mboost-dp1
Komplett ''Gamer PC'' - Godt køb?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej Newzere (;
Jeg har snart brug for noget hurtigere hardware, og den må også godt blive brugt til lidt gaming (Mest WoW, CSS / Crysis).
Så faldt jeg så over denne herlighed fra Komplett.dk
http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10394
For jer der ikke har lyst til at klikke videre, vil jeg lige oplyse specs her:
Kabinet : Cooler Master Elite 430 Midi Tower Black Blæser: 1x 120mm Front, Blue LEDs, mATX, ATX, 2x USB, 1x Audio
Strømforsyning: Silver Power SP-SS400 400W PSU ATX 12V V2.2, 80 Plus, Standard, 2x 6pin PCIe, 4x SATA, 120mm Blæser
Processor: Intel Core™ i3 Dual Processor i3-550 Dual Core, 3,2Ghz, Socket 1156, 4MB, 73W, Boxed w/fan
Mainboard(s)/Motherboard: ASUS P7H55-M PRO, Socket-1156 mATX, H55, DDR3, 1xPCIe(2.0)x16, GbLAN, VGA, DVI, HDMI
DDR Hukommelse / Ram: Corsair Value S. DDR3 1333MHz 2GB CL9 Unbuffered, CL9-9-9-24, 240pin, 1.5V
Grafikkort: Gainward GeForce GTS 450 512M PhysX CUDA PCI-Express 2.0, GDDR5, DVI, native-HDMI, 783MHz
DVD/CD-Drev : Sony Optiarc DVD±RW burner AD-5260S DVDRW 24x, DL, SATA, Bulk, Black
HDD / Harddisk: Western Digital Caviar SE16 500GB SATA2 16MB 7200RPM
Denne herlighed koster 2999kr.
Jeg har aldrig haft de helt store krav til hardware, men det begynder at blive lidt kedeligt når WoW skal køres på "Fair - 1920 x 1080"..
Kunne være meget fedt, hvis den kunne klare WoW i FULL HD med Maxed settings. Men ser det sådan ud? ;)
Ellers skal den bare bruges til Word og browsing ;)
Tak på forhånd!
Jeg har snart brug for noget hurtigere hardware, og den må også godt blive brugt til lidt gaming (Mest WoW, CSS / Crysis).
Så faldt jeg så over denne herlighed fra Komplett.dk
http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10394
For jer der ikke har lyst til at klikke videre, vil jeg lige oplyse specs her:
Kabinet : Cooler Master Elite 430 Midi Tower Black Blæser: 1x 120mm Front, Blue LEDs, mATX, ATX, 2x USB, 1x Audio
Strømforsyning: Silver Power SP-SS400 400W PSU ATX 12V V2.2, 80 Plus, Standard, 2x 6pin PCIe, 4x SATA, 120mm Blæser
Processor: Intel Core™ i3 Dual Processor i3-550 Dual Core, 3,2Ghz, Socket 1156, 4MB, 73W, Boxed w/fan
Mainboard(s)/Motherboard: ASUS P7H55-M PRO, Socket-1156 mATX, H55, DDR3, 1xPCIe(2.0)x16, GbLAN, VGA, DVI, HDMI
DDR Hukommelse / Ram: Corsair Value S. DDR3 1333MHz 2GB CL9 Unbuffered, CL9-9-9-24, 240pin, 1.5V
Grafikkort: Gainward GeForce GTS 450 512M PhysX CUDA PCI-Express 2.0, GDDR5, DVI, native-HDMI, 783MHz
DVD/CD-Drev : Sony Optiarc DVD±RW burner AD-5260S DVDRW 24x, DL, SATA, Bulk, Black
HDD / Harddisk: Western Digital Caviar SE16 500GB SATA2 16MB 7200RPM
Denne herlighed koster 2999kr.
Jeg har aldrig haft de helt store krav til hardware, men det begynder at blive lidt kedeligt når WoW skal køres på "Fair - 1920 x 1080"..
Kunne være meget fedt, hvis den kunne klare WoW i FULL HD med Maxed settings. Men ser det sådan ud? ;)
Ellers skal den bare bruges til Word og browsing ;)
Tak på forhånd!
arne_v (2) skrev:dual core + 2 GB RAM + 512 MB grafik kort lyder mere discount end gamer i mine ører.
Den kan dog sagtens være hurtigere end din nuværende PC, hvis den har nogle år på bagen.
Min nuværende maskine kører med en AMD 64x 2,4 ghz - 2 gb DDR2 ram, 9500 gt ;)
Så lidt af en opgradering er det vel :)
paradise_lost (4) skrev:Ikke den vildeste maskine. Men til prisen er den vel ok.
Tror du den har horsepower nok til at trække WoW maxed out 1920 x 1080?
OpenSourceCookieKid (6) skrev:Tror du den har horsepower nok til at trække WoW maxed out 1920 x 1080?
Dont know. Har ingen kendskab til hvor meget WOW kræver. Men du skal nok smide 2 GB ram mere i den under alle omstændigheder.
paradise_lost (8) skrev:Dont know. Har ingen kendskab til hvor meget WOW kræver. Men du skal nok smide 2 GB ram mere i den under alle omstændigheder.
Hmm...
Prøver lige at konfiguere den derinde, og ser hvor meget de vil have for 4GB (:
Takker! ;)
Det kan jeg sige at det kan den sku ikke.
Wow kører med nye features på en gammel skod engine. Det kan være yderst krævene. ISÆR når der sker meget på skærmen
Wow kører med nye features på en gammel skod engine. Det kan være yderst krævene. ISÆR når der sker meget på skærmen
paradise_lost (8) skrev:Dont know. Har ingen kendskab til hvor meget WOW kræver. Men du skal nok smide 2 GB ram mere i den under alle omstændigheder.
Den total bliver så 3389 ;)
SlettetBruger (10) skrev:Det kan jeg sige at det kan den sku ikke.
Øv ;(
Men der er heller ingen grund til at køre uber maks sovs.
Men man skal ikke forvente guld og pixelerede skove for så få penge.
Men man skal ikke forvente guld og pixelerede skove for så få penge.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.