mboost-dp1
Kendt i Kolding?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej :).
Jeg står og skal på skiferie her på fredag med nogle kammerater, og vi skal samles op af en bus i Kolding. Derfor vil jeg gerne kunne parkere min bil i Kolding i den uge vi er dernede, og gerne så tæt på opsamlingstedet som muligt.
Vi bliver samlet op på Q8 tanken på Vejlevej 355 (Branddrupdam). Jeg har prøvet at se lidt på Street view om man kan parkere der, men af hvad jeg kan tyde de skilte der står der, så må man kun må holde der 1 time.
Nogen der har forslag til hvor man kan parkere? :)
Jeg står og skal på skiferie her på fredag med nogle kammerater, og vi skal samles op af en bus i Kolding. Derfor vil jeg gerne kunne parkere min bil i Kolding i den uge vi er dernede, og gerne så tæt på opsamlingstedet som muligt.
Vi bliver samlet op på Q8 tanken på Vejlevej 355 (Branddrupdam). Jeg har prøvet at se lidt på Street view om man kan parkere der, men af hvad jeg kan tyde de skilte der står der, så må man kun må holde der 1 time.
Nogen der har forslag til hvor man kan parkere? :)
Hvis du kigger på kortet kan du se at der er noget parkering inde ved hallerne .
Jeg mener ikke der er en begrænsning der
Jeg mener ikke der er en begrænsning der
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.