mboost-dp1

Køb af vandraket i Kbh

Gå til bund
Gravatar #1 - dkbooster
18. jun. 2010 15:23
Halløjsa

I forbindelse med et fysik-forsøg skal jeg bruge en vandraket på mandag. Jeg ved at Gadgets.dk har solgt dem men ikke gør det længere, samt at de bliver solgt i Experimentariet - men da jeg kun har en ½ dag i Kbh har jeg ikke tid til at tage derud.

Er der nogen der kender et sted omkring strøget hvor man kan købe en? Det behøves ikke være med flaske - den kan jeg godt selv skaffe ;)

På forhånd tak

mvh
dkbooster
Gravatar #2 - searchia
18. jun. 2010 15:29
altså hvor lang tid er der til du skal bruge den, er det ½ dag eller?
Gravatar #3 - Mort
18. jun. 2010 21:33
Du kan vel bare lave en af en 1½ eller 2 liters sodavands flaske, en korkprop, et stykke slange og en cykelpumpe. Hvis den skal være avanceret kan du give den et par styrevinger på af pap.
Gravatar #4 - dkbooster
18. jun. 2010 22:06
#2 Den skal bruges i det lyse Vestjylland - så det bliver mere end ½ dag.

#3 Det er fuldstændig korrekt at man selv kan lave det - men priserne ligger på omkring 120,- med styrefinner og det hele, så til den pris gider jeg ikke rode med pap og slanger ;)
Gravatar #6 - Chewy
19. jun. 2010 13:59
@4
Det er fuldstændig korrekt at man selv kan lave det - men priserne ligger på omkring 120,- med styrefinner og det hele, så til den pris gider jeg ikke rode med pap og slanger ;)

But thats the fun part! :-)
Gravatar #7 - dkbooster
20. jun. 2010 08:19
Tak - det vil jeg prøve

Det er fulstændig rigtigt - men nu er det sådan at man også skal have slangerne + korkprop samt tiden til at lave det :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login