mboost-dp1
Kender i det?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Har du spist gift eller hvad? Jeg har da maks brækket mig 2 gange, og oftest lige efter det høje indtag af alkohol.
Tja, det er såmænd nøjagtig det samme - forskellen er blot hvor kraftig giften er.
Hvad jeg synes er sjovt er, at det samme ord bruges om at indgå eller være i et ægteskab. Men hvis man kigger på skilsmissestatistikkerne, kan man måske argumentere for, at ordet er ganske velvalgt. ;-)
Hvad jeg synes er sjovt er, at det samme ord bruges om at indgå eller være i et ægteskab. Men hvis man kigger på skilsmissestatistikkerne, kan man måske argumentere for, at ordet er ganske velvalgt. ;-)
1 skrev:Kender i det med at man er låst inde i en lejlighed, som kun kan åbnes med de nøgler ejeren har taget med sig, mens man har tømmermænd og lige har brækket sig for 5. gang? Det er ikke det bedste.
Jep, men ikke af tømmermænd. Jeg fik besøg af en slem omgang Roskildesyge, der ikke havde læst så grundigt op på pensum. Normalt varer Roskildesygen kun 1-2 døgn - jeg fik glæde af den i over 4 døgn. Hmm...
Mig og kæresten smækkede os ude af vores nye lejlighed, første gang vi overhovedet bevægede os uden for døren.. Det kostede en ny lås og kædeløs, samt en ny kam og en masse undskyldninger til naboen fordi vi vækket ham kl 23 om aftenen, da jeg prøvede (med held!) at slå døren til bagtrappen. Og så snart mine kammerater får det at vide, så kommer det også til at koste en helvede masse kvajebajere...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.