OxxY (45) skrev:... jeg pleger bare at koge lortet i en 30 mins og så æde det :)
Yeah har hørt om folk der gør det sådan... jeg plejer bare at købe en pølse med det i og så give det et par minutter i mikroen og så æde det :)
Så er jeg alligevel ikke den værste kok på newz!
I min familie har vi helt afskaffet julegaverne i år! I stedet får alle børnene ekstra mange gaver, hvilket de naturligvis er svært tilfredse med. Udover praktiske ting som regntøj fra Ticket: www.ticket2heaven.dk/da/pigetoej/overtoej0/regntoej/, så ønsker de sig også legetøj fra BR og en lille iPad. Med de mange penge der spares på gaver til de voksne, kan børnene få noget ekstra godt og samtidigt nyttigt, som de kan lære af.
Er der andre der har gode gaveideer til børn?
Er der andre der har gode gaveideer til børn?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.