mboost-dp1

Kampagne mod fyrværkerig misbrug

Gå til bund
Gravatar #1 - firefighter
10. dec. 2007 14:57
Her er årets "kandusåstoppemedatkastefyrværkerieftergamledamer" film, og i år er de gået væk fra de traditionelle skræmmekampagner og over til humor, hvilket jeg synes fungerer meget bedre

Store bøller, Små køller
Gravatar #2 - BluepaiN
12. dec. 2007 22:38
Med det nye fesne fyrværkeri er der vist ingen der kommer til skade i år, medmindre du ligefrem sluger en raket. -.-
Gravatar #3 - Jonasee
12. dec. 2007 22:47
kan godt se det sjove i den, men det enste problem jeg ser i skræmmekampagnerne er at når de endlig laver en hvor man er ved at pisse i bukserne af skræk så bliver den stoppet fordi den er for skræmmene.

Kan huske der var en nogle år tilbage hvor man ser en lille pige/dreng der sidder på bagsædet og kalder på sin mor/far hvor efter man ser mor/far slået ud mod forruden, se den var skræmmene, men den bliv også stoppet efter 3 uger.
Gravatar #4 - zin
12. dec. 2007 22:56
#2: Enig, men den dér er nu stadig fed.
Dog er jeg enig - sandheden må aldrig censureres og det at trække kampagner tilbage fordi de er for skræmmende er bare surt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login