mboost-dp1

Kender du denne sang?

Gå til bund
Gravatar #1 - squad2nd
6. nov. 2008 16:02
Jeg har hørt en sang på P3 på et tidspunkt. Ved ikke om det er et dansk band der har lavet den, mener de sang på engelsk.
Kender du en sang der lyder noget ala: http://www.speedyshare.com/468949341.html

(jeg kan kun huske tunen på omkvædet, så den har jeg spillet ind).

Det er en rocksang hvor der er nogen mexikanske trumpeter og alt muligt lort i baggrunden på omkvædet og hvor de synger noget med "esto sexual"...

Eller noget i den stil. Nogen bud?
Gravatar #2 - tazimn
6. nov. 2008 16:38
hed de ikke noget med Los ... ? Jeg har fuldstændig glemt deres navn..

Men jeg kan huske at musikvideoen forestillede en form for dukketeater med bandet..
Gravatar #3 - tazimn
6. nov. 2008 16:50
De hedder PowerSolo og nummeret hedder Juanito.

Du kan se den her..
Gravatar #4 - GormDK
6. nov. 2008 17:08
Læs evt denne tråd hvor der står nogle forskellige forslag til hvordan du kan finde kunstner/titel på et nummer :)
Gravatar #5 - squad2nd
6. nov. 2008 17:17
Haha... mange tak! Fedt!!! :)
Gravatar #6 - Lss_1405
15. nov. 2008 01:53

Kender i denne?
Gravatar #7 - vandfarve
15. nov. 2008 08:41
http://www.midomi.com/

Bare indspil eller syng/nyn sangen her, og så vil siden prøve at finde en kunstner.
Gravatar #8 - squad2nd
15. nov. 2008 10:55
#7 Jeg har prøver det, og det virkede ikke. Jeg havde endda prøvet et UnknownMusic forum, og de kunne heller ikke svare på det.

Derfor er det skidemorsomt at folk herinde kunne hjælpe.
Gravatar #9 - chrown
15. nov. 2008 12:17
Nu er jeg ikke sikker, men jeg tror nu at grunden til de ikke kunne hjælpe, er at PowerSolo er et dansk band, og vidst ikke så kendt udenfor Danmark. Men det er nu alligevel et fantastisk band!
Gravatar #10 - GormDK
15. nov. 2008 13:50
Hvis man har en mobiltelefon med TrackID, kan man også finde ret mange sange på den måde (efter min erfaring også en del danske :)).
Gravatar #11 - Systran
15. nov. 2008 23:50
(1) skrev:
Jeg har hørt en sang på P3 på et tidspunkt.

Btw. hvis man ved hvornår man har hørt en sang på P3 kan man gå ind og se på deres hjemmeside (www.dr.dk/p3) og finde playlister for vist nok rimeligt langt tilbage. Det har jeg selv haft rigtig meget glæde af, hvis de har spillet en sang man rigtig gerne vil have navnet på og de ikke lige nævner det :)
Gravatar #12 - squad2nd
16. nov. 2008 05:58
#11 Yea, men når man ikke kender hverken titel, artist eller har noteret tidspunktet på hvornår de spillede den, er man rimelig screwed...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login