mboost-dp1
Krig mod reklamer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
tja det er da godt at der er nogle der tager fat i det..
Den har jo også været oppe og vende herinde men den døde ud
http://newz.dk/forum/tagwall/postdk-nu-skal-det-va...
Den har jo også været oppe og vende herinde men den døde ud
http://newz.dk/forum/tagwall/postdk-nu-skal-det-va...
"Ekstra Bladet til kamp mod reklamer"
Betyder det, at de tager alle reklamerne ud af deres avis, og af deres hjemmeside?
Nej? Slet ikke dobbeltmoralsk så.
Betyder det, at de tager alle reklamerne ud af deres avis, og af deres hjemmeside?
Nej? Slet ikke dobbeltmoralsk så.
det er rigtig nok, men hvis du så skriver til fx en gratis avis og beder dem og stoppe med at sende deres avis (fordi den ryger jo bar i skralderen) siger de
nu har jeg ikk prøvet at skrive til dem hvis reklamer jeg ikk bryder mig om, men tror det er samme mail jeg får igen.
det er rigtig nok, men hvis du så skriver til fx en gratis avis og beder dem og stoppe med at sende deres avis (fordi den ryger jo bar i skralderen) siger de
Hej *******.
Tak for din mail, men desværre kan vi ikke stoppe leveringen af ***** Posten, da det er Post Danmark som omdeler avisen og at avisen skal leveres til alle husstande, uanset om der er: Nej tak til reklamer !!!
Hvis du kan lave en aftale med posten, som kommer på din adresse, om at du ikke ønsker Hillerød Posten, er det den eneste mulighed!
Med venlig hilsen
nu har jeg ikk prøvet at skrive til dem hvis reklamer jeg ikk bryder mig om, men tror det er samme mail jeg får igen.
Jeg får også reklamer fra diverse fodbold afslutninger, stander hejsning i idrætsklubber jævnligt.
Jeg dyrker altså ikke sport. Det er noget opreklameret lort!
Der udover får jeg ca 1-2 gange om ugen reklamer fra pizzariaer.
Det er pisse træls, for det betyder at fra uge til uge er der mindre steder jeg kan bestille mad fra.
Jeg dyrker altså ikke sport. Det er noget opreklameret lort!
Der udover får jeg ca 1-2 gange om ugen reklamer fra pizzariaer.
Det er pisse træls, for det betyder at fra uge til uge er der mindre steder jeg kan bestille mad fra.
14 skrev:godt [...] den hvide papir's lap gør det nemt at sortere hvad der er reklamer og hvad der er post
Den er jeg hoppet på. Men et brev kan altså godt snige sig ind i stakken.
Når reklame-bunken ligger med "ryggen ned ad": \/ og posten så lige smider et brev i: \|/
Jeg har fundet adskillige breve i reklame-stakken, når jeg har smidt dem i genbrugs-containeren. Typisk gamle regninger jeg har fået rykker for. Jeg aner ikke hvor mange regninger jeg har smidt til genbrug. :-/
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.