mboost-dp1
Kørsel med spædbarn
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
holmen (1) skrev:skal barnet sidde i en autostol?
Du må i hvert fald ikke have det på skødet, mens du kører. Hvis du er passagere, må du gerne (svjv)-
http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index...
Better safe than sorry. Sådan nogen små sager kan ikke klare mange slag mod vinyl og før de skam RMA's.
SlettetBruger (7) skrev:Better safe than sorry. Sådan nogen små sager kan ikke klare mange slag mod vinyl og før de skam RMA's.
Ja, og mødre har pænt dårlig rating på trustpilot hvad RMA på deres børn angår! Totalt umulige at komme i kontakt med, og når det endelig sker bliver man overfuset totalt! Virkelig dårlig service i forhold til den enormt dyre pris de koster!
LinguaIgnota (9) skrev:Gaffatape og bagagerum.
I den alder kan de ligge i hanskerummet... ingen grund til at svine baggagerummet til med spædbørn.
Nyere biler har endda kølefunktion i hanskerummet, så er barnet frisk endnu når man kommer hjem og skal lave indbagt pizza :)
holmen (11) skrev:Jeg ringede itl politiet og spurgte, fordi jeg troede der blev gjort undtagelser med børn under 3 mdr. Det gør der ikke, men som 3214n skriver, så kan der gøres undtagelser på korte ture (korte ture defineres ved en domstol) så det skal være med barnestol.
Selvfølgelig, men hvis både faderen og moderen kører rundt med blodsprængte øjne, i hospitalets badekåber og med en lille ny unge på skødet, så burde de fleste kunne lægge 2 og 2 sammen og få et meningsfuldt resultat.
Jeg ser ikke, at det burde blive noget problem, hvis i mod alle odds skulle blive stoppet.
Men for barnets skyld bør man hoste de 1.000 kroner op og købe en ordentlig barnestol. Se det som et nyt gadget, som du kan investere i! Ferrari sælger billige (originale, ikke kopivare) barnestole, og det vil klæde enhver bil!
Du må også køre med barnet i en lift, der er fastspændt med et "net".
Jeg tror der kan købes i baby butikker.
Jeg tror der kan købes i baby butikker.
vandfarve (15) skrev:Og du er sikker på, at barnet ikke tager skade ved det sammenstød?!
Det har jeg ikke sagt noget om.
Men jeg vil da give dig ret i at det eneste rigtige er, at fåfat på en rigtig stol.
De kan lejes i babysam.
De kan lejes i babysam.
Hey, ehm, hvis tråden har skiftet fokus fra sikker transport til, hvordan man lettest pulveriserer et spædbarn, så kan jeg godt hjælpe med et par gode forslag. De er selvfølgelig ikke allesammen afprøvet i praksis -sådan nogle spædbørn er ikke altid lige lette at skaffe - men jeg kan snildt lave et par illustrationer i Paint, sådan for at anskueliggøre princippet. Det skal ikke koste jer noget.
LinguaIgnota (21) skrev:Hey, ehm, hvis tråden har skiftet fokus fra sikker transport til, hvordan man lettest pulveriserer et spædbarn, så kan jeg godt hjælpe med et par gode forslag. De er selvfølgelig ikke allesammen afprøvet i praksis -sådan nogle spædbørn er ikke altid lige lette at skaffe - men jeg kan snildt lave et par illustrationer i Paint, sådan for at anskueliggøre princippet. Det skal ikke koste jer noget.
Kan høre, du også har børn. - Tilykke med det !
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.