mboost-dp1

Købe Iphone i USA??

Gå til bund
Gravatar #1 - frederikfrank
3. okt. 2008 17:56
Hej guys, overvejer stærk at købe Apples Iphone, men skal til USA om 2 uger, så tænkte på om det er billigere at købe den der end i danmark?. og hvad er pris forskellen? og kan jeg godt få dansk sprog på den hvis jeg køber den i usa? og er der nogle forskelle på om jeg køber den i usa eller danmark?, altså er der ting jeg ikke kan??
Gravatar #2 - 3214N
3. okt. 2008 18:31
Du skal have den låst op når du kommer hjem, før den virker, og have installeret dansk sprog.
Jeg mener også man skal opgive et US CPR nr. når man skal købe den der, men er ikke sikker.
Gravatar #3 - trylleklovn
3. okt. 2008 18:38
Du skal oprette et abn. når du køber den så det er nogo.
Gravatar #4 - arne_v
3. okt. 2008 18:39
Du behøver ikke et SSN for at købe en telefon i USA. Du kan blive bedt om SSN for at tegne et abonnement, fordi de vil checke din credit score. Og iPhone sælges normalt i USA kun sammen med et AT&T abonnement.
Gravatar #5 - izym
3. okt. 2008 19:36
Skal lige nævnes at iPhone 3G ikke kan unlockes endnu.
Gravatar #6 - trylleklovn
3. okt. 2008 19:42
Software unlockes kan den ej. Der er dog piggyback løsninger, som "virker".. Men vist ikke med 3g forbindelse, bare til tale.
Gravatar #7 - DanaKaZ
4. okt. 2008 17:05
#1 Det kan reelt set ikke betale sig mere, man kan så vidt jeg husker få den for 3k i USA, men så er den ikke låst op og som det allerede er nævnt kan 3g iPhone ikke låses op endnu.

Køb den i dk, hvis du vil have den.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login