mboost-dp1

Kvinder til nørderne....

Gå til bund
Gravatar #151 - BurningShadow
16. dec. 2002 15:57
"Det handler om nøgne damer, ikke kvindfolk!"

Øhhhh??????
Er nøgne damer, da ikke kvinder?
Er alle nøgne damer, kvinder?
Er alle kvinder, nøgne damer?
...og hvad med nøgne kvinder, er de damer?
Gravatar #152 - Acro
16. dec. 2002 16:11
#149:
Skal vi nu til at ævle ligestilling, eller hvor vil du hen?

Kvinderne vil jo kun være ligestillet når det gælder positive muligheder.
#153 - 16. dec. 2002 16:15
hmm hvoffor kan jeg ikke se billederne :( øv øv
Gravatar #154 - Xabbu
16. dec. 2002 16:35
#152 Jeg har ikke nævnt noget som helst om ligestilling...
Gravatar #155 - Yasw
16. dec. 2002 17:08
Nu har I plaget mig med spørgsmål, så nu stiller jeg jer et.
Hvordan kan det være at en køn pige kan være bedre at være sammen med end en mindre køn pige? Hvori består den ekstra ting en køn pige kan give, fremfor en mindre køn?
Ok, der er noget hedder sexeltiltrækning, men der er efter min opfattelse flere ting end en flot krop der kan få en til at i seng med den anden.
Det kan dog stadig ikke opveje det vil jeg mene.
Er der en vis "blærefaktor" der spiller ind? Går det ud på at skal man være sammen med en pige, skal man også helst kunne vise hende frem? I så fald vil jeg mene at dette viser ikke ret meget respekt for pigen. Så skal hun åbentbart være smuk for at kunne være sammen med en, bare fordi man skal have noget at blære sig med.
Eller, er det bedre at se en film på et lækkert fancy design TV, end på et TV som har form som en simpel kasse. Hvis ellers billed- og lydkvalitet er den samme?

Nåh, så vil jeg smutte hjem fra dette bibliotek og er tilbage om ca. 24 :-)
Gravatar #156 - SnoTz
16. dec. 2002 17:28
Den pæne kage smager bedre end den som ligner en hundelort, også selv om de i bund og grund er samme kage.

Sådan er det bare, det er noget kulturelt bestemt som vi nedavler igennem opdragelsen. Hvis vi var blevet udsat for en friere opdragelse, og aldrig fik at vide "kan du så ligge den ned, puuha, fy fy" var vi nok ikke alle sammen så anal-fikseret, og måske turde tage tingene for det de nu engang er.

Hvis en kvinde/mand har et asymetrisk ansigt, forbinder vi det straks med sygdom, fejl, og puuha. Det betyder ikke vi er overfladiske, sådan er vi bare.

[JUST IN] nåå hvad fanden ved jeg, jeg er bare en skide filosofi studerende.
Gravatar #157 - Hektor
16. dec. 2002 17:42
#156 SnoTz:
"Hvis en kvinde/mand har et asymetrisk ansigt, forbinder vi det straks med sygdom, fejl, og puuha."

Øhh ... hvad?

Der er ingen, der har et symetrisk ansigt. Hvis du tager et vilkårligt ansigt, deler det i to lige store dele og spejler delene, så er der ingen af dem, der ligner det oprindelige ansigt. De ser som regel helt forkerte ud, netop fordi de er blevet symetriske.

Det samme oplever du, når du ser et billede af dig selv, for dine ansigtstræk sidder i den forkerte side i forhold til, hvad du er vant til (nemlig spejlet) - også når du ser bort fra frisuren.

Du kan jo prøve at lege lidt med ugebladene og et lille spejl og se, hvor mange symetriske ansigter, du kan finde ...
Gravatar #158 - SnoTz
16. dec. 2002 17:50
#157 - Hektor

Googlede lige - Her står noget om det.

http://www.beautyworlds.com/mirrormirror.htm

Fik ikke læst ret meget af det, men der står sågar at det er biologisk, og ikke kulturelt betinget...
Gravatar #159 - Xabbu
16. dec. 2002 17:50
#155 Øøøøøv så var du online mens jeg ikke så det... øvbøv...
Gravatar #160 - Acro
16. dec. 2002 18:08
#159:
Fis nu af med det der, "jeg har en kæreste" - vi er ligeglade.
Gravatar #161 - Xabbu
16. dec. 2002 18:13
#160 Hvis du ikke kan tåle at se det, så lad dog være at deltage i denne diskussion...
Gravatar #162 - Slacz
16. dec. 2002 18:14
#147 ..Nogle af os vil faktisk også have flere nøgne kvinder..

-Slacz-
Gravatar #163 - Acro
16. dec. 2002 18:41
#161:
Nej, for i har åbenbart et problem i jeres forhold siden du hele tiden skal visualisere det overfor andre.

Tråden her handler ikke om hvorvidt dig og Yasw har et forhold, det handler om hvorvidt udseendet tæller.

Muligvis skulle i aftales at møde i virkeligheden, så vi slipper for beskederne herinde.
Gravatar #164 - Xabbu
16. dec. 2002 18:54
#163 For det første så mødes vi i virkeligheden så meget vi kan, for det andet er der ikke noget som helst som handler om vores forhold. Han spurgte mig om noget, og jeg svarede.. Hvor svært er det at forstå ? I andre skriver måske aldrig en lille kommentar til en anden som måske ikke vedkom emnet helt ?
Gravatar #165 - Mozez
16. dec. 2002 19:57
MUNDGEIL = MUNDLORT = ØREGAS = EN FIS I EN HORNLYGTE

Get it?
Gravatar #166 - Hektor
16. dec. 2002 20:04
#165 Mozez:
Jeg forstod det såmænd udemærket første gang, men du har stadigvæk ikke begrundet din udtalelse. Skal det forståes sådan, at du ikke har en begrundelse? Eller er din begrundelse for svag til at blive nævnt? Som f.eks. "det er noget lort, for sådan tænker jeg ikke selv"? Du har selvfølgelig ret til at mene, at jeg er fuld af lort, men hvis du ikke vil begrunde dine holdninger, så skal du ikke regne med at blive taget seriøst ...
Gravatar #167 - Blue.
16. dec. 2002 20:07
#165 Mozez

Mundgeil = Mund-geil
Geil på tysk betyder (direkte oversat) liderlig. Det kan dog bruges som et "slang"-udtryk for noget der er sejt eller smart.
Det du hentyder til, er sandsynligvis det fordanskede udtryk :"ge<STRONG>j</STRONG>l". Hvor vi lader et "j" overtager "i"´s plads, da ordet på den måde beholder samme udtalemåde og -lyd.
Hvis denne erstatning finder sted, skifter ordet betydning, og nærmer sig den, du hentydede til i din post.

;)
Gravatar #168 - Ju9or
16. dec. 2002 20:46
Vi er stolte af jer, og det er flot at I kan vise os andre jeres store kærlighed, men det er ligesom om vi ikke gider høre om det. Find en anden "kanal" at gøre det på..
Hektor og Slacz gik lidt over gevind på et tidspunkt også, men jeg tror de fattede den...
Gravatar #169 - Hektor
16. dec. 2002 21:01
#168 Ju9or:
"Hektor og Slacz gik lidt over gevind på et tidspunkt også, men jeg tror de fattede den..."

Fattede hvad?
Gravatar #170 - Xabbu
16. dec. 2002 21:04
#168 Jeg har da overhovedet ikke nævnt noget om mig og Yasw's forhold for at I begyndte at kommentere det... !
Gravatar #171 - Ju9or
16. dec. 2002 21:51
...fattede at der måske ikke var nogen andre der gad læse jeres småflirtende "kæreste-kommentarer". Det er iorden at komme med et enkelt indlæg eller 2 om at man godt gad pule hjernen ud på modparten eller stikke øret ind i tungen på vedkommende (eller er det omvendt?). Men hvis man ikke har fulgt med i diskussionen og ikke har været online i 48 timer så kommer der en orn'lig stak af indlæg man skal læse igennem før man "er med". Blot for at finde ud af at det meste
På den anden side så er det jo lidt det samme der er sket i denne tråd... eller noget... Men vi lever jo i et frit land, hvor man kan lade være med at læse indlæggene hvis man er utilfreds og alt det mundgejl der...

Sikkert ikke. Men man skulle ikke tro I havde andre kontaktmuligheder med hinanden end Newz.dk (og IRC).
Prøv med en telefon næste gang. SMS, tale... whatever... E-mail er også fint...

Jeg tror bare jeg knytter nu... Glem mig, jeg er en flue på vægen og jeg tænker ikke før jeg åbner munden...
Gravatar #172 - Mozez
16. dec. 2002 22:51
Hørt! altså det med at det var noget mundgejl der blev fyret af eller noget i den retning eller det samme bare omvendt.
Gravatar #173 - Xabbu
17. dec. 2002 06:53
#170 Vi skrev et indlæg til hinanden her inde.. Yasw spugrte mig om noget, jeg svarede og straks flipper I ud. Somsagt er det et frit land, og hvis man har et problem med at læse det, ja, så luk da forummet og find et andet sted at diskutere.
Gravatar #174 - SnoTz
17. dec. 2002 07:22
HOLD NU KÆFT! Ja det er fandme et frit land, og jeg har båre ret og pligt til at fortælle dig og alle andre LUK RØVEN!
Du har nå været på banen med dit 25ende indlæg, og det er fandme ikke sjovt længere - Dette er en tråd om nøgne damer, så hvis du ikke har tænkt dig at smide klunset, så luk. Bare fordi det er et frit land, betyder det sku ikke at man ikke må tage hensyn. *mumler noget om forpulede mennesker med deres "uuh, det er et frit land så derfor SKAL jeg absolut også gøre alt jeg overhovedet kan for at udøve min ret til at være et røvhul"* Hensyn forhælvede! HENSYN!

*løber ned på pakeringspladsen og optager alle pladserne, for det må han nemlig godt!*
Gravatar #175 - Hell_Keeper
17. dec. 2002 08:09
I forehold til at Hektor og Slacz faktisk, holder det på sådan et "level" at det faktisk mange gange kan være sjovt at sidde og læse. Istedet for at de sidder og skriver "Kys-Kys" (f. Eks.). Det vil sige at de forstår at lave sjov med deres "forhold" istedet for at de tager det hele alvorligt. Xabbu og Yasw's forhold, med det samme det kom på bane. Xabbu ville bare reklære sig kærlighed overfor Yasw, og så vidt jeg har set er det første gang. Du fortæller måske aldrig din kone/mand at du elsker hende foran andre mennesker.
Som en klog mand engang gjorde.
Han smed hånden på p0rn billedet på min monitor og sagde: Hun er kold og hun er flad, det er bedre der hjemme, der er hun både varm og i 3D.

Der tager forbeholde for stavefejl og tegnsætning.
Gravatar #176 - H.E.R.O.
17. dec. 2002 08:30
ahh hold kæft
Gravatar #177 - Hell_Keeper
17. dec. 2002 09:40
Hvem siger du så det til.
Gravatar #178 - Acro
17. dec. 2002 09:53
#174:
Enig.

#175:
Det her har jo ikke noget at gøre med at de skal vise deres kærlighed, for de har sgu ikke overbevist mig om at deres forhold ikke er fiktivt og bare en online tanke.

Det er muligt at mennesker til tider har trang til at erklære kærlighed ("jeg elsker dig herfra og til månen 60.873 gange", "ok, så elsker jeg dig herfra og til månen 60.874 gange"), men det betyder altså ikke man skal være total blottet for virkelighedsfornemmelse.

Jeg ville da heller aldrig i en retssag sidde og fortælle dette, men mindre jeg havde myrdet min kæreste og skulle bevise min uskyld(!).

#177:
Det siger han bare.
Gravatar #179 - Hell_Keeper
17. dec. 2002 10:02
Oki. Det vil sige at han føler sig undertrykket.
Gravatar #180 - Ju9or
17. dec. 2002 12:10
Jeg kan give dig ret i det hvad du siger om Hektor/Slacz, og de holdt det på et humoristisk plan, for det meste, selvom det alligevel kunne være belastende at læse 50 indlæg igennem hvor det kun var de to der kom med små mærkelige sætninger...
Og nej, jeg render ikke rundt og siger til min kæreste at jeg elsker hende hele tiden, og da slet ikke i et forum som dette.

Det der med at man elsker en anden behøver ikke blive udtrykt i små fjollede beskeder til hinanden. Det klares på husmandsfacon hjemme i kanen... :o)

Men Newz.dk er jo ikke stedet for køer mere, nej det er stedet for de afsporede diskussioner.. :o)
Gravatar #181 - Yasw
18. dec. 2002 08:23
Hvordan i alverden kommer al den snak om mig og Xabbu på banen? Vi har ikke skrevet bunker af ligegyldige indlæg til hinanden. Hele tråden har været en diskussion om udseende, og 95% af indlæggene har handlet om dette. Det er sgu ret flot for en newz.dk tråd at være.
Fatter ikke hvor jeres ophidselse kommer fra.
Gravatar #182 - Hell_Keeper
18. dec. 2002 08:38
Ophidset. Hvem siger vi er det.
Gravatar #183 - Yasw
18. dec. 2002 15:06
Njååh, I gør ihvertfald et temmelig stort nummer ud af det og brokker jer en del over stort set ingenting.
Gravatar #184 - H.E.R.O.
18. dec. 2002 16:10
welcome to newz.dk
Gravatar #185 - Ju9or
25. dec. 2002 23:03
Øv...

Nightleif.dk har krævet billederne fjernet.....
Gravatar #186 - Yasw
29. dec. 2002 09:42
Godt man nåede at tage backup :-P
Gravatar #187 - Hektor
29. dec. 2002 09:59
#186 Yasw:
Jeg syntes ærligt talt ikke, det var noget at samle på.
Gravatar #188 - Ju9or
29. dec. 2002 11:11
Come on Hektor.. det kan jo være de ser bedre ud end det han allerede har.... Nogle gange skal der ikke så meget til
Gravatar #189 - Hektor
29. dec. 2002 12:03
#188 Ju9or:
Det skal jeg ikke udtale mig om - _jeg_ synes bare ikke, de billeder er værd at gemme på. Det var egentlig spild af tid at kigge på dem ...
#190 - 29. dec. 2002 17:47
synes du?
Gravatar #191 - Hektor
29. dec. 2002 18:40
#190 monkeyboy:
Er du tungnem? Jeg skrev det _to_ gange ... JA - jeg synes, det var spild af tid at kigge på de billeder.
Gravatar #192 - Ju9or
29. dec. 2002 19:49
#191 Hektor
Hvad vil du hellere kigge på ?
Gravatar #193 - Hektor
29. dec. 2002 20:06
#192 Ju9or:
Hmm ... jeg går ud fra, du mener mht kvinder.

Kvinder, der ikke bruger mere make-up end højest nødvendigt.
Kvinder, der ikke ligner noget, der burde gå rundt og trække nede ved banegården.
Kvinder, der overlader mere til fantasien end øjnene.
Kvinder, der kan være smukke og sexede uden at bruge 3 timer på at sætte sig i stand.

I det hele taget er jeg mere tiltrukket af naturligt smukke kvinder. Og hvad påklædning angår, så var der en der sagde: "En kjole skal være som en tale - kort nok til at vække interesse men lang nok til at dække det væsentlige."

F.eks. synes jeg, at Shania Twain i "That Don't Impress Me Much" er uendeligt mere attraktiv end Christina Aguillera i "Lady Marmelade" eller Britney Spears i en hvilken som helst af hendes videoer.

Nå ja - og kvinder, der ligner Slacz.
Gravatar #194 - Yasw
29. dec. 2002 21:37
Ehm, af backup mente jeg bare at alle billederne stadig lå i min Temp Internet Files.

/me prøver at redde den
Gravatar #195 - Slacz
29. dec. 2002 21:50
#194 - det lykkes ikke ret godt

-Slacz-
Gravatar #196 - Ju9or
30. dec. 2002 00:31
#193 Hektor
Jeg mente nu ikke _kun_ mht. kvinder, men nu er tråden jo i den grøft :o)

Jeg er enig med dig i at naturlig skønhed er meget bedre end den "påsmurte". Men alligevel kan jeg sku ikke lade være med at dreje nakken af led hver gang der starter et nyt skår på arbejdet, eller man møder en lækker sild på gaden der er mejet ud. Andre gange kan man ikke lade være med at kigge fordi de simpelthen er mejet FOR meget ud, og man tænker "HVOR gammel er det lige hun er"

Nogle af de 13-16 årige tøser skulle simpelthen forbydes at bruge mere tid foran spejlet end den tid det tager at børste tænder og rede hår...
Var der ikke engang en klog mand (M/K) der sagde at en god ting ikke skal overdrives?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login