mboost-dp1

Kan ikke længere rate indlæg

Gå til bund
Gravatar #1 - mireigi
28. nov. 2008 10:40
Er der sket noget specielt i den seneste tid med rating-systemet? Jeg kan pludselig ikke længere rate andre personers indlæg?

Hvis det skyldes at min karma er "dårlig" pga flere negative givne ratings end positive, er det noget fis. Ens karma skal bedømmes ud fra andres bedømmelser af en selv, ikke ens egne bedømmelser af andre.

Når først man får en dårlig karma pga at have rated for mange indlæg negativt, så kan man åbenbart aldrig komme væk derfra med nuværende system? Eftersom man ikke kan rate længere.
Gravatar #2 - Niklas H
28. nov. 2008 10:48
Du kan indsende nyheder.
Gravatar #3 - vandfarve
28. nov. 2008 10:58
mireigi (1) skrev:
Hvis det skyldes at min karma er "dårlig" pga flere negative givne ratings end positive, er det noget fis. Ens karma skal bedømmes ud fra andres bedømmelser af en selv, ikke ens egne bedømmelser af andre.

Men sådan er systemet desværre, så det er langt fra at være "fis". Hvis du mener, at du kan gøre det bedre, så har vores kære crew indtil flere gange opfordret brugerne til at komme med forslag, men der er vist ikke modtaget nogle seriøse endnu.

Personligt mener jeg ikke, at det er noget "fis". Hvis du kun kan se det negative i folks indlæg, så mener jeg ikke, at du fortjener at rate, hvorfor jeg også finder det logisk, at du fratages denne ret. Det er blevet diskuteret flere gange, og der er vist en konsensus om, at det er voldsomt svært IKKE at se alle de relevante, informative, interessante og/eller sjove indlæg, da der trods alt er flest af dem.

Måske skal du blot ændre den adfærd, som du har her på Newz.dk? Det tager ikke lang tid at flytte musen, trykke på drop down-menuen og vælge en positiv stemme.
Gravatar #4 - hgul
28. nov. 2008 17:47
mireigi (1) skrev:

Så det er systemets skyld, at du åbenbart er en negativ person der ikke kan se noget positivt i andre folks indlæg?

Jeg vil nu alligevel vove at påstå, at der bliver skrevet langt flere indlæg på Newz.dk der kan rates positivt end der kan rates negativt ;-)
Gravatar #5 - mireigi
29. nov. 2008 21:17
hgul (4) skrev:
Så det er systemets skyld, at du åbenbart er en negativ person der ikke kan se noget positivt i andre folks indlæg?

Jeg vil nu alligevel vove at påstå, at der bliver skrevet langt flere indlæg på Newz.dk der kan rates positivt end der kan rates negativt ;-)

Eller også rater jeg flere indlæg negativt end jeg rater positivt? Og hvordan kan jeg ændre min karma hvis jeg ikke længere kan rate?
Gravatar #6 - vandfarve
29. nov. 2008 21:25

1) Skriv en nyhed,
2) Skriv en artikel,
3) Vent karantænen ud i de famøse to måneder, eller
4) Håb på, at systemet laves om, netop fordi du klager.
Gravatar #7 - Ronson ⅍
29. nov. 2008 22:17
Eller smid en nissehue på dit profilbillede.
Gravatar #8 - arne_v
29. nov. 2008 22:20

Du er blevet snydt.

Når man kigger på http://newz.dk/~ronson, så har du ikke fået +1 for det.

:-)
Gravatar #9 - trylleklovn
1. dec. 2008 15:44
Ronson (7) skrev:
Eller smid en nissehue på dit profilbillede.

Og nu har han endda dobbelt nissehue på!
Gravatar #10 - Ronson ⅍
1. dec. 2008 18:18
Ja, dybt useriøst af crewet. Kun lavet for at irritere mig.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login