mboost-dp1
Kan man leje en motorcykel?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
rackbox (2) skrev:Hmm... "Du har ikke adgang til denne funktion", får jeg, når jeg trykker på det andet (identiske?) indlæg, jeg åbenbart har oprettet...
Jeg havde samme problem på et tidspunkt. Meget underligt.
http://newz.dk/forum/newz-dk/du-har-ikke-adgang-ti...
rackbox (1) skrev:...og i så fald, hvor i Nordsjælland?
Gå ned til den nærmeste motorcykelforhandler, og sig du overvejer at købe deres allerdyreste model, men du godt lige vil undersøge det nærmere, så om du kan prøvekører den i et par dage.
Hvis du virker overbevisende nok, så kan det godt lykkedes (snakker af erfaring) og skal du måske op med et depositum af en slags.
#5 Prøv hertz eller nogen af de andre store udlejningsfirmaer.
Men den skal jo nok leases i stedet for.
Men den skal jo nok leases i stedet for.
#6 Mon ikke Google kan hjælpe dig? De første links ser i hvert fald interessante ud.
Ang. at købe en motorcykel i reklameøjemed, så ville jeg nok spørge min revisor/advokat, som nok har mere styr på, hvad man må, og hvad man ikke må. Dog vil jeg mene, at du selv er herre over din forretning, hvorfor det er ligegyldigt, om du bruger din kapital på blæktonere eller motorcykler.
Ang. at købe en motorcykel i reklameøjemed, så ville jeg nok spørge min revisor/advokat, som nok har mere styr på, hvad man må, og hvad man ikke må. Dog vil jeg mene, at du selv er herre over din forretning, hvorfor det er ligegyldigt, om du bruger din kapital på blæktonere eller motorcykler.
Hvis du skal leje den mere end en måned, ville det være bedre at købe en (så for du 100% den du vil havde).
Prisen på falder ikke så megetpå de cykler, men det kræver jo at du enten kan låne de penge eller har dem selv.
Men skal ringe til min onkel, der leje en motorcykel (racer) , hver sommer, når han er i DK.
Prisen på falder ikke så megetpå de cykler, men det kræver jo at du enten kan låne de penge eller har dem selv.
Men skal ringe til min onkel, der leje en motorcykel (racer) , hver sommer, når han er i DK.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.