mboost-dp1
Købeloven og Fona
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Forleden tog jeg et smut i rødovre centrum for at købe et ps3 spil til min roommate som lå syg derhjemme. Da jeg havde købt spillet fortæller han mig at det er et lortespil og at jeg skal bytte det til noget andet.
Det prøver jeg så dagen efter, spillet har ikke været plomberet på noget tidspunkt og selvom jeg aldrig har haft æsken åbnet vil de ikke lade mig bytte spillet, ikke engang til et andet spil. Jeg blev ikke informeret om dette ved køb af spillet, udover at det stod på et kilstermærke ved en af kasserne.
Kan det virkelig passe at de ikke skal yde 14 dages returret på spil/film/musik etc.
Det prøver jeg så dagen efter, spillet har ikke været plomberet på noget tidspunkt og selvom jeg aldrig har haft æsken åbnet vil de ikke lade mig bytte spillet, ikke engang til et andet spil. Jeg blev ikke informeret om dette ved køb af spillet, udover at det stod på et kilstermærke ved en af kasserne.
Kan det virkelig passe at de ikke skal yde 14 dages returret på spil/film/musik etc.
Jeg er ret sikker på at returret er en service og ikke et krav.
http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=110
Men det gælder måske kun netbutikken. Synes det er underligt at de har solgt et uplomberet spil.
Med mindre det er deres stil, så synes jeg at det lugter lidt af, at en medarbejder lige har lavet sig en kopi...
http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=110
Men det gælder måske kun netbutikken. Synes det er underligt at de har solgt et uplomberet spil.
Med mindre det er deres stil, så synes jeg at det lugter lidt af, at en medarbejder lige har lavet sig en kopi...
Spil, film, musik ol. der ryger returretten som oftest ved brud på plomberingen. Det er kundens ansvar at få den uplomberet vare plomberet svjv.
Du kan smide til salg her:
www.brugtespil.dk
www.dba.dk
www.guloggratis.dk
www.console.dk
Spil, film, musik ol. der ryger returretten som oftest ved brud på plomberingen. Det er kundens ansvar at få den uplomberet vare plomberet svjv.
Du kan smide til salg her:
www.brugtespil.dk
www.dba.dk
www.guloggratis.dk
www.console.dk
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.