mboost-dp1

Kvote 2

Gå til bund
Gravatar #1 - engfeh
12. mar. 2009 14:29
Jeg er ved at skrive en kvote 2-ansøgning til Fysik og Nanoteknologi på DTU fordi jeg ikke er sikker på mit snit bliver højt nok, men jeg er lidt i tvivl om hvad der skal stå der. Jeg kan ikke komme i tanke om andet end at jeg er interesseret i fysik og har deltaget i Fysik-OL. Hvis der er nogen der har ideer eller eksempler på ansøgninger (ikke nødvendigvis til DTU selvom det ville være det bedste) ville jeg blive meget glad. Jeg kan muligvis endda lokkes til at give en "Informativ" eller "Interessant"-rating!
Gravatar #2 - Dreadnought
12. mar. 2009 19:12
En ide kunne være ikke at beskrive sit sexliv eller manglen deraf. Heller ikke hvis du kan beskrive fysikken i det.
Gravatar #3 - engfeh
12. mar. 2009 19:29
(WTF???)
Satans også - nu skal jeg til at skrive det hele om!
Gravatar #4 - markjensen
12. mar. 2009 19:56
Jeg kender en der fik en lærer til at skrive under på en anbefaling, eller hvad sådan noget hedder (hun stod dog i en lidt værre situation end dig)
Gravatar #5 - engfeh
12. mar. 2009 21:01

Ja, det kan godt være jeg vil skaffe en anbefaling fra min lærer. Det bliver bare lidt svært, for tilmeldingsfristen er på søndag, og jeg har terminsprøve i morgen. Men jeg vil se om jeg lige kan få fat i ham efter prøven.
Gravatar #6 - rasmusv
15. mar. 2009 12:14
Det lyder som en uddannelse der er er frit optag på, så, undskyld jeg snager, hvorfor kvote 2?
Gravatar #7 - engfeh
15. mar. 2009 15:47

Generelt er det meget let at komme ind på DTU, men Fysik og Nano er den sværeste afdeling at komme ind på. Jeg fik at vide fra en professor derfra, at minimumsgennemsnittet i år godt kunne blive omkring 8,5. Foreløbig ligger mit snit omkring 8,0, og selvom det ikke er usandsynligt at det kommer op på 8,5 foretrak jeg at søge ind på kvote 2. Det skader jo ikke, det giver kun højere chance for at komme ind. I øvrigt er ansøgningen skrevet og afsendt nu.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login