mboost-dp1

Kommentare til newz.dk awardz 2007

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
2. jan. 2008 21:06
Denne tråd er KUN til kommentarer til newz.dk awardz 2007!
Gravatar #2 - MiniatureZeus
2. jan. 2008 21:08
Husk at Stemme her!
Gravatar #3 - plazm
2. jan. 2008 21:40
Jeg elsker simpelthen denne sætning: "eller en flot og smart vært"

Du starter simpelhen med at svine dig selv til, da du som sådan jo er værten ;)
Gravatar #4 - trylleklovn
2. jan. 2008 21:49
Er det ikke lidt voldsomt, at alle skal stemme i alle kategorier OG komme med links til begrundelser? Det slog i hvert fald lidt pusten ud af om jeg vil stemme, og man skal vist være rimelig dedikeret newz.dk bruger, hvis man ønsker at bladre rundt i de tusindvis af sider med kommentarer.

Desuden virker de links ikke du har lavet, da newz.dk ikke kan finde ud af, at sende en til den korrekte side, når man definerer kommentarnummer efter linket.
Gravatar #5 - plazm
2. jan. 2008 21:59
#4 Jeg var enig, også mest fordi jeg ikke havde nogle i andre kategorier jeg ønskede at stemme på, så derfor jeg kun stemmer et sted.
Gravatar #6 - MiniatureZeus
2. jan. 2008 22:00
#4 Jo, så bare gør ligesom Zoptikeren, og stem på det du lyster :)

Jeg har bare en txt fil med de bedste indlæg osv :D eller havde for nu ligger den jo her!!

Det med linksne kan jeg desværre ikke gøre noget ved :

#3 hehe Ja ok, sådan kan det også tolkes :D
Gravatar #7 - Jace
2. jan. 2008 23:29
# 2007's Sjoveste indlæg:
# 2007's Dummeste indlæg
# 2007's Bedste indlæg:
# 2007's Sjoveste bruger:
# 2007's Mest intelligente bruger:
# 2007's Bedste til at rate:

Kan alle disse ikke findes ved at trække data ud af systemet?

Det sjoveste indlæg kunne f.eks. findes ved at være det indlæg i 2007 hvor flest har givet den ratingen "sjov", og så fremdeles.

Det er dog sjovt at høre hvilke indlæg folk lige kan huske som sjove fra 2007 for det må virkelig være nogen som har bidt sig fast. Jeg synes bare at det kunne være sjovt at finde ud af hvilket indlæg flest mennesker har rated som "sjovt" og så videre med de andre...
Gravatar #8 - vandfarve
2. jan. 2008 23:32
Hvad med at tilføje en regel, som kan gøre afstemningen lidt mere glidende og mere repræsentativ? Som tryllebøsse... Øh, trylleklovn så sandt skriver, så er det lidt overvældende, så hvad med at tælle de stemmer med, som folk rater positivt?

Hvis jeg evt. mener, at Plazm har ret, vs at jeg er enig med hans udlægning, så giver jeg ham en "Relevant", og så tæller min stemme med i hans?
Gravatar #9 - Jace
2. jan. 2008 23:37
#8: God idé, for ellers bliver det da totalt kaos :)
Gravatar #10 - Norrah
3. jan. 2008 07:33
Dårligste staff: Mini Zeus
Begrundelse: Han har ikke stemt på mig en eneste gang...
Jeg ville være årets bedste nyhed...
Gravatar #11 - Spiderboy
4. jan. 2008 22:40
Anelguso må have pænt mange nomineringer. Han har nok gode chancer i bl.a. Sjoveste indlæg, Dummeste indlæg og Sjoveste bruger.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login