mboost-dp1

L'Easy´s reklamer

Gå til bund
Gravatar #1 - Qw_freak
11. nov. 2009 19:27
Er jeg den eneste der tror at L'Easy skyder sig selv i foden med de der nye "jeg fatter ikke en meter, hvorfor ringer hun/han ikke bare til peter?" reklamer?

*Tråden kan også benyttes til at bitche over L'Easy´s priser og deres enorme renter og "billige" "kvalitets" produkter! :)
Gravatar #2 - johanmw
11. nov. 2009 19:34
Jeg tror ikke de sigter efter unge med den reklame, ærligt talt.
Gravatar #3 - trylleklovn
11. nov. 2009 20:01
Jeg tror ikke de sigter efter personer, der er indehaver af intelligens, med alle deres reklamer, ærlig talt.
Gravatar #4 - noramskull
11. nov. 2009 20:25
Hvis ens fjernsyn går i sort fordi at man ikke ved hvad fanden der foregår, efter jeg ved ikke hvor mange reklamer, informationskampagner og brochurer, så er det måske til det bedste at ens tv går i sort, så man kan begynde at tænke selv.
Gravatar #5 - Rufo
11. nov. 2009 20:28
trylleklovn (3) skrev:
Jeg tror ikke de sigter efter personer, der er indehaver af intelligens, med alle deres reklamer, ærlig talt.

synes også bare det er underligt at firmaet stadig eksistrere men der må være mange der ikke er indehaver af inteligens i danmark åbenbart..
Gravatar #6 - trylleklovn
11. nov. 2009 20:32
#5 folk er idioter.

Vi perfekte mennesker må bare sidde og brokke os over det indtil
de uddør af sig selv.
Gravatar #7 - Systran
11. nov. 2009 21:08
trylleklovn (6) skrev:
#5 folk er idioter.

Vi perfekte mennesker må bare sidde og brokke os over det indtil
de uddør af sig selv.

Quoted for fucking truth! :D
Gravatar #8 - GormDK
11. nov. 2009 22:05
#6 -->
I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?
Gravatar #9 - shantri
11. nov. 2009 22:25
de uintelligente avler langt mere... så uden at vide det, er det dem der griner
Gravatar #10 - Chewy
11. nov. 2009 22:35
@9

Nu har du lige givet mig lyst til at se Idiocracy igen :-)
Gravatar #11 - shantri
11. nov. 2009 22:37
Også en god film
Gravatar #12 - Hansen83
12. nov. 2009 11:55
Til den der ikke har set filmene kan de ses her:
http://www.youtube.com/user/LeasyDK
Gravatar #13 - noramskull
12. nov. 2009 12:00

Tror du har ret i det med målgruppen. Kan stadig huske de reklamer som proklamerede at når man handlede hos l'easy, så fik man ikke brug for at vide hvad et scart stik er.

Spørgsmålet er bare om den målgruppe er i stand til at bruge en telefon og ringe til dem i det hele taget.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login