mboost-dp1

"Key evidence in Assange case dissolves"

Gå til bund
Gravatar #1 - tormok
18. sep. 2012 01:50
http://www.theregister.co.uk/2012/09/17/assange_case_police_report/ skrev:
According to details that have emerged in a 100-page police report submitted after witnesses were interviewed and forensic evidence had been examined, the condom submitted for evidence by one of the key alleged sexual assault victims does not contain Assange’s DNA.

Jeg synes det bliver mere og mere forståeligt, at han med næb og klør prøver at undgå udlevering til Sverige.
Gravatar #2 - Fjolle
18. sep. 2012 06:16
Var problemet ikke at han nægtede at bruge kondom?
Gravatar #3 - tormok
18. sep. 2012 06:36
#2: Det kan jeg ikke huske, men hvis det er korrekt, gør det jo kun sagen endnu mere grotesk, at der findes et kondom i bevismaterialet.
Gravatar #4 - snesman
18. sep. 2012 06:42
Når man lever et udsvævende liv kan det være svært at huske hvem der brugte hvilket kondom.
Gravatar #5 - Mort
18. sep. 2012 06:54
#2: Jeg tror nærmere problemet er at lovgivningen i Sverige er sammensat på en måde så et sexuelt samvær er voldtægt hvis kvinden bagefter beslutter sig for at hun alligevel ikke brød sig om det.
Gravatar #6 - Fjolle
18. sep. 2012 07:26
Jeg tror at du skulle sætte dig ind i tingene før du siger mere... ;)
Gravatar #7 - stekkurms
20. sep. 2012 09:46
Fjolle (2) skrev:
Var problemet ikke at han nægtede at bruge kondom?
Er det så ikke også helt på sin plads, at der i bevismaterialet indgår et kondom, som han ikke har brugt?
Gravatar #8 - Mort
20. sep. 2012 11:49
Fjolle (6) skrev:
Jeg tror at du skulle sætte dig ind i tingene før du siger mere... ;)

Jeg tror at jeg har sat mig fint ind i tingene, før jeg sagde det... ;)

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login