mboost-dp1
Kamerastativ i fona
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jo dét er der. Fona's hjemmeside for eksempel...
http://fona.dk/default.aspx?m=2&i=40&ikey=...
har øjensynligt kun en enkelt som jeg ikke ved om man vil definere som et kamera stativ.
http://fona.dk/default.aspx?m=2&i=40&ikey=...
har øjensynligt kun en enkelt som jeg ikke ved om man vil definere som et kamera stativ.
Skal du have et godt og billigt kamerastativ, vil jeg helt klart anbefale dette.
Har det selv og kvaliteten er på højde med det 2000kr. Manfrotto stativ som det er en kopi af.
Har det selv og kvaliteten er på højde med det 2000kr. Manfrotto stativ som det er en kopi af.
Jakob Jakobsen (4) skrev:Skal du have et godt og billigt kamerastativ, vil jeg helt klart anbefale dette.
Bliver vel ret hurtigt rimelig dyrt med told osv. (hvis den bliver taget)?
apkat (8) skrev:Jakob Jakobsen (4) skrev:Skal du have et godt og billigt kamerastativ, vil jeg helt klart anbefale dette.
Bliver vel ret hurtigt rimelig dyrt med told osv. (hvis den bliver taget)?
Regn selv worst case scenario ud her! :)
Der skal kun told på hvis værdien overstiger 1150Kr.
Det undrer mig derfor at de kan kræve et fortoldningsgebyr på varer der ikke er told på.
Det undrer mig derfor at de kan kræve et fortoldningsgebyr på varer der ikke er told på.
Jakob Jakobsen (12) skrev:#11
Jeg forventede ellers, at bagatelgrænsen lå omkring de 160 kroner, men det er måske kun på moms, når jeg nu tænker mig om.
Ronson (15) skrev:Du skal betale moms af alt over 80 kr der ikke kommer fra EU (og de andre lande de har aftaler med)
Men momsen er jo ikke så vild, det er mere irriterende at en gut skal have 160 kr for at "formomse" din forsendelse.
Som sådan er det forståeligt nok (= ikke at jeg forsvarer den, men der er rationale bag løsningen), da:
1) Det er en måde at sikre, at du faktisk betaler alle omkostninger til fortoldningen, så skatteyderne ikke skal.
2) Det er en måde til at styrke den europæiske økonomi (på kort sigt) ved at skubbe incitamenter over til at købe europæiske produkter.
Jojo, men selv om jeg sådan set går ind for brugerbetaling så ville jeg jo heller ikke synes det var rart at betalt 50 millioner i skat som Lars Larsen eller 15.000 for at få fjernet en vorte, bare fordi det er den gennemsnitlige udgift for et hospitalsbesøg (som nok klares hos lægen, fuck det).
Her havde det jo været rart at betale måske 20% af varens værdi i stedet for et fast beløb. Et fast beløb er jo kun godt for dem der konsekvent bestiller mange og dyre ting samtidig og derved flytter en masse penge ud af landet.
Her havde det jo været rart at betale måske 20% af varens værdi i stedet for et fast beløb. Et fast beløb er jo kun godt for dem der konsekvent bestiller mange og dyre ting samtidig og derved flytter en masse penge ud af landet.
Jeg fandt lige DENNE side, som kan gi' et fingerpeg om prisen, hvis pakken bliver stoppet i tolden.
I dropdown menuen "Varetype", er der en gruppe som hedder: "Parfume og toiletvand".
Er der nogle som ved om der er andre skjulte afgifter hvis jeg ønsker at bestille nogle liter toiletvand?
I dropdown menuen "Varetype", er der en gruppe som hedder: "Parfume og toiletvand".
Er der nogle som ved om der er andre skjulte afgifter hvis jeg ønsker at bestille nogle liter toiletvand?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.