mboost-dp1
Just-Eat er nede
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Nu sidder jeg så her med mega tømmermænd og vil egentlig bare gerne have en pizza, men næææ nej, det er der også 5 mio. andre der gerne vil, så http://just-eat.dk/ er selvfølgelig gået ned.
Så nu må jeg spise havregryn i stedet.
FML
Så nu må jeg spise havregryn i stedet.
FML
Underligt, jeg får time-out eller den her fejl:
Microsoft VBScript runtime error '800a0005'
Invalid procedure call or argument: 'Left'
/Default.asp, line 110
"By Morten Larsen, 1. januar 2010 @ 19:02
Så er der hul igennem igen, men dog med lidt nedsat hastighed :-(
Vi beklager mange gange problemerne"
http://www.mortenlarsen.net/ny-rundtur-hos-just-ea...
Læs comment
Læs comment
vortex (9) skrev:"By Morten Larsen, 1. januar 2010 @ 19:02
Læs comment
Gad vide om der er fyren med 1:15 i videoen der skal sørge for optimeringen af siden? Han sidder da nok lige og spiller lidt computer, hvis jeg ikke tager helt fejl? :D
vandfarve (13) skrev:Undskyld at jeg stiller verdens dummeste spørgsmål, men i ved godt, at telefonen er opfundet og faktisk er et udmærket redskab til kommunikation?
Du er tilgivet.
Grunden til at just-eat er så populær, er at man slipper for miskommunikation og andet bøvl, når man får fat i en eller anden, der knapt kan forstå tal :<
Jeg vil lige takke justeat for at have sparet mig 80 kr. Nu lavede jeg mad til mig selv istedet.
vandfarve (13) skrev:Undskyld at jeg stiller verdens dummeste spørgsmål, men i ved godt, at telefonen er opfundet og faktisk er et udmærket redskab til kommunikation?
Pizzaen og pizzeriaerne blev jo ikke opfundet, efter Just-Eay.dk blev lanceret...
I'm just sayin'.
Jeg har aldrig kontanter, derfor bruger jeg Just-Eat, så jeg kan betale med Dankort.
Nå, men nu er siden oppe igen :)
Nilks (18) skrev:#17 Har din Pizza-pusher ikke mulighed for at tage en Dankort-terminal med? En gang i mellem når jeg ringer til den lokale Pizza-pusher, tager de da en Dankort-terminal med.
De fleste er ikke særlig glade for det, men mange kan sagtens. Det er bare et spørgsmål om at presse dem lidt.
Hvem har også kontanter på sig nu om dage? :)
Jeg er så stoppet med at bruge Just-Eat, netop fordi den pizza-pusher der bruger det her, han ikke fatter når man bestiller +/- noget..XorpiZ (15) skrev:Du er tilgivet.
Grunden til at just-eat er så populær, er at man slipper for miskommunikation og andet bøvl, når man får fat i en eller anden, der knapt kan forstå tal :<
Jeg vil lige takke justeat for at have sparet mig 80 kr. Nu lavede jeg mad til mig selv istedet.
Så griber jeg heller knoglen og ringer til en der forstår det =]
Bare fordi man skifter program betyder det ikke at man ikke laver noget ;)Vossen (14) skrev:
Gad vide om der er fyren med 1:15 i videoen der skal sørge for optimeringen af siden? Han sidder da nok lige og spiller lidt computer, hvis jeg ikke tager helt fejl? :D
Min erfaring er også, at pizzeriafolk sjældent fatter +/-, når man bestiller over Just-Eat.
Desuden fik vi klarlagt i en tidligere tråd, at en pænt stor del af profitten for en pizza går til Just-Eat. Hvis der er færre penge at tjene for min pizzapusher, så ved jeg godt, hvor han sparer :D Så jeg vælger at bruge menuen.dk i stedet, og så selv ringe op :D
Desuden fik vi klarlagt i en tidligere tråd, at en pænt stor del af profitten for en pizza går til Just-Eat. Hvis der er færre penge at tjene for min pizzapusher, så ved jeg godt, hvor han sparer :D Så jeg vælger at bruge menuen.dk i stedet, og så selv ringe op :D
Pizzaen og pizzeriaerne blev jo ikke opfundet, efter Just-Eay.dk blev lanceret...
I'm just sayin'.
Er du vimmer, så skal han jo bevæge sig helt hen til telefonen...
XorpiZ (15) skrev:Grunden til at just-eat er så populær, er at man slipper for miskommunikation og andet bøv
I beg to differ ^^ pizza pushere kan sagtens få "ingen flueben i "salat" til at betyde "ekstra meget kaninføde"
nah, vi ringer til pizzamanden og så kommer de med en ny. ^^ men irrellevant, det var bare for at fortælle at justeat kan gi forkerte leverencer :P 9/10 gange glemmer de chilli -.-
SlettetBruger (24) skrev:nah, vi ringer til pizzamanden og så kommer de med en ny. ^^ men irrellevant, det var bare for at fortælle at justeat kan gi forkerte leverencer :P 9/10 gange glemmer de chilli -.-
Ok - vi har ikke helt samme oplevelse så. Selvfølgelig sker der smuttere, men det bliver til fulde opvejet af det faktum, at man kan sidde i ro og mag og finde ud af hvad man vil have, hvor stor den skal være, om der skal tilbehør til og at man kan betale med dankort!
Det er min fornemmelse at just-eat bibringer en stor ekstra omsætning for mange pizzeriaer :)
XorpiZ (25) skrev:at man kan sidde i ro og mag og finde ud af hvad man vil have, hvor stor den skal være, om der skal tilbehør til og at man kan betale med dankort!
^^ beskriver du just eat eller den lokale gigolo-pusher?
:P
Men ja, true dat
squad2nd (11) skrev:Hvis I synes det er hårdt for websiden, så tænk dog på de stakkels mennesker der skal bage alle de pizzaer.
Hvad med os stakkels bude?? Jeg var på arbejde igår fra 14.00 til 21.30 og havde omkring 22 ordre efter hvad jeg lige kan tælle.. Hvilket er ret mange i forhold til en gennemsnitsvagt på samme antal timer, hvor man ca. har 1,5-2 ordre i timen..
Idag havde jeg 12 ordre på 5 timer.
Emil (21) skrev:
Tror at det beløb de giver for at være med i Just-eat.dk, er noget mindre end hvad de tjener på det i omsætning/indtjening. Men nu er der jo også kommet utroligt mange alternativer, i hvert fald i kbh, så kunne forestillet mig at just-eat også har justeret deres priser.
Desuden er selve just-eat.dk-servicen kun en del af selve firmaet. Bl.a. er rigtig mange af de biler som de små pizzaforretninger bruger til udbringning leaset af just-eat..
Hej alle,
Korrekt at Just-Eat var nede og jeg er ganske enig, det er bare ikke godt nok men sket er sket.
Følg løbende med i Just-Eat på min blog hvor der også blev postet lidt den 1. januar 2010 - http://www.mortenlarsen.net
Vil du gerne have besked om Just-Eat blogindlæg i fremtiden så følg mig på Twitter http://www.twitter.com/mortenlarsen.
Rigtig godt Nytår til jer alle og tak fordi i støtter Just-Eat.
Morten Larsen
Adm. Direktør
Just-Eat.dk Aps
Korrekt at Just-Eat var nede og jeg er ganske enig, det er bare ikke godt nok men sket er sket.
Følg løbende med i Just-Eat på min blog hvor der også blev postet lidt den 1. januar 2010 - http://www.mortenlarsen.net
Vil du gerne have besked om Just-Eat blogindlæg i fremtiden så følg mig på Twitter http://www.twitter.com/mortenlarsen.
Rigtig godt Nytår til jer alle og tak fordi i støtter Just-Eat.
Morten Larsen
Adm. Direktør
Just-Eat.dk Aps
Så kom der godtnok fint besøg, hva'ba.
Måske den adm. direktør kunne fortælle mig, hvad fanden i helvede der blev af den mangochutney, som jeg havde betalt 6 kr. for? For én ting er helt fucking sikkert; den lå fandengaleme ikke i posen med karrysauce og klæge ris!
Morten Larsen havde måske forestillet sig, at jeg skulle æde fedtet lamme-masala med raita og brændt pizzabund, som vist skulle forestille at give sig ud for naan, uden 5000 g. chutney til at tage den værste smag af klamt?
Og nu vi er ved emnet, hvordan kan Spicy Corner så tillade sig at skære betragteligt i portionsstørrelserne, for derefter at hæve priserne?! Nu betaler jeg 10 kr. ekstra for min korma, og så er der ikke engang til frokosten dagen efter! Når jeg giver knap 100 kr. for en bøtte løgsovs og ris, så forventer jeg krafthelvede også, at der er mad til mindst en uge. Det er jo ikke ligefrem mængden af lam, der sprænger deres budget. - Men det er måske den pris, man må betale for at bestille et sted, hvor chutneyen aldrig glemmes?
I skylder mig 6 kr. eller et bæger chutney!
Måske den adm. direktør kunne fortælle mig, hvad fanden i helvede der blev af den mangochutney, som jeg havde betalt 6 kr. for? For én ting er helt fucking sikkert; den lå fandengaleme ikke i posen med karrysauce og klæge ris!
Morten Larsen havde måske forestillet sig, at jeg skulle æde fedtet lamme-masala med raita og brændt pizzabund, som vist skulle forestille at give sig ud for naan, uden 5000 g. chutney til at tage den værste smag af klamt?
Og nu vi er ved emnet, hvordan kan Spicy Corner så tillade sig at skære betragteligt i portionsstørrelserne, for derefter at hæve priserne?! Nu betaler jeg 10 kr. ekstra for min korma, og så er der ikke engang til frokosten dagen efter! Når jeg giver knap 100 kr. for en bøtte løgsovs og ris, så forventer jeg krafthelvede også, at der er mad til mindst en uge. Det er jo ikke ligefrem mængden af lam, der sprænger deres budget. - Men det er måske den pris, man må betale for at bestille et sted, hvor chutneyen aldrig glemmes?
I skylder mig 6 kr. eller et bæger chutney!
Emil (21) skrev:Min erfaring er også, at pizzeriafolk sjældent fatter +/-, når man bestiller over Just-Eat.
Just eat får 6 % og det koster altså ikke mange kr at lave en pizza så vil mene at de tjener godt!
SlettetBruger (28) skrev:12 køreture på 5 timer.
Du er nød til at uddybe det ^^ fordi det lyder ikke af meget
en tur består af følgende:
• få ordre (tid: ca. 2 min)
• køre til restaurant (tid: ca. 10-25 min)
• vente på maden (tid: ca. 2-10 min)
• køre til kunde (tid: ca. 5-30 min)
• aflevere mad (tid: ca. 5 min)
ialt kan en ordre tage mellem 20 min og 1,5 time.
De fleste ordre tager ca. 40 min. fra start til slut. Og nogle gange har vi to ordre i bilen, og så tager det selvfølgelig kortere tid.
Det kræver da bare ordentlig planlægning. men det er der nok ikke ressourcer til i sådan en biks :P
sæt jer for at "buffe" ordrene og kør ud på bestemte tidspunkter ^^ 1 gang i timen fx
sæt jer for at "buffe" ordrene og kør ud på bestemte tidspunkter ^^ 1 gang i timen fx
MiniatureZeus (32) skrev:De fleste ordre tager ca. 40 min. fra start til slut.
Antagelser:
Lønnen er mindsteløn ca. 80 kr
Bilen koster 1 kr/km og kører gennemsnitligt 40 km/t
Mindste ordre med gratis levering er 100 kr
Gennemsnitligt bruger du 40 minutter, heraf 25 minutter i bil
Resultat:
Løn: 53 kr
Bil: 17 km / 17 kr
I alt: 70 kr.
Så er der 30 kr. tilbage til at lave mine to pizza'er?
Jeg skal vist stoppe med at spise så mange pizza'er. God mad kan ikke laves til den pris.
myplacedk (34) skrev:Jeg skal vist stoppe med at spise så mange pizza'er. God mad kan ikke laves til den pris.
myplacedk (34) skrev:spise så mange pizza'er. God mad kan ikke laves til den pris.
myplacedk (34) skrev:spise så mange pizza'er. God mad
myplacedk (34) skrev:pizza'er. God mad
hmmm
Hvis man ikke skulle betale pizzabageren løn, ville det ikke være så galt.myplacedk (34) skrev:Jeg skal vist stoppe med at spise så mange pizza'er. God mad kan ikke laves til den pris.
For 30 kr. kan man godt lave en god hjemmelavet pizza, specielt hvis man ikke putter mere fyld på end en typisk købepizza.
Jeg kan lave en hjemmelavet pizza på cirka. 35 minutter, så det er heller ikke tiden som er et problem.
SlettetBruger (33) skrev:Det kræver da bare ordentlig planlægning. men det er der nok ikke ressourcer til i sådan en biks :P
Yeah right... Jeg er sikker på, at folk, der bestiller pizzaer over Just-Eat.dk, er sådan nogle typer, der kan vil have leveret pizzaerne kolde og 2 timer efter, at de har bestilt dem.
:)
Windcape (36) skrev:Hvis man ikke skulle betale pizzabageren løn, ville det ikke være så galt.
Men det skal man jo.
Windcape (36) skrev:For 30 kr. kan man godt lave en god hjemmelavet pizza, specielt hvis man ikke putter mere fyld på end en typisk købepizza.
Så er vi vist uenige om hvad enten "god" eller "typisk" indebærer, men jeg har aldrig regnet efter.
Windcape (36) skrev:Jeg kan lave en hjemmelavet pizza på cirka. 35 minutter, så det er heller ikke tiden som er et problem.
Hvis jeg køber en pizza, så er det fordi jeg ikke gider lave mad. Nogle gange får jeg maden leveret, andre gange bruger jeg mere tid på at hente den, end det tager at lave det. Så tiden eller lysten mangler. Ofte fordi der også skal købes ind først.
Du tænker måske på at du køber fyld ind til 3-4 pizza'er, og tænker det som prisen på een.myplacedk (38) skrev:Så er vi vist uenige om hvad enten "god" eller "typisk" indebærer, men jeg har aldrig regnet efter.
Gær, mel, vand, olie, salt, tomat, ost, skinke, pepperoni
Koster ikke særlig meget :)
#36 Og en hjemmelavet smager ligesom dem den lokale pizza pusher laver, NEJ!
#40 Vil selv sige jeg er god til at lave mad og har jeg flere gange også fået afvide, men jeg eller andre hvor jeg har smagt hjemmelavet pizza, har det ALDRIG smagt så godt som en pizza lavet af en "prof"
paradise_lost (42) skrev:#40 Vil selv sige jeg er god til at lave mad og har jeg flere gange også fået afvide, men jeg eller andre hvor jeg har smagt hjemmelavet pizza, har det ALDRIG smagt så godt som en pizza lavet af en "prof"
Det er jo subjektivt hvad målet er. Når folk aldrig har fået andet end pizzaria-pizza, er det jo "det rigtige". Målet for en hjemmelavet pizza bliver så at lave det samme.
Jeg har oplevet folk sige "ad" til almindelig/rigtig marmelade, fordi de aldrig har fået andet end den kunstige gele-"marmelade".
Jeg ville da være ked af at lave noget fra bunden af i højeste kvalitet jeg kan præstere, og så få komplimentet "wow, det er jo præcist som det billigste industriens masseproduktion kan præstere".
En fordel ved hjemmelavet mad er jo også, at man kan lave det lige som man vil. Større kant? Mindre kant? Sprødere kant? Tykkere bund? Jeg laver gerne en ret tyk bund, det synes jeg pizzaen bliver bedre af. Men nogle vil nok mene at så er den for tyk, og at pizzaen bliver dårligere af det.
#45 Det er klart at når man har fået flest pizzaer fra pizzaria så sammenligner man med det. Om det er fordi at det er det bedst eller at man bare ikke har for tid, i mit tilfælde er det det første, syntes jeg simpelthen ikke at en hjemmelavet smager lige så godt. Måske er det fordi mit kød ikke er gammelt nok :)
Køb dig en pizzasten til din ovn. Så er der ikke længere grund til at benytte sig af pizzeriaet.
Køb dig en pizzasten til din ovn. Så er der ikke længere grund til at benytte sig af pizzeriaet.
Fik pizza fra et pizzeria den 30 december og det var kun fordi jeg spiste kos en kammerat, ellers var det omkring et halvt år siden jeg sidst fik.
Når jeg får lyst til noget fastfood, vælger jeg næsten altid andre retter. Når jeg vil have pizza, laver jeg selv.
Jeg ved jeg er mærkelig, men jeg er ikke glade for de tynde pizzabunde som de fleste pizzeriaer laver, jeg vil gerne have at bunden er minimum 5-10mm tyk.
Fik pizza fra et pizzeria den 30 december og det var kun fordi jeg spiste kos en kammerat, ellers var det omkring et halvt år siden jeg sidst fik.
Når jeg får lyst til noget fastfood, vælger jeg næsten altid andre retter. Når jeg vil have pizza, laver jeg selv.
Jeg ved jeg er mærkelig, men jeg er ikke glade for de tynde pizzabunde som de fleste pizzeriaer laver, jeg vil gerne have at bunden er minimum 5-10mm tyk.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.