mboost-dp1
"Kode bobler"
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Lidt ironisk at første version af "Det nye IDE-koncept til Java og Eclipse" er lavet på .NET :P
Men spændende er det da. Det virker dog lidt som om, at tankegangen primært er funktions-orienteret. (Modsat OO som er "klasse"-orienteret.)
Jeg ville give meget for, at kunne afprøve teknikken på mine ANSI C-projekter.
Men spændende er det da. Det virker dog lidt som om, at tankegangen primært er funktions-orienteret. (Modsat OO som er "klasse"-orienteret.)
Jeg ville give meget for, at kunne afprøve teknikken på mine ANSI C-projekter.
Der er vel sådan set ingen begrænsning på det punkt.illishar (2) skrev:Jeg ville give meget for, at kunne afprøve teknikken på mine ANSI C-projekter.
Det er måske bare lidt sværere at lave analyse af et C projekt, end Java.
Jeg synes også valget af WPF var interassant. Jeg kan dog slet ikke se ideen i at kode det om i Swing på grund af performance problemer. (Platform grundlaget er rimeligt)
illishar (2) skrev:Lidt ironisk at første version af "Det nye IDE-koncept til Java og Eclipse" er lavet på .NET :P
Jeg tror at det er ret typisk for software verdenen anno 2010 - man klistrer fredigt forskellige teknologier sammen, hvis man lige synes at det er smart.
Jeg ser det lidt som en naturlig konsekvens af væksten i screen real estate.
Med en højopløsnings skærm er det "spild" kun at kigge på en enkelt fil ad gangen.
Og traditionel split i 2 eller flere vinduer er åbenlyst ikke optimalt.
Jeg tvivler på at dette her projekt erobrer IDE verdenen. Men jeg tror på at ideen med at vise kode fra forskellige filer på en intelligent måde vil slå igennem.
Jeg ser det lidt som en naturlig konsekvens af væksten i screen real estate.
Med en højopløsnings skærm er det "spild" kun at kigge på en enkelt fil ad gangen.
Og traditionel split i 2 eller flere vinduer er åbenlyst ikke optimalt.
Jeg tvivler på at dette her projekt erobrer IDE verdenen. Men jeg tror på at ideen med at vise kode fra forskellige filer på en intelligent måde vil slå igennem.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.