mboost-dp1

Køb af W7 - i DK

Gå til bund
Gravatar #1 - siliankaas
10. mar. 2010 11:56
Hey

Håber nogle kan hjælpe mig lidt her, er på bar bund :-)

Hvis jeg køber f.eks denne Windows 7: http://old.shg.dk/p/2190541 (Windows 7 Home Premium, 64bit, Retail, DK )

Kan jeg så installere den på en computer, og siden installere den på en anden maskine, uden alt muligt bøvl og 1000 kald til Microsoft "support"?

Jeg har naturligvis ikke tænkt mig at installere den på mere end én computer af gangen, men jeg vil installere den på en computer til en fest (som musik afspiller) og siden hen installere windows på min stationære computer.

Det jeg frygter lidt er bare at når den én gang har været installeret på en maskine, kan jeg ikke installere den på en helt anden maskine (med andet HW setup)

Desuden står der 32/64 bit - kan man så frit vælge version, eller hvordan virker det?
Gravatar #2 - starn
11. mar. 2010 10:27
Den er en Retail, og den kan du installere på en maskine af gangen. Så du skal bare fjerne installationen på den anden maskine, og installere den på den nye, så burde det køre der ud af.
Det er kun hvis det er en OEM licens du køber af du kun kan installere den på en maskine.

Så vidt jeg ved kommer der to skiver med til Retail versionen. En 32bit og 64bit.
Gravatar #3 - laspe18
11. mar. 2010 10:54
Hvis du kan leve med en engelsk version, er der jo muligheden for at købe via Amazon.uk.co.

Prisen (inkl. fragt til DK med standard prioritet) er 94,62£ eller 772kr efter dagens kurser. Sagt med andre ord en Retail version til upgradens pris - hvis du kan leve med det engelske sprog.

Det ku jeg nok godt.
Gravatar #4 - siliankaas
11. mar. 2010 12:28
#2 tak for info.
#3 Mener bare at have hørt, det med den engelske versio, kan, drille hvis man vil bruge den som mediacenter (tænker på EPG, og undertekster)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login