mboost-dp1
Kommentare til newz.dk awardz 2007
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Er det ikke lidt voldsomt, at alle skal stemme i alle kategorier OG komme med links til begrundelser? Det slog i hvert fald lidt pusten ud af om jeg vil stemme, og man skal vist være rimelig dedikeret newz.dk bruger, hvis man ønsker at bladre rundt i de tusindvis af sider med kommentarer.
Desuden virker de links ikke du har lavet, da newz.dk ikke kan finde ud af, at sende en til den korrekte side, når man definerer kommentarnummer efter linket.
Desuden virker de links ikke du har lavet, da newz.dk ikke kan finde ud af, at sende en til den korrekte side, når man definerer kommentarnummer efter linket.
# 2007's Sjoveste indlæg:
# 2007's Dummeste indlæg
# 2007's Bedste indlæg:
# 2007's Sjoveste bruger:
# 2007's Mest intelligente bruger:
# 2007's Bedste til at rate:
Kan alle disse ikke findes ved at trække data ud af systemet?
Det sjoveste indlæg kunne f.eks. findes ved at være det indlæg i 2007 hvor flest har givet den ratingen "sjov", og så fremdeles.
Det er dog sjovt at høre hvilke indlæg folk lige kan huske som sjove fra 2007 for det må virkelig være nogen som har bidt sig fast. Jeg synes bare at det kunne være sjovt at finde ud af hvilket indlæg flest mennesker har rated som "sjovt" og så videre med de andre...
Hvad med at tilføje en regel, som kan gøre afstemningen lidt mere glidende og mere repræsentativ? Som tryllebøsse... Øh, trylleklovn så sandt skriver, så er det lidt overvældende, så hvad med at tælle de stemmer med, som folk rater positivt?
Hvis jeg evt. mener, at Plazm har ret, vs at jeg er enig med hans udlægning, så giver jeg ham en "Relevant", og så tæller min stemme med i hans?
Hvis jeg evt. mener, at Plazm har ret, vs at jeg er enig med hans udlægning, så giver jeg ham en "Relevant", og så tæller min stemme med i hans?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.